En er hier over klagen draagt ook niet echt bij.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:13 schreef Bloemies het volgende:
ben wel begonnen, het schiet alleen niet op![]()
en toch ben je nog online!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:21 schreef Bloemies het volgende:
okee..nouja, dan ga ik maar typen ipv nu.nl lezen en mailen en fokken en....
aha...quote:Op maandag 29 maart 2004 13:29 schreef Bloemies het volgende:
ja..kijk, ik zit in de bieb...kan niet echt offline...
ik bedoel, IE sluiten is gewoon geen optie
maar ik ben wel aan het werk...multi-tasking...vrouwen kunnen dat![]()
iets met drastische maatregelen enzo...quote:Op maandag 29 maart 2004 13:31 schreef jogy het volgende:
Miischien is het een idee dat ik even aan een ( F) A vraag of je gebanned kan worden tot je het volledige werkstuk naar forum@fok.nl mailt zodat je kan aantonen dat je klaar bent.
hahahaha...mja, dat kan ja, maar dan ben ik niet blij...fok is leuk!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:31 schreef jogy het volgende:
Miischien is het een idee dat ik even aan een ( F) A vraag of je gebanned kan worden tot je het volledige werkstuk naar forum@fok.nl mailt zodat je kan aantonen dat je klaar bent.
Mja, ik kan ook wel leukere dingen verzinnen. Maar ben je nou al verder met je werkstuk. Het is een intressant onderwerp, lijkt me ook wel een lastig onderwerp. Wat voor studie doe je?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:35 schreef Bloemies het volgende:
ehmm..het gaat over onveilige abortus bij meisjes in afrika..wel interessant.
[..]
hahahaha...mja, dat kan ja, maar dan ben ik niet blij...fok is leuk!![]()
ja ja, het begint te lopen, bijna klaar met het eerste deel.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook wel leukere dingen verzinnen. Maar ben je nou al verder met je werkstuk. Het is een intressant onderwerp, lijkt me ook wel een lastig onderwerp. Wat voor studie doe je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |