Sorry toch maar even off-topic.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Grote lariekoek. Het zou namelijk betekenen dat er groente speciaal voor Aldi en Lidl wordt geteelt waarop extra pesticiden worden gegooid. Die exclusieve produktie zou de groente hopeloos duur maken t.o.v. groenten en fruit die gewoon uit de markt worden gekocht.
Wij hebben met onze band serieus een nummer geschreven over dit product.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:17 schreef Scandalous het volgende:
Corny muesli/chocoladerepen
dat bier met 8,6%? beetje te zoet, maar je wordt er wel snel dronken vanquote:Op maandag 29 maart 2004 19:53 schreef hoM3r het volgende:
Graffenwalder
daar wil ik wel ff op ingaan, ik werk in 1 van de distributiecentrums van de lidl(in heerenveen om precies te zijn) en dan eigenlijk alleen in de groente afdeling.quote:Op woensdag 7 april 2004 02:04 schreef dancrazyman het volgende:
ik hoor van een aantal mensen dat ze geen verse groenten bij lidl kopen en eerlijk gezegd doe ik dat ook niet, het ziet er bij ons altijd uit alsof het er jaren ligt, maar verders hebben ze wel goeie spullen.
het vlees zoals de Kogelbiefstuk, lamsfilet en runderfilet die je meestal per 4 of 5 kunt kopen zijn erg lekker.
de kersen en aarbeien kwarkbakjes behoren tot mijn favo toetje
het snoepgoed en chocola kan zich prima meten met Haribo en milkaprodukten
de zalmfilet voor op brood neem ik ook vaak
en niet te vergeten de cassis die ik beter vind dan de Hero
koop jij alles biologisch dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:56 schreef super_honda het volgende:
[..]
daar wil ik wel ff op ingaan, ik werk in 1 van de distributiecentrums van de lidl(in heerenveen om precies te zijn) en dan eigenlijk alleen in de groente afdeling.
ik ga geen details geven, maar goeie keus dat je geen groente bij de lidl koopt.
de kwalitieit/merk van de groente en van het fruit is trouwens hetzelfde als dat van bijvoorbeeld de AH......
nee, ik (naja mijn moederquote:Op donderdag 8 april 2004 01:54 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
koop jij alles biologisch dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |