Heb ik nog nooit gehad hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef achterop23 het volgende:
net werden er door kinderen in het park ballonnen op gelaten.
de helft hangt nu nog in de boom waar ze bijna onderstonden.
stumpers
TS is je achtergrond nog wel vaag of ook zoals hij was?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef Timens het volgende:
[...]
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef achterop23 het volgende:
net werden er door kinderen in het park ballonnen op gelaten.
de helft hangt nu nog in de boom waar ze bijna onderstonden.
stumpers
Dat zou kunnen met m'n vorige opleiding, nu niet meerquote:Op maandag 29 maart 2004 15:17 schreef achterop23 het volgende:
ik doe bedrijfskundige informatica
stage: 6 maanden (heb er nu 3 maanden opzitten)
2 dagen helpdesk (echt lachen
3 dagen stageopdracht (intranet van gasunie veranderen)
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:19 schreef Timens het volgende:
Ik doe zorg en welzijn dus heb verplichte stages, mocht ook al oude konten wassen :-s anyway die 8ergrond heb ik zelf gemaakt uiteraard maar voor ik weer van die jesus christ superstart lui zie klagen verzon ik maar ff n smoesErg he...
En maakt dit jaar af omdat: ?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:21 schreef Timens het volgende:
Niet echt :-s
*Timens gaat volgend jaar grafisch lyceum te Utrecht doen
Klinkt als een nieuw merk cornflakesquote:Op maandag 29 maart 2004 15:23 schreef Timens het volgende:
superstarT:D:D:D
Jesus christ superstarT Voor al je dagelijkse benodigdheden in slechts een kom!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:24 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Klinkt als een nieuw merk cornflakes.
[Overheengelezenpost]quote:Op maandag 29 maart 2004 15:21 schreef GHans7 het volgende:
[..]
En maakt dit jaar af omdat: ?
*Geen water toevoegen, daar blijft het op drijven.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:25 schreef Timens het volgende:
[..]
Jesus christ superstarT Voor al je dagelijkse benodigdheden in slechts een kom!!!
*Alleen melk toevoegen
hoe val ik af:quote:Op maandag 29 maart 2004 15:24 schreef Timens het volgende:
achterop jij houd van fietsen toch? Wil je ook ff wat kilootjes voor mij er af fietsen?
Das jammer van het jaar StuFiquote:Op maandag 29 maart 2004 15:26 schreef Timens het volgende:
[..]
[Overheengelezenpost]
Omdat ik nie anders kan
En MSN nietquote:Op maandag 29 maart 2004 16:23 schreef achterop23 het volgende:
nee, kan niet wordt belocked
en heb ik btw niet.
maar ach wat zeur ik nu.
nog 8 minuten en ik kan weer naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |