We merken er zelfs te veel vanquote:Op zondag 28 maart 2004 20:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
we merken er iig niets van!
Dan zou ik mezelf gaan afvragen of ik het niet stiekem met iemand anders doequote:Op zondag 28 maart 2004 20:54 schreef chocolatemoeze het volgende:
Geweldig! Ik ben mijn eigen vriendinMaar wat dan als ik hoofdpijn heb
![]()
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 28 maart 2004 20:37 schreef Anyanka het volgende:
Seks met liefde is leuker, maar dat betekent niet dat seks zonder liefde niet leuk is.
Rukken is toch ook leuk?
Knut word er zelfs gek van!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
We merken er zelfs te veel van
Correct, helemaal mee eens. Ik kan me het niet voorstellen, om seks te hebben met iemand waarvan ik niet houd. Lijkt mezelfs onmogelijk in mijn geval.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:56 schreef DaDemoMan het volgende:
Sex zonder liefde is net rukken? Rukken die je toch uit liefde voor jezelf.
ik hou van je neuken?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
Mits u van mij houdt.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik hou van je neuken?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mits u van mij houdt.
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mits u van mij houdt.
Ik geloof jequote:Op zondag 28 maart 2004 21:33 schreef SHE het volgende:
ik masturbeer toch echt met heel veel zelf-liefde ....
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten tot hij dood aanvoelt,dan je nagels lakken,en je hand van achter tussen je benen schuiven,het is net echt!
En als je echt van jezelf houd,is dit sex met liefde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |