Alles gelukt met ons nieuwe hoofd van de opleiding??quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:22 schreef SpoilerMan het volgende:
hee!
Jeh!quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:39 schreef Cynic het volgende:
We gaan goed...
Wie gaan er meequote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:36 schreef noruas het volgende:
Fantomas komt naar Paradiso, 26 mei. Melt Banana en Flat Earth Society als support, het kost 18 euro.
Vrij veel geld, maar het is het zeker waard
Gaat helaas nogal ten koste van de kwaliteit, maar het is niet anders...quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:42 schreef Tierce het volgende:
[..]
Jeh!
De GPD komt weer een beetje op snelheid...
Volgens mij zitten wij qua kwaliteit al 212 topics lang op hetzelfde niveau...quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:51 schreef Cynic het volgende:
Gaat helaas nogal ten koste van de kwaliteit, maar het is niet anders...
Nouja, we hebben zo af en toe wel eens een opleving gehadquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:53 schreef Tierce het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij qua kwaliteit al 212 topics lang op hetzelfde niveau...
Meestal gevolgd door een periode van rust waarin iedereen weer bij moet komen van de hoge kwaliteit...quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef Cynic het volgende:
Nouja, we hebben zo af en toe wel eens een opleving gehad
Was ist damit??quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:37 schreef Cynic het volgende:
Morgen!
Btw Spoilerman, heb je het al gehoord van de finale van Lokaal Kabaal?
* Bosbeetle gaat zowiezoquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie gaan er mee
Hij komt vast in z'n lunch-pauze nog wel even langs...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef Cynic het volgende:
Over kwaliteit gesproken; waar is PP op deze mooie woensdagochtend?
aan het rusten op zijn laueren ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef Cynic het volgende:
Dies aan het bijkomen van de rel van gisteren...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef Cynic het volgende:
relquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dies aan het bijkomen van de rel van gisteren...
Is dat gelijk aan MPen, of is dat ets anders...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
aan het rusten op zijn laueren ?
De topics zijn weg...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
relvertel
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De topics zijn weg...
Ik kan ze iig niet vinden met de search of in my active topics![]()
Maar iig Stinkie wilde op IRC niks meer horen over zijn ex... Met als gevolg dat iedereen direct vroeg hoe het met zijn ex was...
Toen ging stinkie weg uit #onz... Maar hij postte nog wel in een topic van PP, met als gevolg dat iedereen weer vroeg hoe het met zijn ex was, en daarna ging iedereen zijn ex neuken... Was best leuk
Alleen stinkie vond het wat minder geloof ik
Had ie maar niet zo de huilie uit moeten hangen, ik denk dat ie de eerste 3 weken niet meer langskomt...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]best hard dus
Is handig... Meestal typt PP wel ff SW oid als de rel begint. Of andersom natuurlijk... Met als gevolg dat ik wakkergehighlight wordt achter mijn pc om nog even deel te nemenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef Cynic het volgende:
Rare irc incrowd dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |