heb jij misschien oud ijs want ik heb ze nooit taai of zacht gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:37 schreef BrianMay het volgende:
[..]
Nah, Ik weeet niet of dat alleen bij de Lidl hier is, maar die wafels zijn ALTIJD taai en zacht
hier is dat ook zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:37 schreef BrianMay het volgende:
[..]
Nah, Ik weeet niet of dat alleen bij de Lidl hier is, maar die wafels zijn ALTIJD taai en zacht
De cola was al ontdekt toen ik het een keer ongezien in mijn glas geschonken kreeg en het voor het grote amerikaanse voorbeeld hield. Een openbaring was echter de sinas van de Lidlquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:40 schreef _joepie_ het volgende:
- Freeway cola (smaakt erg goed)
Ik heb gehoord dat groente uit de grond komt.. gatverdamme! Ik eet voortaan alleen nog maar groente van merk XYZ want ik heb gehoord dat die door engeltjes in de wolken word gekweekt.quote:Op maandag 12 april 2004 19:29 schreef super_honda het volgende:
het is niet zozeer de kwaliteit van de groente(want die is goed) maar wat er in het Distributie centrum mee gebeurd.
Er word regelmatig over de groente geniest, soms valt er wat op de grond en dat word dan weer in een doos gestopt(meestal met behulp van een werkschoen) er word van het fruit gegeten(1 hap en dan gaat het de doos weer in.
En dit gebeurt bij andere DC's van andere supermarkten niet? Ga, weg....quote:Op maandag 12 april 2004 19:29 schreef super_honda het volgende:
[..]
het is niet zozeer de kwaliteit van de groente(want die is goed) maar wat er in het Distributie centrum mee gebeurd.
Er word regelmatig over de groente geniest, soms valt er wat op de grond en dat word dan weer in een doos gestopt(meestal met behulp van een werkschoen) er word van het fruit gegeten(1 hap en dan gaat het de doos weer in.
Ja die zijn erg lekker, ik gebruik ze ook wel eens als basisvlees voor in de risotto / paella .quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:05 schreef Conflict het volgende:
Gyros en Kebab
doe es.......quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:06 schreef NijntjesUk het volgende:
En ik kan nog wel even doorgaan trouwens..
De stroopwafelsquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doe es.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |