Matty Verkamman?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
Pardon? Dat wijf dat Fortuyn nazi, walgelijk mens, weet ik veel wat allemaal noemde vergeten?
Ja hoor. Als je een meisje anders behandelt is ze op haar 9de al volwassen en kun je haar verkrachten. Droom verder, fundi.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is voor mij simpel en logisch. Een meisje dat hier in het Westen opgroeit kent een veel speelser en kinderlijkere jeugd.
En dus wordt ze wonderbaarlijk op haar 6e geslachtsrijp en dus is het okay voor een ouwe vent van 50+ om haar te neuken?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is voor mij simpel en logisch. Een meisje dat hier in het Westen opgroeit kent een veel speelser en kinderlijkere jeugd.
Je lult dus gewoon maar wat uit je nek.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
De argumenten zijn bij velen weer eens ver te zoekenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je lult dus gewoon maar wat uit je nek.
Bron? Ik KOTS op je ranzige vooroordelen. Blah het is gewoon smerig om te zien hoe jij post. Lees je eigen post nou, dat is toch te triest? Wie zegt dat er hier geschoten wordt, ik zeg zelf alleen dat het mij niet zo VERBAZEN.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg manieren om je daarop te verweren ipv meteen maar iemand neer te knallen. Is wel een tendens of niet om zo maar iets te roepen?
Bij mijn weten kun je je ook verbaal verdedigen of iemand aanklagen, maar doodschieten staat wat stoerder, dan ben je meteen een martelaar net als Murat voor een groot deel van de nederlandse islamieten.
Wat is eht nou, 6, 7 of 9? Goh, we weten allemaal toch zo goed waar we over praten.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:58 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En dus wordt ze wonderbaarlijk op haar 6e geslachtsrijp en dus is het okay voor een ouwe vent van 50+ om haar te neuken?
Aha...
Als hij z´n uitspraak niet wil beargumenteren wel inderdaad. Lees eens voor je begint te blaten pfaf.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
De argumenten zijn bij velen weer eens ver te zoeken
Het gaat niet om het Westen en het Oosten, het gaat om de tijdsperiode, dat heb je zelf gezegd. Maar zelfs al zou het een combinatie van die twee zaken zijn, dan zal daar vast een archeologisch c.q. antropologisch artikel aan gewijd zijn waarop je jou mening baseert, anders is hetgeen jij zegt puur natte-vingerwerk.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
Over wat?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je lult dus gewoon maar wat uit je nek.
Ik betwijfel het. Maar ook al waren kinderen vroeger geestelijk sneller volwassen, het blijft een feit dat hij als 40 plusser zijn leuter in een onvolgroeit kinderlichaampje heeft getoken.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je praat hier over een heel andere tijd waarin meisjes en jongens veel eerder volwassen werden.
Ertan ziet Murat als een held.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bron?
Pim.F. was geen politiek leider .quote:Op maandag 29 maart 2004 16:53 schreef Elgigante het volgende:
Leer nu eens het verschil tussen en een columnist en een poltiek leider...
Een columnist mag puur zijn mening ventileren, op een zeer scherpe wijzen hij hoeft niet aan achterban , stemmen of verantwoordelijkheid te denken, hij kan het roepen in een opwelling.
Een politiek leider heeft wel zijn verantwoordelijkheden en kan niet alles zeggen wat voor zijn mond komt. Zij hebben er wel degelijk over nagedacht wat ze zeiden en zoals ik al eerder heb vermeld weeft een woord van hen veel zwaarder dan een uitroep van een columnist.
Trouw-columnist Matty Verkamman die het volgende over Fortuyn schreef: 'Jij vuile, kale nepprofessor, jij hebt de intelligentie van Adolf Hitler en de charme van Heinrich Himmler! Jij leeft van haat en daarom hoop ik dat je in die dark room van je zo gauw mogelijk aids krijgt.'quote:Op maandag 29 maart 2004 16:58 schreef Lithion het volgende:
[..]
Matty Verkamman?
Maar je schept 't klimaat wel...quote:Op maandag 29 maart 2004 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bron? Ik KOTS op je ranzige vooroordelen. Blah het is gewoon smerig om te zien hoe jij post. Lees je eigen post nou, dat is toch te triest? Wie zegt dat er hier geschoten wordt, ik zeg zelf alleen dat het mij niet zo VERBAZEN.
Feit?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Maar ook al waren kinderen vroeger geestelijk sneller volwassen, het blijft een feit dat hij als 40 plusser zijn leuter in een onvolgroeit kinderlichaampje heeft getoken.![]()
Goed man! en dat zonder hulplijn !quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef RealLife het volgende:
[..]
Vanwege de bommen die om de baardaap zn middel hangenDoor naar de ¤ 15000..
Idd, Mohammed is geen haar beter dan iemand als bijvoorbeeld Dutroux.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Maar ook al waren kinderen vroeger geestelijk sneller volwassen, het blijft een feit dat hij als 40 plusser zijn leuter in een onvolgroeit kinderlichaampje heeft getoken.![]()
Ik had het ook over hem..... rustig maar hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij z´n uitspraak niet wil beargumenteren wel inderdaad. Lees eens voor je begint te blaten pfaf.
Is je geheugen zo slecht dat je je niet meer kan herinneren wat je vijf minuten geleden hebt gepost?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over wat?![]()
Wel politicus. En Fortuyn heb ik nooit zo horen beledigen als Van Gogh. Het gaat over Van Gogh, en die is geen politicus. De Graaf met ze Anna Frank-boek wel.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pim.F. was geen politiek leider .
Van Gogh doet het stelselmatig, overigens is het helemaal niet van belang of een persoon dood is of niet. Dat begrijp je natuurlijk wel. Uitspraken die groepen mensen beledigen zijn gewoon strafbaar.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bovendien ging het niet om persoonlijke belediging van iemand die nog leeft, maar om uitspraken over een figuur die al 1400 jaar dood is. Waarom denk je dat het OM besliste om Hirsi Ali niet te vervolgen voor haar uitspraken over de pedofeet Mohammed?
HOe kun je dingen die niet bestaan nou vergeten johquote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Oh, opeens vergeten?
Oke, vooruit dan maar. Mijn nederige excuses bij dezequote:Op maandag 29 maart 2004 17:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik had het ook over hem..... rustig maar hoor![]()
![]()
Als ze dagelijks 10 kilometer verderop water moeten halen, worden ze daar natuurlijk ook lichamelijk volwassen van, laat staan geestelijk, stom van me dat ik dat niet wistquote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |