'Yvonne' is de speeltuinquote:Op maandag 29 maart 2004 11:09 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ik denk dat Yvonne ofzo zegt dat ze er mee kapt, omdat ze zich te volwassen voelt voor deze kinderspeeltuin. En iedereen zo van ja het is toch 1 april.
En Yvonne zo van 'nou en'
En dat ze dan nooit meer post.

quote:Op maandag 29 maart 2004 11:18 schreef apophis4u het volgende:
[..]
'Yvonne' is de speeltuin

Dat maakt mij niks uit, ik heb zo een HP TFT scherm die je kan draaienquote:Op maandag 29 maart 2004 11:43 schreef mcDavid het volgende:
ze zouden ook gewoon een dagje de hele layout op zijn kop kunnen zetten
of in spiegelbeeld ofzo
of random

ik lekker niet!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:45 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, ik heb zo een HP TFT scherm die je kan draaien

Replique is anders lekker snel hier hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 11:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat hele Replique geneuzel zal een grap blijken te zijn. Na één April heb je gewoon je oude, snelle forumpie terug.

dat laatste ligt meer aan je 14K4 modemquote:Op maandag 29 maart 2004 11:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dat hele Replique geneuzel zal een grap blijken te zijn. Na één April heb je gewoon je oude, snelle forumpie terug.

eh, geen old-skool modem gebruikers bashen hé!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat laatste ligt meer aan je 14K4 modem

Jij internette toch met diskettes zei je laatst?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
eh, geen old-skool modem gebruikers bashen hé!

vorig jaar was ONZ wegquote:Op maandag 29 maart 2004 15:02 schreef RaymanNL het volgende:
wat ware de grappen van voorgaande jaren dan?

Damn ur oldquote:Op maandag 29 maart 2004 15:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vorig jaar was ONZ weg
het jaar daarvoor was een nep crewforum open
en daarvoor weet ik niet

Forumhoeren is doodquote:Op maandag 29 maart 2004 15:10 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik denk dat ONZ dicht gaat, en verhuist naar forumhoeren.
Maar daar trapt natuurlijk geen hond in.

Gut, u méént het.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:13 schreef apophis4u het volgende:
[..]
OMG ze hebben een doorstart gemaakt

Jij doet het zeker goed in extremistische kringenquote:Op maandag 29 maart 2004 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toch kan ik het kapen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |