quote:Op maandag 29 maart 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met PvdA-indoctrinatie.
le-zen. ik geef niemand ergens de schlud van maar ik constateer alleen ietsquote:Op maandag 29 maart 2004 11:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoera, weer wat om links de schuld van te geven...![]()
Juistum, partij van de anarchisten. Iedereen moet zich aan de regels houden.... behalve.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk eens in POL en kom dan nog eens terug. Je bent heus de eerste niet en kijk maar naar de reacties in dit topic:quote:Op maandag 29 maart 2004 11:30 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
le-zen. ik geef niemand ergens de schlud van maar ik constateer alleen iets
quote:Op maandag 29 maart 2004 11:31 schreef Bob-san het volgende:
[..]
Juistum, partij van de anarchisten. Iedereen moet zich aan de regels houden.... behalve.
Zolang er bakken geld naar linkse verenigingen en stichtingen gaan, blijft links de overtoon houden...
In tegendeel. Alleen waarom moet dan zo het linkse standpunt / oogpunt benadrukt worden? Waarom moet er altijd zo veel aandacht besteed worden aan "de zielige gevallen" en moet er zo gezinspeeld worden op de gevoelens van kinderen van "Dit had ook jóú klasgenootje kunnen zijn!". Terwijl er nooit een reporgate is met hangallochtonen en daarna een zin "Dit is jóú klasgenootje na 16.00 in het winkelcentrum".quote:Op maandag 29 maart 2004 11:40 schreef calvobbes het volgende:
Wat zouden Strolie en rwr-xr-x dan liever zien bij kinder programma's
Dat ze zeggen dat Nederland vol is? Dat ze geen aandacht besteden aan het uitzettingsbeleid?
het is jouwquote:Op maandag 29 maart 2004 11:46 schreef rwr-xr-x het volgende:
[..]
In tegendeel. Alleen waarom moet dan zo het linkse standpunt / oogpunt benadrukt worden? Waarom moet er altijd zo veel aandacht besteed worden aan "de zielige gevallen" en moet er zo gezinspeeld worden op de gevoelens van kinderen van "Dit had ook jóú klasgenootje kunnen zijn!". Terwijl er nooit een reporgate is met hangallochtonen en daarna een zin "Dit is jóú klasgenootje na 16.00 in het winkelcentrum".
Hij kijkt nooit kinderprogramma'squote:Op maandag 29 maart 2004 11:48 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
het is jouw
Dat dat gebeurt is jouw mening / interpretatie.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:46 schreef rwr-xr-x het volgende:
In tegendeel. Alleen waarom moet dan zo het linkse standpunt / oogpunt benadrukt worden?
Alsof dat iets is wat alleen allochtonen doen en typisch is voor hun gedrag...quote:Terwijl er nooit een reporgate is met hangallochtonen en daarna een zin "Dit is jóú klasgenootje na 16.00 in het winkelcentrum".
Tegenwoordig is "Meekijken Gewenst" (KijkwijzerTM) voor programma's als het JeugdJournaal. Tegengas is zo nu en dan wel gewenst. "Nee hoor, het is niet zielig (tm) dat die Sjeik werd doodgeschoten." enz.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Kinderen denken over het algemeen juist logisch na, dus spreken dit soort programma's hen aan. Kinderen voelen zich namelijk nog aangesproken door wereldleed etc. in tegenstelling door volwassenen die al helemaal gehersenspoeld zijn en verblind door allerhande randverschijnselen.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:26 schreef rwr-xr-x het volgende:
Waarom zijn steeds meer kinderprogramma's zo links georienteerd? Regelmatig zie je bij o.a. z@ppelin en andere nps kinderprogramma's reportages met linkse tinten. "Hoe erg het is dat mohammed uit turkije nu terug moet", "Nederland is ruim zat", etc..
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:19 schreef Kaensterle het volgende:
Kinderen zijn altijd links, want ze weten nog niet beter zijn nog niet geindoctrineerd en denken nog niet alleen aan zichzelf.
Niet typisch christelijk hoor, al roept men dat wel graag in het "geciviliseerde" westen.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wist niet dat links gelijk staat aan gevoel voor de medemens en leedwezen. Ik dacht altijd dat dat christelijke boeddhistische waarden waren.
Terre Blanche leeft nog hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 16:29 schreef Sai het volgende:
De linkse kindermedia hebben onze blanke leider vermoord. Huillie..
Alsof het typerend is dat alle allochtonen uitgezet worden.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:50 schreef calvobbes het volgende:
Alsof dat iets is wat alleen allochtonen doen en typisch is voor hun gedrag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |