Moet nog komen, er zat een Mongool* achter het stuur......quote:Op maandag 5 april 2004 18:18 schreef ShowMaster het volgende:
Heb net die promo gezien op die net5 site. Je ziet dan oa ook 'die kleine dikke' schreeuwen: "Drrrrive, Klllllootzak!"
Weet iemand of dat al geweest is, ik heb het igg gemist. Leek mij wel een mooi Reinier-moment.
Reinier is leuk omdat je je zo flink kan ergeren aan hemquote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
Niemand hier die Reinier wel sympatiek vindt?.
Het lijkt Expeditie Robinson wel, waren jullie het ook nooit met me eens.
Die tweeling zijn zo lekkerquote:Op maandag 5 april 2004 19:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Die tweeling had wel even sjans volgens mij met een paar van die dames uit die kolchozen![]()
was dat voor of na de wodka?????quote:Op maandag 5 april 2004 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen zo chagrijnig. Ik heb ze gisteren voor het eerst zien lachen volgens mij.
Aan Hans en Rani kan ik me ook ergeren, maar vind juist helemaal niet leukquote:Op maandag 5 april 2004 19:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Reinier is leuk omdat je je zo flink kan ergeren aan hem.
Ze is vanaf volgende aflevering van'm af, als de koppels worden gemixt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:01 schreef Cybart het volgende:
ik heb echt meelij met clarinca...
vind het echt een heel leuke vrouw worden
alleen die vriend van haardaar word je zo ontoepasselijk van...
bah
maar goed heb gisteren niet alles gezien omdat ik half in slaap viel van vermoeidheid...
dus ik ga het nog even nalezen op de VT4-Site
Dat vraag ik me ook af, misschien kan je voortaan dan alleen nog maar amuletten doorgeven aan een bepaald persoon. Zo kunnen de echte koppels een tactiek bedenken. Heeft hun partner veel amuletten, dan kunnen ze proberen zichzelf en 1/2 van een ander koppel langzaam te laten vooruitgaan. Kan best wel spannend worden met veel tactische zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:58 schreef knuppelhout het volgende:
ja hoe zit dat met dat gemix? slaat toch nergens op? zo verdient straks 1 koppel geld dat ze weer gaan delen met hun partners, dan winnen uiteindelijk 4 mensen.
en... die amuletten die ze verdiend hebben tot nu toe, hoe worden die verdeeld?
Ze zeiden: 'Voor de rest van de etappe', niet 'Voor de rest van Peking express'quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze is vanaf volgende aflevering van'm af, als de koppels worden gemixt.![]()
Ik ben wel benieuwd wie de ongelukkige gaat zijn die met Reinier mee moet.
Hans en Rani.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef knuppelhout het volgende:
bij wie hoorde hans ookalweer?
ik had het leuker gevonden om elias en reinier in een team te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |