En wat doe je als je het patroon hebt? Staan er kleurnummers bij of moet je dat zelf uitzoeken in de winkel? En staat er ook bij hoeveel meter van elke kleur je nodig hebt?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:18 schreef babyfeet het volgende:
Ik heb ook zo'n borduur cd en je hebt er wel iets aan hoor
het is alleen even goed zoeken hoe en wat je het mooist vind ik heb al een iets oudere
Ja de kleur nummers staan erbij en ook hoeveel je nodig hebt en je kunt ook nog kiezen wat voor garen je wilt je kunt geloof ik uit 3 verschillende kiezen en ook op wat voor borduurstof je wilt en hoeveel hokjes de cm...noem maar op ...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat doe je als je het patroon hebt? Staan er kleurnummers bij of moet je dat zelf uitzoeken in de winkel? En staat er ook bij hoeveel meter van elke kleur je nodig hebt?
Wow, dat is dan wel heel handig, ik had me dat er dus niet bij voorgesteldquote:Op maandag 3 mei 2004 22:33 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ja de kleur nummers staan erbij en ook hoeveel je nodig hebt en je kunt ook nog kiezen wat voor garen je wilt je kunt geloof ik uit 3 verschillende kiezen en ook op wat voor borduurstof je wilt en hoeveel hokjes de cm...noem maar op ...
Sugar ik heb een linkje voor je daar kan je ook online bestellen misschien vind je hier wat je zoekt er is regelmatig een update.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:41 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat wil ik nog doen! Maar ja, dinsdag is hier altijd markt en dan werk ik! Dus misschien zaterdag in een andere stad even kijken!
Hoop zo dat ik het ergens kan vinden....
Die patroontjes zijn zo duur, kun je nog beter knippie kopen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ga gewoon eens langs bij een stoffenwinkel. Daar hebben ze ook losse patroontjes zodat je niet een hele Knippie hoeft te kopen of zo. En mss weten ze daar wel iets over een CD-ROM ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |