abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 27 juni 2002 @ 14:03:22 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_4778989
ik heb al jaren last van hooikoorts en heb ook hele erge niesaanvallen.

ik heb nu sinds twee jaar terfenadine 60 mg(pillen). het helpt een beetje maar ik heb er nog steeds wel aardig wat last van.

en alsje dokter zegt dat je het twee keer per dag moet innemen doe je het dan ook? of neem je het in als je er last van krijgt?
ik neem het in als ik last heb anders niet. ik ben dan bang dat ik op een gegeven moment inmuun word voor het medicijn en dan niet meer helpt.

wat gebruikt de medefokker en hoe gebruik je het

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 27 juni 2002 @ 14:15:41 #2
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_4779228
ik gebruik kestine.. ben ik net mee begonnen want me oude werkte niet meer goed.. (kan ff niet op de naam komen begint met een C iig)

's morgen pilletje nemen en 1 als ik last van me neus e.a. krijg..

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_4779270
Ik gebruik al jaren Zyrtec, maar omdat ik daar de laatste tijd erg duf/moe van word ben ik overgestapt op Xyzal. Die helpt net zo goed.
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_4779283
Ik weet niet of terfenadine een antihystamine is. Als dat wel zo is dan moet je het middel wel regelmatig (dus 2x per dag als dat voorgeschreven wordt) innemen, dan werkt het veel beter.
  Milf donderdag 27 juni 2002 @ 14:18:31 #5
16000 nikky
pi_4779292
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:17 schreef Halinalle het volgende:
Ik weet niet of terfenadine een antihystamine is. Als dat wel zo is dan moet je het middel wel regelmatig (dus 2x per dag als dat voorgeschreven wordt) innemen, dan werkt het veel beter.
zal ff kijken
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_4779293
Ik heb zyrtec. Dat neem ik 's avonds in, anders wordt ik er een beetje duf van. ('s nachts merk ik dat toch niet)

Als ik maar weinig last van de hooikoorts heb, gebruik ik het niet. Zo min mogelijk troep in m'n lijf.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_4779360
ik gebruik zyrtec, en idd word 'r duf van.... maar goed... de combo met alcohol is wel kewl
  Milf donderdag 27 juni 2002 @ 14:22:29 #8
16000 nikky
pi_4779367
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:17 schreef Halinalle het volgende:
ik weet het niet ik kan het er in iedergeval niet op vinden en di tis wat ik op het internet kon vinden

Terfenadine 60 A 60 mg tablet 3 x 10 strip 20356=16782 14036649 4265362
60 mg terfenadine per tablet
hulpstoffen: lactose, maïszetmeel, voorverstijfseld zetmeel, hypromellose, natriumwaterstofcarbonaat, microkristallijne cellulose en magnesiumstearaat.

pi_4779513
Ik heb het even gecheckt: terfenadine is een antihistamine.
Deze medicijnen werken het best als je ze in een hooikoortsperiode regelmatig inneemt. Het kan namelijk een paar dagen duren voordat het optimaal werkt.
  Milf donderdag 27 juni 2002 @ 14:32:32 #10
16000 nikky
pi_4779557
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:29 schreef Halinalle het volgende:
Ik heb het even gecheckt: terfenadine is een antihistamine.
Deze medicijnen werken het best als je ze in een hooikoortsperiode regelmatig inneemt. Het kan namelijk een paar dagen duren voordat het optimaal werkt.
nou beter dat ik het weet.ik zal ze nu elke dag braaf innemen
  donderdag 27 juni 2002 @ 14:33:44 #11
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4779580
Zyrtec (heet nu anders)
en een hele goeie neusspray (op recept allebei)
Helpt allebei erg goed
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4779592
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:32 schreef nikky het volgende:

[..]

nou beter dat ik het weet.ik zal ze nu elke dag braaf innemen

Ik zal er op toezien
  Milf donderdag 27 juni 2002 @ 14:36:20 #13
16000 nikky
pi_4779621
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zal er op toezien

weg jij. je hebt geen hooikoorts!
  donderdag 27 juni 2002 @ 14:39:30 #14
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_4779664
ik heb het al jaren en gebruik alles door elkaar als het kan, zelfs injecties laten zetten een paar jaar geleden...het enige dat echt helpt is een doos zakdoeken en binnen zitten...

loop nu al 6 dagen met hoofdpijn rond, door die stomme hooikoorts

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_4779721
Ik gebruik zelf

Claritine: tabletjes voor overgevoelige reacties
Livocab: zijn oogdruppels
Allergodil Nevel: Is voor de neus

Jong, rijk, verwend & arrogant
pi_4780171
Ik gebruik flexonase neusspray en emadine oogdruppels

maar t werkt nie erg

Milf donderdag 27 juni 2002 @ 15:10:51 #17
16000 nikky
pi_4780189
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:39 schreef DrPurno het volgende:
ik heb het al jaren en gebruik alles door elkaar als het kan, zelfs injecties laten zetten een paar jaar geleden...het enige dat echt helpt is een doos zakdoeken en binnen zitten...

loop nu al 6 dagen met hoofdpijn rond, door die stomme hooikoorts

ik heb wel zowiezo als het weer us een typische hooikoortsdag is een zonnebril op. dan waait hetmeogennietzoin
pi_4780782
ik heb zyrtec, maar dat schijnt pas na een paar dagen te werken, en aangezien de aanvallen maar een paar dagen aanhouden, ben ik in principe al te laat als het is begonnen...
vroeger had ik polinosan, van die pilletjes die je moet fijnsabbelen voor het eten die hielpen na een tijdje niet meer, dus toen ben ik aan de zyrtec gegaan... ik heb dit jaar nog maar 1 keer zyrtec ingenomen, ik heb het dit jaar niet zo erg... af en toe een paar keer niezen, en verschrikkelijke jeuk in mn neus, maar daar kan ik wel mee leven
pi_4882769
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:03 schreef nikky het volgende:
ik heb al jaren last van hooikoorts en heb ook hele erge niesaanvallen.

ik heb nu sinds twee jaar terfenadine 60 mg(pillen). het helpt een beetje maar ik heb er nog steeds wel aardig wat last van.

en alsje dokter zegt dat je het twee keer per dag moet innemen doe je het dan ook? of neem je het in als je er last van krijgt?
ik neem het in als ik last heb anders niet. ik ben dan bang dat ik op een gegeven moment inmuun word voor het medicijn en dan niet meer helpt.

wat gebruikt de medefokker en hoe gebruik je het

Ik heb dus op advies van mijn doctor een prik gekregen die moet ik 2 keer in het jaar halen in het voor en najaar, dit werkt echt goed tegen mijn alergiesche reactie van hooi koorts.

Moet je ook maar es naar vragen en mischien helpt het ook wel bij jouw.

suc6

donderdag 4 juli 2002 @ 19:00:55 #20
19289 dnutpops
Liefiepiefie
pi_4886651
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 15:43 schreef Bijou het volgende:
... ik heb dit jaar nog maar 1 keer zyrtec ingenomen, ik heb het dit jaar niet zo erg... af en toe een paar keer niezen, en verschrikkelijke jeuk in mn neus, maar daar kan ik wel mee leven
Bij mij ook het geval geweest! 1 keer ingenomen en geen last meer gehad sindsdien.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 13:42:38 #21
17956 Saskiaa
Wingardium Leviosa
pi_4896303
Livocab. Is een neusspray. Helpt errug goed!
"Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken."
  vrijdag 5 juli 2002 @ 20:53:24 #22
24721 jotheman
Ik ontken alles!
pi_4902003
Pilletjes, van die Zyrtec dingen, werken perfect0s
I see dead pixels...
  zaterdag 6 juli 2002 @ 16:02:30 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_4907982
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:03 schreef nikky het volgende:
Ik heb ook jaaaaarenlang terfenadine (Triludan) geslikt. Het was het enige middel dat nog enigszins hielp.
Het is echter zwaar in opspraak geraakt in Amerika en mijn huisarts wil het niet meer voorschrijven.

Nu ga ik regelmatig naar een klassiek homeopate en de middeltjes die ik van haar heb werken op je algehele constitutie, dus niet specifiek tegen hooikoorts. Maar: Het werkt als een trein!
Als 'bijwerkingen' heb ik totaal geen behoefte meer aan roken (ik hoef dus ook niet mijn best te doen om ervan af te blijven ) en is mijn stofwisseling veel beter geworden .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_4908058
Mijn broer en ik slikten ook zyrtec (hij voor hooikoorts, ik voor grasallergie van mijn huid), maar we krijgen beide rode vlekken als we in de zon komen, dus we willen een alternatief voor in de zomer.
En geen Dr Vogels homeopathische shit, want dat helpt geen ene zak.
pi_4911099
beclomemetason nevel 50 pch

neusspray, sinds een paar weken en het werkt zooooooo goed, ik ben er ontzettend blij mee..
en ik heb het gebruikt tot ik er compleet vanaf was en nu doe ik het alleen wanneer mn neus weer verstopt zit.

zyrtec heb ik ook gehad.. T*R*NG wat een kutgoedje zeg, werkt voor geen meter en loeiduur.
en ik heb nog zoveel meer rommel gehad die niet werkte
nee ik ben verliefd op deze neusspray, het eerste en volgens mij enige medicijn tegen hooikoorts dat werkt bij mij, want het kan je zomer zo verpesten he

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')