er bestaat ook een nikki. als de users niet teveel opelkaar lijken qua postgedrag icons onderschriften dan is het gewoon toegestaanquote:Op maandag 29 maart 2004 01:27 schreef Shirley het volgende:
Nikky? Die nick mag toch niet? Of mierenneuk ik nu teveel?
OT: Hardstyle, hardhouse, top 40, oldies....eigenlijk van alles, zolang het geen rock of klassiek is.
hij stond in gcquote:Op maandag 29 maart 2004 01:27 schreef kooba het volgende:
nikky, hij stond al in MUZ hoor![]()
ow, dan cancel die MSN transfer maar, da's een R&B cdquote:Op maandag 29 maart 2004 01:29 schreef nikky het volgende:
[..]
er bestaat ook een nikki. als de users niet teveel opelkaar lijken qua postgedrag icons onderschriften dan is het gewoon toegestaan
mijn muzieksmaak is heel breed. alleen hoef je niet met r&b bij me aan te komen![]()
Ow ok...dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 29 maart 2004 01:29 schreef nikky het volgende:
[..]
er bestaat ook een nikki. als de users niet teveel opelkaar lijken qua postgedrag icons onderschriften dan is het gewoon toegestaan
mijn muzieksmaak is heel breed. alleen hoef je niet met r&b bij me aan te komen
Nee, idd, niks gezegd, maar wel getypt!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 01:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow ok...dan heb ik niks gezegd
quote:Op maandag 29 maart 2004 01:23 schreef dannny het volgende:
Wat is jou muziekstijl!!!???
mezelf: italodance,eurodance,dance
Vosss, ga eens ergens anders flirten.quote:Op maandag 29 maart 2004 01:32 schreef kooba het volgende:
[..]
Nee, idd, niks gezegd, maar wel getypt!!!
en alternatief, rock, 80'squote:Op maandag 29 maart 2004 01:23 schreef dannny het volgende:
Wat is jou muziekstijl!!!???
mezelf: italodance,eurodance,dance
zij bedoeld natuurlijk zweep.quote:Op maandag 29 maart 2004 02:11 schreef skizmo het volgende:
[..]
die stijl ken ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |