welkom in mijn topicquote:Op zondag 28 maart 2004 22:13 schreef Skv het volgende:
Jij bent de bovenste. Dat is te herkennen aan de geur.
Heel vaak zien petjes er anders uit dan hoofddoekjes (uiterlijke vertoon). Maar misschien is dat op sommige plaatsen anders.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:26 schreef Grolsch2002 het volgende:
Als je wel hoofddoekjes mag dragen en geen petjes vind ik dat sowieso achtelijk het gaat niet om de achterliggende gedachte maar het gaat om het uiterlijke vertoon
Het gaat toch om het ideequote:Op zondag 28 maart 2004 22:36 schreef gelly het volgende:
Leer eerst het verschil tussen een hoofddoek en een chador
Niet echt lijkt me.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:41 schreef Manweth het volgende:
[..]
Het gaat toch om het idee
Je doet maar!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:41 schreef Manweth het volgende:
[..]
anders ga ik morgen ook zo naar school
Dat is mijn geloof: Bin Laden kan elk moment een atoombom naast de deur leggen!
Zou eigenlijk gewoon heel nederland moeten doenquote:Op zondag 28 maart 2004 22:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je doet maar!
schooluniformenquote:Op zondag 28 maart 2004 22:57 schreef Umbabarauma het volgende:
Iedereen moet zijn/haar identiteit kunnen tonen in Nederland, ook (of juist) op scholen. Als ze hoofddoekjes gaan verbieden, moeten ze consequent zijn en het schooluniform verplicht stellen.
foto 1 berta met een hoofddoekjequote:Op zondag 28 maart 2004 22:09 schreef Manweth het volgende:
Laat ik het even inleiden.
Laatst was er een hele discussie gaande over of moslim hoofddoekjes nou verboden moeten worden op scholen of niet.
Nou heb ik even twee foto's gemaakt.
Een van Berta:
[afbeelding]
En een van mijzelf
[afbeelding]
Berta en ik met hoofddoek op.
Foto 1:
[afbeelding]
Foto 2:
[afbeelding]
Nou wie ben ik?
Dat bedoel ik nou. Je kunt bij sommigen niet eens zien wie wie is.
En zij maar zeiken dat het racisme is.
Stemmen!!!!
Poll: Moeten hoofdoekjes op school verboden worden?Ja Geen mening Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Verklaar je nader aub
Wat heb je dan aan een gasmaskerquote:Op zondag 28 maart 2004 22:41 schreef Manweth het volgende:
[..]
anders ga ik morgen ook zo naar school
[afbeelding]
Dat is mijn geloof: Bin Laden kan elk moment een atoombom naast de deur leggen!
Laten zien dat het begrip hoofddoekje zeer breed genomen kan worden, en dus iemand totaal onherkenbaar over straat kan gaan.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:02 schreef nikky het volgende:
[..]
foto 1 berta met een hoofddoekje
foto twee jij
foto drie en vier 1 van jullie met een chador.....
wat wil je nu eigenlijk?
Er zit een principieel verschil tussen identiteit en religieuze uiting....quote:Op zondag 28 maart 2004 22:57 schreef Umbabarauma het volgende:
Iedereen moet zijn/haar identiteit kunnen tonen in Nederland, ook (of juist) op scholen. Als ze hoofddoekjes gaan verbieden, moeten ze consequent zijn en het schooluniform verplicht stellen.
een hoofddoekje en een chador zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:06 schreef Manweth het volgende:
[..]
Laten zien dat het begrip hoofddoekje zeer breed genomen kan worden, en dus iemand totaal onherkenbaar over straat kan gaan.
In tegenstelling tot een petje in de klas.
Dat is mijn probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |