Heel mooi was dat ja. Die vrouw was echt een schat. Ook bezorgd om Rani, omdat ze huilde.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:36 schreef Bastard het volgende:
Wat me ook opviel is toch ondanks die armoede, die mensen delen wat ze eigenlijk niet kunnen delen. Het ontroerde me wel een klein beetje moet ik zeggen, toen ik ook nog tranen bij dat oude vrouwtje zag omdat ze weg gingen.
Hij zei: "Als je het leven niet waardeert ben je het niet waard om te leven."quote:Op zondag 28 maart 2004 @ 21:14 schreef Svensational het volgende:
Zo die zit:
Wie niet geniet van het leven.......
damn, ben hem nu al vergeten
*mee eens is*quote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef Verfokker het volgende:
Hij zei: "Als je het leven niet waardeert ben je het niet waard om te leven."
Ik hoop zo, om deze quote alleen al, dat die duikers ver komen, denk het alleen niet.
Ze hebben 11 punten (eerste aflevering 2, tweede 7, en de derde 2)quote:Op maandag 29 maart 2004 16:24 schreef Hik het volgende:
Tussenstand trouwens:
Rani en Hans : 18 punten
Jeske en Elias : 17 punten
Clarinca en Reinier : 17 punten
Sanne en Lotte : 16 punten
Joeri en Wesley : 15 punten
Fleur en Bart : 12 punten
Arthur en Robert-Jan : 9 punten
Shit, de duikers moeten het wel érg goed doen...![]()
Ann en Frederick : 5 punten
Ja, dat krijg je dan he als er zo'n koppel tussen zit die over lijken gaat.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef Verfokker het volgende:
En ben ik nou de enige die het een beetje jammer vond dat Elias Reinier er (vals) van beschuldigde dat hij, Reinier dus, dat gedoe met die auto met "panne" had geregeld..? (ik bedoel: hij had het wat mij betreft voor zichzelf moeten houden)
Hoezo logischer?? PE is een RLS, dus hoort in SHOquote:Op maandag 29 maart 2004 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou deze topic niet verder gaan in Film, Tv en Radio?? volgende keer dan maar, is wel logischer
Nee, dit topic staat heel goed in dit forum.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou deze topic niet verder gaan in Film, Tv en Radio?? volgende keer dan maar, is wel logischer
Komt nog wel. Bij Expeditie Robinson nam de media-aandacht langzaam toe. Kwaliteitstelevisie heeft geen gehype nodig.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze serie zou wel wat meer media aandacht mogen krijgen vind ik, veel mensen weten het niet te vinden op NET5
Het is geen RLS. Daarvoor zijn de omstandigheden té 'gecreëerd'.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo logischer?? PE is een RLS, dus hoort in SHO
Huh?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:55 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Ze hebben 11 punten (eerste aflevering 2, tweede 7, en de derde 2)
All is not lost.
Een herhaling op SBS6 ipv NET5 zou inderdaad niet onverstandig zijn....quote:Op maandag 29 maart 2004 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze serie zou wel wat meer media aandacht mogen krijgen vind ik, veel mensen weten het niet te vinden op NET5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |