Jaja maar die kanten string zit zo lekker heh?quote:Op maandag 29 maart 2004 11:59 schreef Broes het volgende:
het is een mannenwinkel
toch bedankt
Dat klinkt helemaal engquote:Op maandag 29 maart 2004 12:03 schreef Broes het volgende:
mannenleer
Bonneterie staat voor gebreide kleding.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Een onderbroek.
Hoe moet ik nou ruikenwat jij heb gekocht?
Mja, maar hij zei al dat ie daar niet geweest was...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:05 schreef schatje het volgende:
Maison de Bonnetrie zit in A'dam (Kalverstraat) en Den Haag.
Doe maar het Rokin (achteruitgang zit aan de Kalverstraat)quote:Op zondag 2 mei 2004 22:05 schreef schatje het volgende:
Maison de Bonnetrie zit in A'dam (Kalverstraat) en Den Haag.
Alsof ze bij Maison de Bonneterie longsleeves verkopenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:45 schreef salvadio het volgende:
LS = Long Sleeve
Bonnetrie lijkt mij de alom bekende winkel die in Den Haag en A'dam zit...
Nee, inderdaad niet man, daar hebben ze natuurlijk alleen maar polo's!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:39 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Alsof ze bij Maison de Bonneterie longsleeves verkopen![]()
Lul geen onzin, ik heb bij de Bonneterie nog nooit een longsleeve gezien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:15 schreef nO_On het volgende:
[..]
Nee, inderdaad niet man, daar hebben ze natuurlijk alleen maar polo's!
![]()
Kansloos figuur jij...
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:36 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Lul geen onzin, ik heb bij de Bonneterie nog nooit een longsleeve gezien.
En wat is precies je punt? Misschien hebben ze ook wel lederhosen in de collectie maar die verkoopt de Bonneterie toch echt niet. Eerst nadenken voor je wat roept.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:41 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmm toch gek dat daar toch Paul Frank, Diesel 55, Paul Smith, D&G enz... enz.. wordt verkocht!!
Toch merken met Long sleeves in de collectie!!!!!
Fiets maar naar de bonneterie, je zult zien dat ze ook gewoon lullige long sleeves en shirts verkopen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:49 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
En wat is precies je punt? Misschien hebben ze ook wel lederhosen in de collectie maar die verkoopt de Bonneterie toch echt niet. Eerst nadenken voor je wat roept.
Misschien dat JIJ maar eens moet nadenken voordat je 3 keer hetzelfde en het verkeerde roept! Ben gister nog in de Bonneterie in Den Haag geweest en hed wel degelijk Long Sleeves zien hangen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:49 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
En wat is precies je punt? Misschien hebben ze ook wel lederhosen in de collectie maar die verkoopt de Bonneterie toch echt niet. Eerst nadenken voor je wat roept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |