quote:Op zondag 28 maart 2004 23:33 schreef wizarddragon het volgende:
Wie is zo lief en lekker om ff een H te maken?
Altijd mooi meegenomen, toch?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:34 schreef Markie-Mark het volgende:moet je daar lekker voor zijn dan
![]()
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 28 maart 2004 23:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]moet je daar lekker voor zijn dan
![]()
hoi ik ben lekkerquote:Op zondag 28 maart 2004 23:34 schreef blublub het volgende:
fipo!
hoi ik ben lief
ik ben t alle 2quote:Op zondag 28 maart 2004 23:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hoi ik ben lekker
je bent geweldigquote:Op zondag 28 maart 2004 23:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
hoi ik ben lekker
quote:Op zondag 28 maart 2004 23:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel....
, dus Markie-Mark, sla je slag.
Go, Beavjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
H
Beavje is een held!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Go, Beavje
Geen woorden, maar daden
niet vergeten hoor!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
weet ik toch
quote:Op zondag 28 maart 2004 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Go, Beavje
Geen woorden, maar daden
pellenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Hoi,
Deze 24-jarige citroen zoekt leuke gozer die hem kan pellen. Ik ben open, spontaan, monogaam, geinteresseerd in alles wat het leven te bieden heeft. Trefwoorden: reizen, open haard, musea, maar ook een heftig bezoek aan een discotheek zal ik niet afslaan. Ik hoor van je. Doei!![]()
Wat FOUT hahaha maar das bewust gedaan
Nou nee, dan liever gewoon iemand ooit tegen het lijf lopen
ooit... wie weet... dat iemand wel hoogte van me kan krijgen
xmanquote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef xman het volgende:
[..]
Beavje is een held!
Truste lieve schatquote:Op zondag 28 maart 2004 23:41 schreef NathaN het volgende:
*pitten ga*
(en dat heeft dan weer niks met die citroen te maken)
ik vergeet nooit watquote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef blublub het volgende:
[..]
niet vergeten hoor!
*ook ononderdrukbare slaapverschijnselen lijkt te krijgen*quote:Op zondag 28 maart 2004 23:41 schreef NathaN het volgende:
*pitten ga*
Slaap lekker hunkquote:Op zondag 28 maart 2004 23:41 schreef NathaN het volgende:
*pitten ga*
ok, dan is t goedquote:Op zondag 28 maart 2004 23:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik vergeet nooit wat
Oh ja das waar ook, een ei pel je....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:40 schreef blublub het volgende:
[..]
pellen
Lieve citroen, Ik zie mezelf als een mango. Fris, fruitig en toch licht zurig. Wat ik daarmee wil zeggen? Weet ik niet en het boeit ook helemaal niet. Wat wel onzettend interessant is is dat jij mij wel een leuke gozer lijkt. Det vol vreugde in het leven staat en nieuwe uitdagingen wil aangaan. Het leven is een groot avontuur die je soms met iemand wil kunnen delen.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
Hoi,
Deze 24-jarige citroen zoekt leuke gozer die hem kan pellen. Ik ben open, spontaan, monogaam, geinteresseerd in alles wat het leven te bieden heeft. Trefwoorden: reizen, open haard, musea, maar ook een heftig bezoek aan een discotheek zal ik niet afslaan. Ik hoor van je. Doei!![]()
Wat FOUT hahaha maar das bewust gedaan
Nou nee, dan liever gewoon iemand ooit tegen het lijf lopen
ooit... wie weet... dat iemand wel hoogte van me kan krijgen
ik vind mezelf wel een beetje een groen appeltje.....quote:Op zondag 28 maart 2004 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve citroen, Ik zie mezelf als een mango. Fris, fruitig en toch licht zurig. Wat ik daarmee wil zeggen? Weet ik niet en het boeit ook helemaal niet. Wat wel onzettend interessant is is dat jij mij wel een leuke gozer lijkt. Det vol vreugde in het leven staat en nieuwe uitdagingen wil aangaan. Het leven is een groot avontuur die je soms met iemand wil kunnen delen.
Weldra, misschien ben ik diegene die je discotheekbezoek net iets piittiger maakt, of je open haard net iets warmer. Ik hoop je snel te spreken! Ciao!!
Ja leukquote:Op zondag 28 maart 2004 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve citroen, Ik zie mezelf als een mango. Fris, fruitig en toch licht zurig. Wat ik daarmee wil zeggen? Weet ik niet en het boeit ook helemaal niet. Wat wel onzettend interessant is is dat jij mij wel een leuke gozer lijkt. Det vol vreugde in het leven staat en nieuwe uitdagingen wil aangaan. Het leven is een groot avontuur die je soms met iemand wil kunnen delen.
Weldra, misschien ben ik diegene die je discotheekbezoek net iets piittiger maakt, of je open haard net iets warmer. Ik hoop je snel te spreken! Ciao!!
ik vind mezelf geen fruitquote:Op zondag 28 maart 2004 23:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ik vind mezelf wel een beetje een groen appeltje.....![]()
he, ik vond het net zon leuk spelletje...quote:Op zondag 28 maart 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik vind mezelf geen fruit
Groente misschien... aardappelquote:Op zondag 28 maart 2004 23:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik vind mezelf geen fruit
en bedanktquote:Op zondag 28 maart 2004 23:50 schreef xman het volgende:
[..]
Groente misschien... aardappel
quote:Op zondag 28 maart 2004 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
ik vind jou wel een aardbeitjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
ik weet niet wat voor fruit ik ben... een aardbei? kiwi? sinaasappel?
de warequote:Op zondag 28 maart 2004 23:56 schreef xman het volgende:
Ik ga lekker pitten! Lekker dromen over de ware.
Slaap ze!
trustenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:56 schreef xman het volgende:
Ik ga lekker pitten! Lekker dromen over de ware.
Slaap ze!
Neeee, je bent een klein bos-champgnonnetjequote:Op zondag 28 maart 2004 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben een truffel..
Dat is geen fruit.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee, je bent een klein bos-champgnonnetje
Maar hoe kom je daarbij?
*citroen aai*quote:Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
ooohhh het eurokwartje, hoewel die er niet zijn Ha! Ha! Ha!, valt![]()
Die kutzomertijd en die kutozndag.... Het is dus veel eerder 8u dan gewenst en ik moet nog een artikel uitwerken maar ik ben nu dermate verstrooid dat het gewoon niet gaat lukken
Gaan we op die toer?quote:Op maandag 29 maart 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is geen fruit.
Tsss... dan ben jij toch lekker een truffel. Alsof mij dat wat boeit.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Gaan we op die toer?. Nee, inderdaad ik ben geen fruit, ik hou ook niet van vrouwen, voetbal of auto's.
.
Dan kun je twee dingen doen. 1. Nu als de bliksem aan de slag met dat artikel of 2. Gewoon lekker gaan slapen, maar....quote:Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Waxxer het volgende:
Die kutzomertijd en die kutozndag.... Het is dus veel eerder 8u dan gewenst en ik moet nog een artikel uitwerken maar ik ben nu dermate verstrooid dat het gewoon niet gaat lukken
En jij hè! Jij! Jij zou gewoon eens flink gequote:Op maandag 29 maart 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss... dan ben jij toch lekker een truffel. Alsof mij dat wat boeit.
Lieve citroen, Jou woorden weerklinken als een frisse limoen. Je doet aan als een stuk fruit dat in de zon gerijpt is tot een sappig en fruitig geheel. De cocktail die we zullen vormen zal, ook volgens mijn intuitie en vooral mijn hart, over de smaak van passievrucht beschikken. Samen rondwandelen langs de kust, je liefkozend strelend in mijn armen hebben en schaterlachend aan tafel dineren in dat achteraf restaurantje nippend aan de oh zo heerlijke fruitige wijn. Verdrinken in jou mooie ogen zou de grootste avontuur zijn in mijn leven. Een avontuur die ik wel aan zou willen gaan! Ga je mee op avontuur? Veel liefs, mango!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ko... ma... na...
*dichtklap*
Waarrrr is mijn creatieve brein...
[/i]Lieve Mango,
Dankje voor je snelle reactie. Hij sprak me meteen erg aan, vandaar dat ik er maar gauw op terugreageer. Fruit vergaat namelijk snel als je er niks mee doet! Ik zou je graag in mijn mandje willen hebben. Mijn intuitie zegt dat we samen een lekkere cocktail kunnen vormen. Zomers, zonnig en nooit vervelend! Wat is dan beter, om eens samen naar de bar te gaan om er samen voorzichtig van te nippen, en wie weet samen verder te gaan in dat grote avontuur waar we beiden in bloeien? Tot snel! Liefs van mij!![/i]
quote:Op maandag 29 maart 2004 00:22 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve citroen, Jou woorden weerklinken als een frisse limoen. Je doet aan als een stuk fruit dat in de zon gerijpt is tot een sappig en fruitig geheel. De cocktail die we zullen vormen zal, ook volgens mijn intuitie en vooral mijn hart, over de smaak van passievrucht beschikken. Samen rondwandelen langs de kust, je liefkozend strelend in mijn armen hebben en schaterlachend aan tafel dineren in dat achteraf restaurantje nippend aan de oh zo heerlijke fruitige wijn. Verdrinken in jou mooie ogen zou de grootste avontuur zijn in mijn leven. Een avontuur die ik wel aan zou willen gaan! Ga je mee op avontuur? Veel liefs, mango!
quote:Op maandag 29 maart 2004 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En jij hè! Jij! Jij zou gewoon eens flink gemoeten worden!
.
Je houdt van bondage??quote:Op maandag 29 maart 2004 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Bijnaquote:Op maandag 29 maart 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik zou het bijna echt gaan geloven hahaha
Volgens mij is het fruit stout geweest en moet het gestraft worden.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je houdt van bondage??![]()
Wees blij dat ik geen foto's van zo'n enge fruitmixer heb gepost.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is het fruit stout geweest en moet het gestraft worden.
Kinkyquote:Op maandag 29 maart 2004 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen foto's van zo'n enge fruitmixer heb gepost..
quote:Op maandag 29 maart 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kinky
Nee dat weet ik ook wel!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Zo, weblog is geupdate
En Biefje, heb je geblowd?? En op mijn weblog heet ik geen waxxer he
Nee, ik weet heel goed dat je dat niet bedoelde!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Als ik ooit eens tegen jou iets heb gezegd in de trant van "goh, je moet eens een keertje naar E. toe komen", dan bedoelde ik eigenlijk Emmen, dan snap je wel hè.. Of Egmond-aan-zee. Of Enschede. Of Enkhuizen.
quote:Op maandag 29 maart 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik weet heel goed dat je dat niet bedoelde!
Maar de boodschap is heel duidelijk hoor!|
![]()
![]()
![]()
*snif*ma..mag..mag ik nu wel weer naar E. komen?quote:Op maandag 29 maart 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Trusten poekie! Ik ga je killen! Dikke doeii!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:49 schreef Waxxer het volgende:
Nou, praten jullie het even uit dan?
Ik ga nl slapen
Welterusten!![]()
'tuurlijk, biefje.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*snif*ma..mag..mag ik nu wel weer naar E. komen? :')
Of eh.. nou ja.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten poekie! Ik ga je killen! Dikke doeii!
it's gonna be a long long day huhquote:Op maandag 29 maart 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
slecht geslapenVast door de zomertijd....
zelfde!quote:Op maandag 29 maart 2004 07:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
it's gonna be a long long day huh
fijne dag!![]()
Bunsen overgeslagen, inderdaad... Toch honger in de file...quote:Op maandag 29 maart 2004 07:08 schreef Cybart het volgende:
maandagochtend grrrr...
geen "goeiemorgen" in huis
dat wordt dus niet bunsen...
redelijkemorgen dan maar
fetel fetel?quote:Op maandag 29 maart 2004 08:41 schreef tech het volgende:
[..]
Bunsen overgeslagen, inderdaad... Toch honger in de file...
Sterke thee, dubbel melk, dubbel suiker... Misschien heeft mijn maag daar wat aan... Schijnt dat hongerstakers suikerwater drinken om het vol te houden...
Mijn dipzondag is toch met een positief puntje geëindigd, Cybeeb!
Nou, ik heb even na tienen een bemoedigend gesprek gehad met iemand en die gaf me tot tweemaal toe een digitale opvrolijk knuffel en het vooruitzicht van een echte. Deed me toch meer goed dan ik dacht.quote:Op maandag 29 maart 2004 08:44 schreef Cybart het volgende:
fetel fetel?
ik ben trouwens ook weer asociaal vrolijk
(op dit moment wordt de tweede cappu voor me gehaald)
(adhd here we come)
gelukkig maarquote:Op maandag 29 maart 2004 08:46 schreef tech het volgende:
[..]
Nou, ik heb even na tienen een bemoedigend gesprek gehad met iemand en die gaf me tot tweemaal toe een digitale opvrolijk knuffel en het vooruitzicht van een echte. Deed me toch meer goed dan ik dacht.
Ik denk dat het goed gaat komen...quote:Op maandag 29 maart 2004 08:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
gelukkig maar
nu kan je er ondanks je afrika-honger-evaring toch nog tegen vandaag?
waarschijnlijk het laatstequote:Op maandag 29 maart 2004 08:52 schreef tech het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed gaat komen...Weet nog niet of ik vanavond al erg veel zin in zingen zal hebben, maar wie dan leeft, wie dan zorgt...
Jij bent alweer over-the-top-vrolijk... Ga je het desondanks vandaag volhouden, of stort je straks na wat geestdodend verveel-werk in een diep gat?
Nee, die zoete zooi (ik vond 'm overigens best lekker: ieder kan over mijn smaak twisten) is maar half opgegaan. Olaf vond 'm bij nader inzien toch niet geheel voldoen aan zijn ranja-eisenquote:Op maandag 29 maart 2004 08:55 schreef Cybart het volgende:
waarschijnlijk het laatste
het eerste uur is heeeel veel te druk vrolijk, en dan begint het aftellen naar 5 uur
en of je vanavond zin hebt, tja, I don't know, zal toch wel goed komen...
is vrijdag eigenlijk die vreselijke rozijnenprut nog opgegaan eigenlijk?
de eerste fles was trouwens wel lekker
you're just a great wine-daddyquote:Op maandag 29 maart 2004 09:10 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, die zoete zooi (ik vond 'm overigens best lekker: ieder kan over mijn smaak twisten) is maar half opgegaan. Olaf vond 'm bij nader inzien toch niet geheel voldoen aan zijn ranja-eisen
Hij staat nu op het aanrecht bij Jeroen en zal wel steeds dichter bij de gootsteen komen te staan, totdat hij er compleet in verdwijnt.Ja, wie had gedacht dat 8 jaar oude Transsylvanische wijn zo lekker kon zijn... Ik heb 'm vast goed behandeld, al die jaren.
Werk ze, of wannabe-werk ze!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:13 schreef Cybart het volgende:
you're just a great wine-daddy
ik ga denk eens aan het werk
WAAAAAAAAAAAAAAAAT?
ja je las het goed
*Goeiemorgen zegt tegen een beeldscherm*quote:Op maandag 29 maart 2004 09:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
*goedemorgen zegt tegen de muur*
*Coolbabe knuffel*quote:Op maandag 29 maart 2004 11:50 schreef Coolboy het volgende:
*goedemorgen zeg tegen mezelf*
*voorzichtig om de hoek kijk*quote:Op maandag 29 maart 2004 11:45 schreef NathaN het volgende:
*afreageer in weblog*
quote:Op maandag 29 maart 2004 11:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Coolbabe knuffel*
Mijn toetsenbord is vrij stevigquote:Op maandag 29 maart 2004 11:53 schreef Idril-2 het volgende:
*voorzichtig om de hoek kijk*
Goeiemorgen!
Nou kom maar op dan, volgens mij is dit beeldscherm redelijk slagvast. Ik weet niet hoe het met jouw toetsenbord is![]()
Geen excuses van de ambtenaren? Kunnen ze niet later vandaag?
*Meld* Kan wel even een pak voor mijn broek gebruiken om me uit deze enorme slumber-bui te halen, waar ik het afgelopen weekend in heb gehangen....nu nog steeds zelfsquote:Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik niet heel kwaad in hun gezicht ben geworden. Nou moet ik alleen dat temperamentje nog op een andere manier zien af te reageren.
Vrijwilligers?
..had er al iets van op tv gezien jahquote:Op maandag 29 maart 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou:
Amerikaanse school verbiedt Nederlands boek
Naja, goeiemorgen!!
Oud nieuws. Op Expreszo.nl staat trouwens een uitgebreidere versie van het bericht.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou:
Naja, goeiemorgen!!
Oud nieuws Waxjequote:Op maandag 29 maart 2004 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou:
Naja, goeiemorgen!!
Middagquote:Op maandag 29 maart 2004 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemiddag trouwens
gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:48 schreef xman het volgende:
[..]
Middag
Lekker weertje, heb net ff wandeling gemaakt, van de zon genoten, rijbewijs gehaald....ja het wordt een leuke dagje vandaag!
Nee in de zin van afgereden en rijbewijs gehaald!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:49 schreef Waxxer het volgende:
Rijbewijs gehaald?? In de zin van, rijbewijs vernieuwd of echt dat je zegt examen gedaan en nu je rijbewijs gehaald??![]()
xmenneke!! Gefequote:Op maandag 29 maart 2004 12:48 schreef xman het volgende:
[..]
Middag
Lekker weertje, heb net ff wandeling gemaakt, van de zon genoten, rijbewijs gehaald....ja het wordt een leuke dagje vandaag!
Bedankt Markie-Markquote:Op maandag 29 maart 2004 12:52 schreef Markie-Mark het volgende:
gefeliciteerd X-Man
Dquote:Op maandag 29 maart 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
xmenneke!! Gefeli
ci
teerd!!
Heeee DAT zijn de berichten!!quote:Op maandag 29 maart 2004 12:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nee in de zin van afgereden en rijbewijs gehaald!![]()
Ik ben het fokken aan het combineren met het tentamen leren....er zijn betere combinaties te bedenken ben ik bangquote:Op maandag 29 maart 2004 12:55 schreef Waxxer het volgende:
Haaai Marqui-Marque!Je dacht ik laat de boeken nu eeeeven voor wat ze zijn??
Nee tweede keer..eerste keer had ik echt eek klote examinatorquote:Op maandag 29 maart 2004 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee DAT zijn de berichten!!
Gefe
lici
teerd!!! Eerste keer??
Ooohhh heb jij stilzwijgend je rijbewijs zitten halen??? Dus nu doe je de hele tijd klusjes met de autoquote:Op maandag 29 maart 2004 12:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ben het fokken aan het combineren met het tentamen leren....er zijn betere combinaties te bedenken ben ik bang![]()
@ XMan....ik heb drie weken geleden mn rijbewijs gehaald....dat was ook al zo'n relaxed ritje, was binnen 25 minuten al weer terug bij t CBR, mocht zelf 1 bijzondere verrichting kiezen en kreeg weinig moeilijke situaties voor mn kiezen
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:51 schreef xman het volgende:
[..]
Nee in de zin van afgereden en rijbewijs gehaald!![]()
EN...... welk recept ga je vanavond maken?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:58 schreef Cybart het volgende:
* fucking goeiemiddag
* C-Dance
* zou ik mijn pc buiten mogen zetten![]()
* feli@xman
* zon
vanavond laat ik mijn ma koken,quote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
EN...... welk recept ga je vanavond maken?
Ah joh, je hebt hem nu!!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:00 schreef xman het volgende:
[..]
Nee tweede keer..eerste keer had ik echt eek klote examinator
@m-m Ja dit was ook lekker relaxed...zonnetje hielp wel o+
Naja kga ff mijn rijbewijs ophalen..yippie!
op tijd opstaan is echt niet aan je besteed hequote:Op maandag 29 maart 2004 13:13 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh en hallo mensen
Tis weer een stralende dag.
succesquote:Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef Waxxer het volgende:
Heeeerlijk weer idd!
Nou ik ga maar naar m'n tentamen
tot straks..........
Thanx voor de tip....lekkere muziek kan ik wel gebruiken bij die duffe tentamenstofquote:Op maandag 29 maart 2004 12:58 schreef Cybart het volgende:
* C-Dance
wat voor tentamen heb je voor de boeg?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Thanx voor de tip....lekkere muziek kan ik wel gebruiken bij die duffe tentamenstof![]()
3 tentamens voor de boeg.....nu bezig met filmgeschiedenis....de minst erge van de driequote:Op maandag 29 maart 2004 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat voor tentamen heb je voor de boeg?
Een PS2 metquote:Op maandag 29 maart 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:Daar was ik weer!
Pup's verjaardag was leuken hij was blij met de PS2 (do'h
)
Kei schattig! Ik gaf vrijdagnacht eerst de memory card en da's een klein pakketje dus nietvermoedend opende hij het ding... ziet het logo PS2 ..... "Jamaar.......ja..maar...*slik*... dat... dat heb ik toch helemaal nie verdiend? *traan* Da's kei veel!! ........ Da's kei lief!! *huil*"
Ik was helemaal vertederd
en inmiddels heb je hem jezelf al toegeeigend?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:Daar was ik weer!
Pup's verjaardag was leuken hij was blij met de PS2 (do'h
)
Kei schattig! Ik gaf vrijdagnacht eerst de memory card en da's een klein pakketje dus nietvermoedend opende hij het ding... ziet het logo PS2 ..... "Jamaar.......ja..maar...*slik*... dat... dat heb ik toch helemaal nie verdiend? *traan* Da's kei veel!! ........ Da's kei lief!! *huil*"
maar nog veel te zwaar?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
3 tentamens voor de boeg.....nu bezig met filmgeschiedenis....de minst erge van de drie![]()
![]()
Aaaaah, echt lief zo'n reactie! Je had er ook werk genoeg aan gehad met die veiling enzoquote:Op maandag 29 maart 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2004 13:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Een PS2 metFinal Fantasy
???
JERHUNK!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:24 schreef Jerruh het volgende:
* moe
* net op school
* druk
* in the middle!!! (ik had er al een avatar van.)
* bwhuh
*hongerig
* goeiemorgen.
Jep. Alsnog veel opkomst en tot 4:30 doorgegaanquote:Op maandag 29 maart 2004 13:23 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Aaaaah, echt lief zo'n reactie! Je had er ook werk genoeg aan gehad met die veiling enzo![]()
Was het feest ook leuk?
Jerrequote:Op maandag 29 maart 2004 13:24 schreef Jerruh het volgende:
*klaagverhaal*
tiesto remixquote:Op maandag 29 maart 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Skin-Faithfulness
ook niet een heeeeeeeeeeeel klein beetjequote:Op maandag 29 maart 2004 13:30 schreef Jerruh het volgende:
bart en mark!!!!en ik klaagde niet
.
ok ok ok, alleeeeen maar over mijn fysieke gesteldheidquote:Op maandag 29 maart 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook niet een heeeeeeeeeeeel klein beetje?
dat klinkt vrij medisch-centrum-westigquote:Op maandag 29 maart 2004 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok ok ok, alleeeeen maar over mijn fysieke gesteldheid.
Nee.. eigenlijk nietquote:Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
op tijd opstaan is echt niet aan je besteed he
dat wordt dan inderdaad wel een goed weekjequote:Op maandag 29 maart 2004 13:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee.. eigenlijk niet
Maar het wordt een hele leuke week, want ik ga m'n cd-maxi collectie uitbreiden met:
Cappella - Don't Be Proud
Cappella - U R The Power Of Love
Cappella - U Tore My World Apart
Soulvation - Flying Into Love
Zohra - Al haar solo-singles
Jaaaa, ik vond dr altijd al goed, maar na t voorprogramma van Robbie Williams vind ik dr helemaal gewedligquote:Op maandag 29 maart 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
skin live
t komt er op neer da ik hewoon koppijn heb hehequote:Op maandag 29 maart 2004 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat klinkt vrij medisch-centrum-westig
dat was gewoon megaquote:Op maandag 29 maart 2004 13:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaaaa, ik vond dr altijd al goed, maar na t voorprogramma van Robbie Williams vind ik dr helemaal gewedlig![]()
@ Wizard
Wat vetquote:Op maandag 29 maart 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga dit weekend naar soulvation*
aan de pillen danquote:Op maandag 29 maart 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
t komt er op neer da ik hewoon koppijn heb hehe.
quote:Op maandag 29 maart 2004 13:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat vet![]()
Ow ja...ik wilde nog ff vragen, welke cd-maxi van Cappella's be my baby heb jij?? Met Allison op hoesje of gewoon Cappella's logo??quote:Op maandag 29 maart 2004 13:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaaaa, ik vond dr altijd al goed, maar na t voorprogramma van Robbie Williams vind ik dr helemaal gewedlig![]()
@ Wizard
Ik heb die met alleen het logo van Cappella.. zo'n grote sterquote:Op maandag 29 maart 2004 13:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja...ik wilde nog ff vragen, welke cd-maxi van Cappella's be my baby heb jij?? Met Allison op hoesje of gewoon Cappella's logo??
Ja. Ik heb ze ook een jaar geleden gezien. Toen waren ze al vet.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]is al bijna een jaar geleden dat ik ze live gezien heb
OW okay, want ik kon me nog herinneren dat de Nederlandse versie van Be My Baby met Allison op hoesje was, maar ik ga ook voor de versie met zo'n grote ster (staan meer remixes op).quote:Op maandag 29 maart 2004 13:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb die met alleen het logo van Cappella.. zo'n grote ster
er zit alleen een kras op mijn exemplaar van hun eerste albumquote:Op maandag 29 maart 2004 13:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ze ook een jaar geleden gezien. Toen waren ze al vet.
Mooie avatar Jer...alleen niet te lang naar kijken nee, ik blijf voortaan wel weg uit de topics waar jij gaat postenquote:Op maandag 29 maart 2004 13:47 schreef Jerruh het volgende:
geen pillen voor mij bart.
http://picserver.org/view_image.php/9U1R1RSWBR3Aheidi
epilepsie
met dank aan kugari!!.
vrij ernstig inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2004 13:47 schreef Jerruh het volgende:
epilepsie
met dank aan kugari!!.
aan een zachte dood gestorven...quote:Op maandag 29 maart 2004 13:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ook nooit meer wat van gehoord : Alice Deejay![]()
Ja tweede album is irritant beveiligd ja, het rippen ging nog wel (gewoon met een stukje tape). Maar m'n discman weigert het gewoon te draaien, dus ik moet het dan rippen en op een ander cd branden.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
er zit alleen een kras op mijn exemplaar van hun eerste album
en hun tweede album is irritant beveiligd door BMG waardoor ik hem niet fatsoenlijk in mijn discman kan luisteren
quote:Op maandag 29 maart 2004 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
aan een zachte dood gestorven...
judith heeft nog eens wat gepresenteerd op nickelodeon
1 van de dnaseresen heeft nog een single uitgebracht, maar die is genadeloos geflopt
Die's leuk. Ik was gisteren ook creabea geweest met de sugababes.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:47 schreef Jerruh het volgende:
epilepsie
met dank aan kugari!!.
moet ik ook nog eens doenquote:Op maandag 29 maart 2004 13:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja tweede album is irritant beveiligd ja, het rippen ging nog wel (gewoon met een stukje tape). Maar m'n discman weigert het gewoon te draaien, dus ik moet het dan rippen en op een ander cd branden.
en ik heb ze allemaal zelf gemaakt (fotos van clips gemaakt e.d.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
alle heidi's op een rijtje!!!!!
too-lost-in-you-part-deux-heidi!!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:57 schreef Cybart het volgende:
een-na-laatse heidi vind ik het leukst
"In The Middle" Heidi (inclusief hoed) is leuk en zeer geilquote:Op maandag 29 maart 2004 13:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en ik heb ze allemaal zelf gemaakt (fotos van clips gemaakt e.d.! )
egwel1!!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"In The Middle" Heidi (inclusief hoed) is leuk en zeer geil.
Ja Mutya vond ik ook wel mooi uitzien in black. Keisha wat minder met al haar shimmy shimmy glimmers.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
egwel1!!
maa rik vind mutya er zo mooi uitzien! dr make up, dr bewegingen. ze ziet er zo lekker alternatief witchy uit.
moet je es goed naar die clip kijken: ze staat alleen maar met dr handen boven haar hoofd met dr heupen te bonken. t ziet er zo fout uit de hele tijd haha, net of ze niks anders kan verzinnen qua dansmovesquote:Op maandag 29 maart 2004 14:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja Mutya vond ik ook wel mooi uitzien in black. Keisha wat minder met al haar shimmy shimmy glimmers.
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet je es goed naar die clip kijken: ze staat alleen maar met dr handen boven haar hoofd met dr heupen te bonken. t ziet er zo fout uit de hele tijd haha, net of ze niks anders kan verzinnen qua dansmoves.
geef dan toch maar heidi of mutya.
Succes, tot laterquote:Op maandag 29 maart 2004 14:44 schreef wizarddragon het volgende:
* Markie-Mark is richting Tilburg voor een late college dus
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
egwel1!!
maa rik vind mutya er zo mooi uitzien! hoofdstandpunt
dr make up, dr bewegingen. meervoudige argumentatie
ze ziet er zo lekker alternatief witchy uit. onderschikkende argumantatie (dacht ik)
en hoe ging t?quote:Op maandag 29 maart 2004 14:53 schreef Waxxer het volgende:terug van mijn tentamen
quote:Op maandag 29 maart 2004 14:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
en hoe ging t?
allemaal hoofdargumentatiequote:Op maandag 29 maart 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook zin in hebquote:Op maandag 29 maart 2004 14:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb zin om te winkelen!!
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:05 schreef ysklontje2000 het volgende:wat een kutdag.
Mwoah, dit was zo'n tentamen waarvan ik de uitslag niet durf te bekijkenquote:Op maandag 29 maart 2004 14:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
allemaal hoofdargumentatie.
ging tentamen goed?>.
Wees maar niet bang...ik durf niks meer te kopen zonder jouw toestemmingquote:Op maandag 29 maart 2004 15:07 schreef Jerruh het volgende:
markie: je gaat NIET geld opm aken!!! IK verbied dat jou!.
Nou, waar en hoe laat??quote:Op maandag 29 maart 2004 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ook zin in heb![]()
En ik heb zin in de zon, zin in terrasjes, zin in de zomer![]()
* tot de conclusie kom dat ik vandaag eigenlijk nog geen bal gedaan heb*![]()
Mag niet van Jerrequote:Op maandag 29 maart 2004 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, waar en hoe laat??![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wees maar niet bang...ik durf niks meer te kopen zonder jouw toestemming![]()
![]()
IBGtje!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
hoihoi
Beavie!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IBGtje!![]()
Ik haal helemaal niemand over. Ik vertel alleen een feit. Uiteindelijk bepaal je zelf om je een laptop koopt of niet. Niet ik. Dus de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij jou.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh ja haal me over, heb ik over een half jaar een curator op m'n nek
Alles is goed met Beavquote:Op maandag 29 maart 2004 15:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beavie!
hoe is het met Beav?
ikbendingus is áltijd lui en heeft een licht brakheidsgevoel ergens achterin zijn hoofd, maar niks ernstigs. Verder gaat alles prima.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alles is goed met Beav
Nou ja, ben beetje lui vandaag en heb hoofdpijn.
Maar verder wel goed hoor.
Hoest met ikbendingus?
Dan gaat het met ons dus eigenlijk even goed/slecht.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ikbendingus is áltijd lui en heeft een licht brakheidsgevoel ergens achterin zijn hoofd, maar niks ernstigs. Verder gaat alles prima.
kennelijkquote:Op maandag 29 maart 2004 15:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan gaat het met ons dus eigenlijk even goed/slecht.
Maar beav, je weet toch dat journalisten bij voorkeur elke verantwoordelijkheid afwijzen en die bij iemand anders willen leggen.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik haal helemaal niemand over. Ik vertel alleen een feit. Uiteindelijk bepaal je zelf om je een laptop koopt of niet. Niet ik. Dus de verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij jou.
Jij ook al?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:43 schreef beaverhausen het volgende:
Had ik al verteld dat ik in een ver verleden rechten heb gedaan?
Daarom zeg ik dat juist. Kan ie achteraf niet bij mij aankomen met eventuele problemen.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar beav, je weet toch dat journalisten bij voorkeur elke verantwoordelijkheid afwijzen en die bij iemand anders willen leggen.![]()
Blubje!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef blublub het volgende:
hoi![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij ook al?
En in een minder ver verleden?
Ho ho ho, DAT las ik!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 15:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar beav, je weet toch dat journalisten bij voorkeur elke verantwoordelijkheid afwijzen en die bij iemand anders willen leggen.![]()
Beavjequote:Op maandag 29 maart 2004 16:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje!![]()
Geweldigefiguurquote:Op maandag 29 maart 2004 16:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Bubbels!
Je moet kijken naar welke de meeste seeds heeft (dat download sneller) Meestal is dat de laatste nieuwe. In dit geval afl 6x19.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:04 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje
ik probeer nu wat Will&Grace te bittorenten (je kan echt overal een werkwoord van maken he) maar ik weet niet zo goed welke ik nou moet kiezen want t zijn er zo veel....
hoi waxjequote:Op maandag 29 maart 2004 16:10 schreef Waxxer het volgende:
Blubblub hai!!!
aaawww *meeleef met Waxje*quote:Op maandag 29 maart 2004 16:12 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
Weet je, ik ga nu gewoon naar een compu-shop voor info....
Stel ik leg gewoon even drie mnd 350 euro opzij, en dat kan ik, dan heb ik al een leuke laptop
Ja op zich wel, maar ik wil een laptop en dan zie ik nu al het boze gezicht van mij do...vader voor mequote:Op maandag 29 maart 2004 16:12 schreef blublub het volgende:
[..]
hoi waxje
alles goed?
jeeeej, nog maar 8 uur en 24 minuten dan heb ik m!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je moet kijken naar welke de meeste seeds heeft (dat download sneller) Meestal is dat de laatste nieuwe. In dit geval afl 6x19.
Dat moet gewoon kunnen jaquote:Op maandag 29 maart 2004 16:17 schreef blublub het volgende:
[..]
jeeeej, nog maar 8 uur en 24 minuten dan heb ik m!
maar Beavje, kan ik die dan ook op een schijfje opslaan, strakjes, als ik m heb gedownload. gewoon zon cd-brand dingetje en dat ik m dan op mn computer kan afspelen of kan dat niet? want anders zit mn hard schijf zo vol...
gaat wel ok hoor, heb net lekker geskated, heb 2 flessen drank gekocht en een lief klein vaasje voor op mn buraeu (nou al mn kleren, papier en andere zooi van mn bureau en dan staat t vast heel leukquote:Op maandag 29 maart 2004 16:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar ik wil een laptop en dan zie ik nu al het boze gezicht van mij do...vader voor meMijn comp heeft gewoon steeds meer kuren. En ik heb geen geld dus moet het zo'n actie 'uitgestelde betaling' worden ofzo.... En ik heb tentamenweken.......
En hoe is het met jou??
Oeps....heb ik het zo duidelijk geschreven dan!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho ho, DAT las ik!!!![]()
![]()
Het beste is om ze dus zo snel mogelijk te downloaden nadat ze op de site staan. Bijvoorbeeld Will & Grace word in Amerika op donderdag uitgezonden dus download ik m op vrijdag. Dan zijn er veel seeds en gaat het ook een stuk sneller. Een aflevering W&G heb ik vaak binnen 2 uur binnen.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:17 schreef blublub het volgende:
jeeeej, nog maar 8 uur en 24 minuten dan heb ik m!
t gaat nu wel wat harder, zit nu al op 1%quote:Op maandag 29 maart 2004 16:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het beste is om ze dus zo snel mogelijk te downloaden nadat ze op de site staan. Bijvoorbeeld Will & Grace word in Amerika op donderdag uitgezonden dus download ik m op vrijdag. Dan zijn er veel seeds en gaat het ook een stuk sneller. Een aflevering W&G heb ik vaak binnen 2 uur binnen.
Nou ja, Net5 zal ze wel uitzenden maar dat wordt zeker een jaartje wachten.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:22 schreef blublub het volgende:
[..]
t gaat nu wel wat harder, zit nu al op 1%![]()
ja is wel jammer dat t zo lang duurt, maar ach, anders zou ik ze helemaal niet kunnen zien...
quote:Op maandag 29 maart 2004 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oeps....heb ik het zo duidelijk geschreven dan!![]()
We weten best dat jij heeeeel integer bent....*Knuffel*
![]()
Ja, maar dat had ik nog niet genoteerd...quote:Op maandag 29 maart 2004 16:02 schreef beaverhausen het volgende:
In een minder ver verleden schijn ik communicatie te doen(Maar dat was al bekend)
Nog leuke plaatjes van lieve jongens?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:27 schreef ajuu het volgende:
o....hello!
![]()
Ajuu!quote:Op maandag 29 maart 2004 17:27 schreef ajuu het volgende:
o....hello!
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:31 schreef xman het volgende:
[..]
Nog leuke plaatjes van lieve jongens?![]()
Ik geloof dat xman plaatjes van en voor boven de 18 bedoeltquote:Op maandag 29 maart 2004 17:45 schreef xman het volgende:
Nog leuke plaatjes van lieve volwassen jongens?![]()
hmm...as far as I can get hoorquote:Op maandag 29 maart 2004 17:45 schreef xman het volgende:
Nog leuke plaatjes van lieve volwassen jongens?![]()
Hoe kom je daar nou weer bij!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik geloof dat xman plaatjes van en voor boven de 18 bedoelt
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:06 schreef Gerdo het volgende:
Mededeling:
De huisheteroow is een beetje.
*eten is*
later meer!.
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:12 schreef xman het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij!![]()
kga ff eten! Tot zo!
ja.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:16 schreef ajuu het volgende:
nou
ok, nog 1tje speciaal voor jouquote:Op maandag 29 maart 2004 18:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja.
Bert Visscherquote:Op maandag 29 maart 2004 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Niet te snel we schrijven mee! Desnoods leggen we geld bij! Neem ons mee naar een heel andere wereld!!!
Cute koppie. Als beav hem niet wil...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:26 schreef ajuu het volgende:
ok, nog 1tje speciaal voor jou
[afbeelding]
streepjes-overhemd voor beaverhausen![]()
Je verzint het niettttt!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Niet te snel we schrijven mee! Desnoods leggen we geld bij! Neem ons mee naar een heel andere wereld!!!
Hij's wel leuk maar iets te jong.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat viel te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2004 18:40 schreef NathaN het volgende:
*grijnz*
Vanessa overweegt Jack Spijkerman aan te klagen vanwege Kopspijkers, zaterdag
En ik heb het dus gewoon gemist hé, omdat ik gemasseerd werd door een mooie vrouw!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat viel te verwachten natuurlijk
Gemist *treinde toenquote:Op maandag 29 maart 2004 18:40 schreef NathaN het volgende:
*grijnz*
Vanessa overweegt Jack Spijkerman aan te klagen vanwege Kopspijkers, zaterdag
ho ho ik hou hem zelf!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij's wel leuk maar iets te jong.
*doorschuif naar Nathan*
Hoe egoïstisch!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
ho ho ik hou hem zelf!![]()
nou zo kan ie wel weer
gemasseerd door een vrouwquote:Op maandag 29 maart 2004 18:43 schreef Gerdo het volgende:
En ik heb het dus gewoon gemist hé, omdat ik gemasseerd werd door een mooie vrouw!
Zielige ik!.
Zachte vrouwenhanden die aan me zitten, mjam!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
gemasseerd door een vrouw
't staat overigens vast wel op inet te bekijken. Kopspijkers, dan. Niet die massage. Althans, voor zover ik weet.
Try usquote:Op maandag 29 maart 2004 18:51 schreef Gerdo het volgende:
De massage staat waarschijnlijk niet op i-net nee, dat kunnen jullie kerels ook helemaal niet aan!.
Volgende keer zal ik het filmen!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Try us
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:53 schreef Gerdo het volgende:
Volgende keer zal ik het filmen! :p.
ach jij wil hem vast toch nietquote:Op maandag 29 maart 2004 18:47 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hoe egoïstisch!.
You don't get it do you?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
wel zelf ook een beetje leuk in beeld komen.
Ik gun mijn mede-fok!kers ook wel wat hoor!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach jij wil hem vast toch niet
*Jerruh chill pill geeft*quote:Op maandag 29 maart 2004 19:01 schreef Jerruh het volgende:
hey
*stress heeft*
quote:Op maandag 29 maart 2004 19:01 schreef Jerruh het volgende:
hey
*stress heeft*
zo, nice...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat zeg je?! ik hoor je niet !!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik gun mijn mede-fok!kers ook wel wat hoor!.
Dat ik jullie ook wel wat gun!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat zeg je?! ik hoor je niet !!
ik lig in bed met......o, al die knoopjes, hadsjikidee!
![]()
ik riep : ik houwum zelluf!!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dat ik jullie ook wel wat gun!.
en kun je de rest van je post uitleggen?.
*Blond!*
hahahaquote:Op maandag 29 maart 2004 19:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat zeg je?! ik hoor je niet !!
ik lig in bed met......o, al die knoopjes, hadsjikidee!
![]()
*snapt*quote:Op maandag 29 maart 2004 19:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik riep : ik houwum zelluf!!
de streepjes duizelen me als het ware voor de ogen
*toxic*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |