het mooiste aan cricket is het jiskefet commentaarquote:Op maandag 29 maart 2004 14:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fuck ja, dat is ook zo! Heeft iemand dat nog dan? Lijkt wel op cricket, een beetje althans...
oeh dan wordt het een koekhap spijkerpoep meetquote:Op maandag 29 maart 2004 14:46 schreef Cynic het volgende:
Of een zakloop-meet
ken jij de regels alquote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef SuperWeber het volgende:
Ik wil ook een biermeet...
Of hadden we dat al??
Ja, zoveel en zo hard mogelijk zuipen!!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ken jij de regels al
alleen qua naam, verder totaal nietquote:Op maandag 29 maart 2004 14:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fuck ja, dat is ook zo! Heeft iemand dat nog dan? Lijkt wel op cricket, een beetje althans...
quote:Op maandag 29 maart 2004 16:38 schreef Cynic het volgende:
Nog steeds zo druk?
wie?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:38 schreef Cynic het volgende:
Nog steeds zo druk?
Jah stel je voor dat het niet zo wasquote:Op maandag 29 maart 2004 16:46 schreef Cynic het volgende:
Gelukkig maar
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:05 schreef Bosbeetle het volgende:
lalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
he, hoe was belgie?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:15 schreef Nouk het volgende:
Ze heeft voor lul gestaan vertelde ze op IRC...quote:Op maandag 29 maart 2004 17:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
he, hoe was belgie?
Ja PP, het was echt vet koel! Maar ja, ik wou ff stoer doen met m'n AMAIII, LAP ZEG! en GOESTING! maar ik gebruikte het echt steeds verkeerd, zelfs de leuke macdonalds kerel lachte me uitquote:Op maandag 29 maart 2004 18:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ze heeft voor lul gestaan vertelde ze op IRC...
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja PP, het was echt vet koel! Maar ja, ik wou ff stoer doen met m'n AMAIII, LAP ZEG! en GOESTING! maar ik gebruikte het echt steeds verkeerd, zelfs de leuke macdonalds kerel lachte me uit
Maar het uitgaan was wel okay, wel heel anders dan hier, maar wel gezellig! En we hadden heel mooi weer dus het was genieten geblazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |