Ze heeft best volle b0rstenquote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik hoor niemand over dat de tieten van Rani in beeld zijn geweest![]()
En wat ís ze toch leuk:quote:Op zondag 4 april 2004 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijk op vt4..die site is gewoon super uitgebreid, met foto's filmpjes en verhalen
http://www.pekingexpress.vt4.be/
quote:Bio Reinier
Naam: Reinier
Leeftijd: 38 jaar
Wat wilde je worden toen je klein was: boer/visser
Beroep: directeur reclamebureau
Hobby's: lezen van boeken/magazines over de natuur, lange wandelingen maken
Sport: kleiduifschieten, wandelen, waterskiën, fietsen
Beste eigenschap: communicatief, extrovert
Slechtste eigenschap: chaotisch
Favoriete vakantiebestemming: een rondreis door de Afrikaanse landen
Fobieën: geen
Beste eigenschap van je vriendin Clarinca: lief, slim, zorgzaam
Slechtste eigenschap van je vriendin Clarinca: zenuwachtig
Gelukkig dat die 2 nog geen ja-woord tegen elkaar hebben gezegd...quote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Reinier moet blijven wegens irritatiefactoren, niet wegens sympathie. Want dat is het laatste wat hij bij me opwekt. Die geluiden die hij maakt als hij gaat uitleggen dat hij moet liften (*piep* *piep*. *vroemmmm*.) en de bewegingen (heftig wijzen enzo). Ik word er zowat onpasselijk van. Maar ja, de irritatiefactor maakt het wel interessant.quote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
Niemand hier die Reinier wel sympatiek vindt?.
Het lijkt Expeditie Robinson wel, waren jullie het ook nooit met me eens.
Nolleke??? Geen idee meer wie dat was... Bjorn was toch de irritante??quote:Op maandag 5 april 2004 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Reinier moet blijven wegens irritatiefactoren, niet wegens sympathie. Want dat is het laatste wat hij bij me opwekt. Die geluiden die hij maakt als hij gaat uitleggen dat hij moet liften (*piep* *piep*. *vroemmmm*.) en de bewegingen (heftig wijzen enzo). Ik word er zowat onpasselijk van. Maar ja, de irritatiefactor maakt het wel interessant.
Denk maar terug aan Nolleke van Expeditie Robinson (ja, daar ben ik weer met m'n Nolleke). Vreselijk mens, maar wel toptelevisie.
Eerder seizoen waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nolleke??? Geen idee meer wie dat was... Bjorn was toch de irritante??
Nolleke was van het jaar ervoor.quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef Naamah het volgende:
Nolleke??? Geen idee meer wie dat was... Bjorn was toch de irritante??
Ook daar verdeelde meningen hoor:quote:Op maandag 5 april 2004 17:58 schreef ShowMaster het volgende:
Geweldig programma! Eindelijk weer eens iets op de tv waar je thuis voor blijft.
Over Reinier gesproken; ook in Belgie heeft hij de Godenstatus bereikt: http://www.forum.vt4.be/d(...)=7914&PagePosition=1
![]()
En zo is hetquote:Reinier rules. Goeie vent, lekker direct en niet achterbaks. Speelt het spel volgens de regels. Gaat niet met andere koppels in een bus zitten roddelen over anderen. Lacht anderen niet uit als hij ze inhaalt. Weet als heer nog hoe het hoort (draagt rugzak van zijn vrouw). Zegt niet honderduizend keer spasiba (1 keer is voldoende). Kankert niet over eten dat hij niet lekker vindt. Heeft humor. Zorgt voor een beetje spanning en vermaak in PE en is daarmee een broodnodige aanvulling op ultiem saaie koppels als Bart en Fleur (gaap), de studentenzusjes (gaaaaap) en villabroertjes (gaaaaaaaaaaaap).
Ik wacht er ook opquote:Op maandag 5 april 2004 18:18 schreef ShowMaster het volgende:
Heb net die promo gezien op die net5 site. Je ziet dan oa ook 'die kleine dikke' schreeuwen: "Drrrrive, Klllllootzak!"
Weet iemand of dat al geweest is, ik heb het igg gemist. Leek mij wel een mooi Reinier-moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |