Misschien was die sex met dat 9jarige meisje dat ook..quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Lithion het volgende:
anders is hetgeen jij zegt puur natte-vingerwerk.
Stop die natte vinger maar in je reet. Jij komt namelijk altijd in discussies aanzetten met bronnen en andere onzin. Kunnen we dan nu even beginnen alle artikelen die benodigd zijn deze discussie verder zinvol -volgens jou- te beëindigen?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Het gaat niet om het Westen en het Oosten, het gaat om de tijdsperiode, dat heb je zelf gezegd. Maar zelfs al zou het een combinatie van die twee zaken zijn, dan zal daar vast een archeologisch c.q. antropologisch artikel aan gewijd zijn waarop je jou mening baseert, anders is hetgeen jij zegt puur natte-vingerwerk.
6 toen ze trouwden, 9 toen het 'geconsumeerd' werd.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is eht nou, 6, 7 of 9? Goh, we weten allemaal toch zo goed waar we over praten.![]()
Nou ja, vool zichzelf respecterende moslims danquote:Op maandag 29 maart 2004 17:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Feit?
Dus?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ertan ziet Murat als een held.
Je weet dat dat staat in de Hadith en niet in de koran knul. In bukhari.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Stop die natte vinger maar in je reet. Jij komt namelijk altijd in discussies aanzetten met bronnen en andere onzin. Kunnen we dan nu even beginnen alle artikelen die benodigd zijn deze discussie verder zinvol -volgens jou- te beëindigen?
Dus aub, de artikelen over Aisha kennelijk 6,7 of 9 jaar was, de artikelen over de profeet als voorbeeld in de Koran. De Koran verzen waarin staat dat er geen toevoeging mag bestaan, etc. etc. Ik wacht wel hoor.
Als die vent echt kleine meisjes verkracht heeft, mag je dat in Nederland nog gewoon schrijven hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van Gogh doet het stelselmatig, overigens is het helemaal niet van belang of een persoon dood is of niet. Dat begrijp je natuurlijk wel. Uitspraken die groepen mensen beledigen zijn gewoon strafbaar.
Wat voor argument heb ik daar nou voor nodig, het hele topic draait in feite hieromquote:Op maandag 29 maart 2004 17:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is je geheugen zo slecht dat je je niet meer kan herinneren wat je vijf minuten geleden hebt gepost?
Wel degelijk. Waarom heeft het OM Hirsi Ali niet vervolgd?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
Van Gogh doet het stelselmatig, overigens is het helemaal niet van belang of een persoon dood is of niet.
Als ik zeg dat Adolf Hitler een achterlijke mongool was beledig ik ook een groep mensen die hem als profeet ziet. Of zijn nazi's minder 'groep' dan moslims? Waarom zou je zoiets wel mogen zeggen over Hitler en niet over Mohammed, alsof de laatste een haar beter is.quote:Dat begrijp je natuurlijk wel. Uitspraken die groepen mensen beledigen zijn gewoon strafbaar.
Nee, dat weet ik niet. Wat dat betreft is mijn kennis nog steeds in opbouw.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Je weet dat dat staat in de Hadith en niet in de koran knul. In bukhari.
Nee, die ken ik ook niet uit mijn hoofd, jij wel? Of heb je een lijstje 'extreme koranteksten' op je monitor hangen?quote:En het 1e!!!!! vers vertelt dat er geen toevoegingen mogen komen. Je kent het 1e vers toch wel uit je hoofd he?
Alleen heeft ie ze niet verkracht, en zijn het niet meerdere meisjes en was het in die tijd normaal. Dat moeten ze er dan ook bij schrijven, anders ben je bewust bezig met het neerhalen van iemands persoonlijkheid.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als die vent echt kleine meisjes verkracht heeft, mag je dat in Nederland nog gewoon schrijven hoor
Jij kan kennelijk gedachten lezen of beter gezegd : Je pretendeert dat je het kunt. Daar ben ik wel benieuwd naar dan.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat voor argument heb ik daar nou voor nodig, het hele topic draait in feite hierom![]()
Als je het niet over Mohammed mag zeggen, mag dat ook niet over Dutroux.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als die vent echt kleine meisjes verkracht heeft, mag je dat in Nederland nog gewoon schrijven hoor
De vraag is of jij kunt bepalen dat een meisje 1400 jaar geleden is verkrachtquote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als dat geen feit is mogen moslims ook gewoon varkensvlees eten en voor hun homoseksuele gevoenens uitkomen. Want dan is niets waar in de Koran.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Feit?
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
HOe kun je dingen die niet bestaan nou vergeten joh
quote:'Jij vuile, kale nepprofessor, jij hebt de intelligentie van Adolf Hitler en de charme van Heinrich Himmler. Jij leeft van haat en daarom hoop ik dat je in die darkroom van je zo gauw mogelijk aids krijgt.'
Journalist Matty Verkamman, 22 december 2001 in Trouw
Hoe volwassen, jij bent dus duidelijk nog geen 9.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:02 schreef Youssef het volgende:
Stop die natte vinger maar in je reet.
Hier heb je er een dat in de Romeinse tijd kinderen vanaf hun 12e jaar geslachtsrijp waren:quote:Kunnen we dan nu even beginnen alle artikelen die benodigd zijn deze discussie verder zinvol -volgens jou- te beëindigen?
Als die vent echt kleine meisjes verkracht heeft, mag hij in Nederland gewoon weer de maatschappij in hoor.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef pfaf het volgende:
Niet? Als ik mijn 6-jarige buurmeisje pak is het dus ook geen verkrachting?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen heeft ie ze niet verkracht
Of een beetje aandikken, omdat het een collumn is? Ooit de collums van Dijkman gelezen in diezelfde Metro? Huil ik omdat hij mij iedere week beledigd?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen heeft ie ze niet verkracht, en zijn het niet meerdere meisjes en was het in die tijd normaal. Dat moeten ze er dan ook bij schrijven, anders ben je bewust bezig met het neerhalen van iemands persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |