Balkendende en Bea hebben zelf in de media geageerd tegen het verbod op persiflage, dus Theo zal de dans wel ontspringen. We weten allemaal da Teho de zaken wat schetst dan ze zijn. Eind jaren 70 zal er ongetwijfeld ge[rotesteerd zijn tegen de film van Life of Brian en ik als Christen vond hem zeer vermakelijk. Helaas is de Islam nog niet zover dat ze de spiegel heeft uitgevonden....quote:Op maandag 29 maart 2004 14:36 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een interessant punt (voordat de discussie om zeep wordt geholpen door mensen die lopen te zeiken over pedofilie). In hoeverre zou je gelyncht worden door de moslimcommune als je een dergelijke film maakt over Mohammed's leven? Wellicht leuk om eens een politieke rel mee te veroorzaken (en je leven op het spel te zetten.)
Er is een verschil tussen iets letterlijk opvatten en iets veel te serieus nemen, dat laatste is juist het grootste probleem. En verder is dat gewoon een manier om die mensen een spiegel voor te houden, maar vreemd genoeg schakelen juist die figuren dan ineens over en zeggen ze dat je het in de geest van die tijd moet bezien.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:19 schreef sp3c het volgende:
dat snap ik, maar als jij onder diegenen bent die het een probleem vind dan staat het nogal vreemd als je die boeken dan zelf ook veel te letterlijk neemt
Maar wel de waarheid en het wordt compleet genegeerd.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:23 schreef Loedertje het volgende:
Het pedo-mohammed verhaal is inmiddels al uitgemolken.
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:31 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid en het wordt compleet genegeerd.
Mohammed was een analfabete pedo die met zwaard niets anders deed dan land veroveren en mensen koudmaken. Dat dat 1500 jaar na dato nog vereerd wordt zegt wel DEGELIJK iets over de aanhangers.
Mwach, het was een reizende handelaar, lijkt me sterk dat hij analfabeet was.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:31 schreef Robert_Jensen het volgende:
analfabete
Zeker wel.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, het was een reizende handelaar, lijkt me sterk dat hij analfabeet was.
Correctie, onze vriend Mohammetje was analfabeet, Theo natuurlijk niequote:Op maandag 29 maart 2004 15:45 schreef RealLife het volgende:
Tja, ik vind het verweer tegen Theo ook wat zwak. Hij is dik, analfabeet, noem maar op. Het is ook altijd weer lol om de ingezonden brieven te lezen van de lezers in de metro
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:20 schreef sp3c het volgende:
ik erger me altijd aan van Gogh
een kritische noot is ok, maar hij lijkt enkel columns te schrijven om de (negatieve) aandacht die ermee weer op hem gericht wordt, iedereen lijkt hem te negeren dus gaat hij iedere keer een stapje verder.
vervelend heerschap
Ben jij zelf islamiet? Dat je dat allemaal gelooft johquote:Op maandag 29 maart 2004 14:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat moslims weigeren toe te geven dat de "profeet" Mohammed fout is geweest. Als mensen de onschuld van Dutroux volhouden blijf ik ook op zijn schuld hameren.
Doodschieten noem je kritisch benaderen?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Grappig dat al die mensen die het zo fantastisch vinden dat er mensen beledigd worden de grootst mogelijke huilbek opzetten toen hun geliefde kale politieke leider kritisch werd benaderd.
Hoezo twee maten?
Dat is precies wat mijn eerste reactie was na het lezen van dit topic. Mensen vinde het maar al te stoer en fijn om maar die moslims zo hard mogelijk te beledigen. Zie de zielige mensen die hier reageren met overdreven 'Hup Theo' e.a. uitlatingen. En waarom? Gewoon lekker stoken...quote:Op maandag 29 maart 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Grappig dat al die mensen die het zo fantastisch vinden dat er mensen beledigd worden de grootst mogelijke huilbek opzetten toen hun geliefde kale politieke leider kritisch werd benaderd.
Hoezo twee maten?
quote:Op maandag 29 maart 2004 16:30 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Doodschieten noem je kritisch benaderen?
Ja en de mensen werden veel minder snel oud. Met z'n 50 was het nog een jonge god en Aisja was met haar 6 (tijd van huwelijk) al heel volwassen.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:30 schreef Youssef het volgende:
En 9 jaar? Die discussie is al zo vaak gevoerd.Je praat hier over een heel andere tijd waarin meisjes en jongens veel eerder volwassen werden. Niets kleine kinderen zoals we die nu kennen..
Wat? Het is toch zo.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:30 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Aisha heeft anders wel duizenden hadith over de profeet vrede zij met hem voortgebracht. Maar blijven jullie lekker volhouden dat Aisha maar een mishandeld klein meisje is.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:31 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ja en de mensen werden veel minder oud. Met z'n 50 was het nog een jonge god en Aisja was met haar 6 (tijd van huwelijk) al heel volwassen.
Vandaar dat Aisjas vader Mohammed smeekte zijn dochter niet te roven van hem, omdat het zo normaal was.
Nee, jou line onder je foto is getuigt niet van stokenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is precies wat mijn eerste reactie was na het lezen van dit topic. Mensen vinde het maar al te stoer en fijn om maar die moslims zo hard mogelijk te beledigen. Zie de zielige mensen die hier reageren met overdreven 'Hup Theo' e.a. uitlatingen. En waarom? Gewoon lekker stoken...![]()
Maargoed, ik weet niet hoe serieus ik Maghreb Online moet nemen trouwens, het is gewoon een site voor vooral Marokkanen en vaak eindigt dat in veel boe geroep als moslims in het nieuws komen, maar zelf aan de strikte islamitische regels houden Ho maar. Maar dat kan ik verkeerd hebben hoor, ik richt me nu vooral naar de mening die ik heb gevormd na het zien van maroc.nl.
En 9 jaar? Die discussie is al zo vaak gevoerd.Je praat hier over een heel andere tijd waarin meisjes en jongens veel eerder volwassen werden. Niets kleine kinderen zoals we die nu kennen..
Met het als waarheid accepteren vd hadiths ga je tegen het 1e vers vd koran in! Heiden! De hadiths zijn eeuwen na Mohammeds dood geschreven en er mocht NIETS toegevoegd worden aan de koran. En dat weet je best alleen je negeert het, mohammedaan.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Aisha heeft anders wel duizenden hadith over de profeet vrede zij met hem voortgebracht. Maar blijven jullie lekker volhouden dat Aisha maar een mishandeld klein meisje is.![]()
Je moet het wel in z'n context plaatsen SCH he?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:19 schreef SCH het volgende:
Hoezo twee maten?
Jij moet dichter worden, die mannen maken ook altijd van die vreemde zinnen.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:32 schreef RealLife het volgende:
[..]
Nee, jou line onder je foto is getuigt niet van stoken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |