ik heb nu sinds twee jaar terfenadine 60 mg(pillen). het helpt een beetje maar ik heb er nog steeds wel aardig wat last van.
en alsje dokter zegt dat je het twee keer per dag moet innemen doe je het dan ook? of neem je het in als je er last van krijgt?
ik neem het in als ik last heb anders niet. ik ben dan bang dat ik op een gegeven moment inmuun word voor het medicijn en dan niet meer helpt.
wat gebruikt de medefokker en hoe gebruik je het
's morgen pilletje nemen en 1 als ik last van me neus e.a. krijg..
quote:zal ff kijken
Op donderdag 27 juni 2002 14:17 schreef Halinalle het volgende:
Ik weet niet of terfenadine een antihystamine is. Als dat wel zo is dan moet je het middel wel regelmatig (dus 2x per dag als dat voorgeschreven wordt) innemen, dan werkt het veel beter.
Als ik maar weinig last van de hooikoorts heb, gebruik ik het niet. Zo min mogelijk troep in m'n lijf.
quote:ik weet het niet ik kan het er in iedergeval niet op vinden en di tis wat ik op het internet kon vinden
Op donderdag 27 juni 2002 14:17 schreef Halinalle het volgende:
Ik weet niet of terfenadine een antihystamine is. Als dat wel zo is dan moet je het middel wel regelmatig (dus 2x per dag als dat voorgeschreven wordt) innemen, dan werkt het veel beter.
Terfenadine 60 A 60 mg tablet 3 x 10 strip 20356=16782 14036649 4265362
60 mg terfenadine per tablet
hulpstoffen: lactose, maïszetmeel, voorverstijfseld zetmeel, hypromellose, natriumwaterstofcarbonaat, microkristallijne cellulose en magnesiumstearaat.
quote:nou beter dat ik het weet.ik zal ze nu elke dag braaf innemen
Op donderdag 27 juni 2002 14:29 schreef Halinalle het volgende:
Ik heb het even gecheckt: terfenadine is een antihistamine.
Deze medicijnen werken het best als je ze in een hooikoortsperiode regelmatig inneemt. Het kan namelijk een paar dagen duren voordat het optimaal werkt.
quote:Ik zal er op toezien
Op donderdag 27 juni 2002 14:32 schreef nikky het volgende:[..]
nou beter dat ik het weet.ik zal ze nu elke dag braaf innemen
quote:weg jij. je hebt geen hooikoorts!
Op donderdag 27 juni 2002 14:34 schreef gelly het volgende:[..]
Ik zal er op toezien
loop nu al 6 dagen met hoofdpijn rond, door die stomme hooikoorts
Claritine: tabletjes voor overgevoelige reacties
Livocab: zijn oogdruppels
Allergodil Nevel: Is voor de neus
quote:ik heb wel zowiezo als het weer us een typische hooikoortsdag is een zonnebril op. dan waait hetmeogennietzoin
Op donderdag 27 juni 2002 14:39 schreef DrPurno het volgende:
ik heb het al jaren en gebruik alles door elkaar als het kan, zelfs injecties laten zetten een paar jaar geleden...het enige dat echt helpt is een doos zakdoeken en binnen zitten...![]()
loop nu al 6 dagen met hoofdpijn rond, door die stomme hooikoorts
quote:Ik heb dus op advies van mijn doctor een prik gekregen die moet ik 2 keer in het jaar halen in het voor en najaar, dit werkt echt goed tegen mijn alergiesche reactie van hooi koorts.
Op donderdag 27 juni 2002 14:03 schreef nikky het volgende:
ik heb al jaren last van hooikoorts en heb ook hele erge niesaanvallen.ik heb nu sinds twee jaar terfenadine 60 mg(pillen). het helpt een beetje maar ik heb er nog steeds wel aardig wat last van.
en alsje dokter zegt dat je het twee keer per dag moet innemen doe je het dan ook? of neem je het in als je er last van krijgt?
ik neem het in als ik last heb anders niet. ik ben dan bang dat ik op een gegeven moment inmuun word voor het medicijn en dan niet meer helpt.wat gebruikt de medefokker en hoe gebruik je het
Moet je ook maar es naar vragen en mischien helpt het ook wel bij jouw.
suc6
quote:Bij mij ook het geval geweest! 1 keer ingenomen en geen last meer gehad sindsdien.
Op donderdag 27 juni 2002 15:43 schreef Bijou het volgende:
... ik heb dit jaar nog maar 1 keer zyrtec ingenomen, ik heb het dit jaar niet zo erg... af en toe een paar keer niezen, en verschrikkelijke jeuk in mn neus, maar daar kan ik wel mee leven
quote:Ik heb ook jaaaaarenlang terfenadine (Triludan) geslikt. Het was het enige middel dat nog enigszins hielp.
Op donderdag 27 juni 2002 14:03 schreef nikky het volgende:
ik heb nu sinds twee jaar terfenadine 60 mg(pillen). het helpt een beetje maar ik heb er nog steeds wel aardig wat last van.
Nu ga ik regelmatig naar een klassiek homeopate en de middeltjes die ik van haar heb werken op je algehele constitutie, dus niet specifiek tegen hooikoorts. Maar: Het werkt als een trein!
Als 'bijwerkingen' heb ik totaal geen behoefte meer aan roken (ik hoef dus ook niet mijn best te doen om ervan af te blijven ) en is mijn stofwisseling veel beter geworden
.
neusspray, sinds een paar weken en het werkt zooooooo goed, ik ben er ontzettend blij mee..
en ik heb het gebruikt tot ik er compleet vanaf was en nu doe ik het alleen wanneer mn neus weer verstopt zit.
zyrtec heb ik ook gehad.. T*R*NG wat een kutgoedje zeg, werkt voor geen meter en loeiduur.
en ik heb nog zoveel meer rommel gehad die niet werkte
nee ik ben verliefd op deze neusspray, het eerste en volgens mij enige medicijn tegen hooikoorts dat werkt bij mij, want het kan je zomer zo verpesten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |