abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2004 @ 00:26:43 #76
90506 NordKaos
ULTRAS 410
pi_18290283
quote:
Op donderdag 8 april 2004 19:41 schreef Cart_man het volgende:
Gaat er toch om hoe de TIFO actie eruit ziet in de Kuip.
Ja, maar dat is het niet enige. Bij mij althans, en vele andere.
Het gaat verder dan hoe of dat het eruit ziet....
pi_18319981
De Ultras Leovardia (Cambuur) zijn een actie begonnen tegen de KNVB omtrend het verbieden van rookpotten. Join in:

http://www.supportersclub-cambuur.nl/ul/
pi_18320325
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:26 schreef Cruoninga het volgende:
De Ultras Leovardia (Cambuur) zijn een actie begonnen tegen de KNVB omtrend het verbieden van rookpotten. Join in:

http://www.supportersclub-cambuur.nl/ul/
ingevuld....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zaterdag 10 april 2004 @ 16:26:58 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18323256
Gister geen TIFO actie van de WSU, weer genoeg spul gejat van ons
quote:
Wederom spullen van de WSU gestolen !

Voor de wedstrijd tegen Heerenveen van afgelopen zaterdag riep de WSU via haar site en newsmail iedereen op om de Westtribune geel/zwart te kleuren. Alle sfeerartikelen die in het bezit waren van de vereniging werden ingezet. Werplinten, druppelvangers, eigen banners, grote vlaggen, de 15 kleine T.I.F.O vlaggen en de 30 jaquard banners van T.I.F.O. Tevens hebben wij om deze oproep te ondersteunen 30 extra nieuwe vlaggen aangekocht (zie foto) welke in de fanshop momenteel in de aanbieding te verkrijgen zijn voor ¤ 12,50 per stuk !

We hadden al zo'n beetje ingecalculeerd dat we deze vlaggen niet allemaal terug zouden krijgen waarbij we uitgingen van een stuk of drie, vier verdwenen vlaggen, echter wat schets onze verbazing... Ondanks dat we de vlaggen rood gemerkt hadden met de tekst WSU hebben 16 ASSOCIALE zogenaamde Rodasupporters deze vlaggen mee naar huis genomen en zijn nog eens 9 jacquard banners zaterdagavond ontvreemd. Van deze banners hadden we er trouwens ooit 60 in ons bezit waarvan er nu nog 21 in de kast liggen !!!

Mensen het is werkelijk SCHANDALIG ! Voor de mensen die het niet begrijpen, deze sfeerspullen zijn aangeschaft ter bevordering van de sfeer in het stadion en zeker niet om bij iemand thuis aan de muur te hangen !! Waren het laatst de lichtstaafjes die gepikt werden ter waarde van ¤ 275,- zijn het nu de vlaggen en banners met een totale waarde van ¤ 290,- We zijn het dan ook als supportersvereniging spuugzat dat we ons de poten plat lopen voor een stelletje mongolen die hun poten niet kunnen afhouden van andermans spullen !!
Tot nu toe gingen we er altijd vanuit dat mensen hun gezond verstand en goed fatsoen gebruikten en de geleende artikelen netjes zouden terugbrengen, echter dit blijkt helaas onmogelijk waardoor we ons nu genoodzaakt zien om op kinderachtige wijze bij het uitdelen de namen te noteren. Waarschijnlijk zal nu minder animo zijn om te vlaggen of banners te gebruiken echter het zij zo. Jammer is het overigens wel want we beseffen terdege dat ook de fatsoenlijke Rodasupporter hiermee de dupe is.

Van één gezamelijke Rodafamilie is dus blijkbaar geen sprake, jammer want met het stelen van deze spullen dupeer je niet alleen de supportersvereniging, maar verneuk je ook de sfeer in ons Parkstad Limburg Stadion !

Het bestuur van de West Side Ultras

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_18333625
Morgen dus de wedstrijd...
Al vele geruchten gehoord over megadoeken met scf hools die ajax hools achter na rennen en weet ik veel wat. Ben benieuwd wat we te zien krijgen morgen:)
  zondag 11 april 2004 @ 17:49:52 #81
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_18349517
<poppetjes met Ajax-shirt> rennen altijd weg.

Dat Feyenoord zo'n duidelijk verwijzing naar Picorni toestaat. Ik vond het eerlijk gezegd nogal gefrustreerd en zielig overkomen. Alsof heel de Kuip bij Beverwijk aanwezig was, en de verheerlijking van een moord.

Die Rotterdamse kleuren met hier en daar een Palestijnse vlag konden me meer bekoren.
  zondag 11 april 2004 @ 18:04:54 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18349829
is niet per se een verwijzing naar Picornie IMO
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 11 april 2004 @ 18:22:51 #83
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18350156
De groen wit groen tribune met het logo van de Euromasters (incl. vele stadionfakkels) was kicke!

Dat ze net voor de game "amsterdam waar lech dat dan?" draaide was formidabel, evenals de vuurpotten die in het uitvak werden gegooid!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 11 april 2004 @ 19:56:41 #84
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18351975
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:
De groen wit groen tribune met het logo van de Euromasters (incl. vele stadionfakkels) was kicke!

Dat ze net voor de game "amsterdam waar lech dat dan?" draaide was formidabel, evenals de vuurpotten die in het uitvak werden gegooid!
Ja, het was een zeer geslaagde middag qua sfeer.

Feyenoord nog steeds TIFO club numero uno in Nederland!
The Most Incredible, Baby
  zondag 11 april 2004 @ 20:00:06 #85
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18352044
quote:
Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ja, het was een zeer geslaagde middag qua sfeer.

Nog steeds numero uno?

Het gaat niet alleen om acties tegen je aartsrivaal, het gaat om acties gedurende het gehele seizoen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_18352847
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:

Jammer dat Houtman de volumeknop niet wist te vinden, had nog veel harder door de Kuip moeten schallen hehe
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 11 april 2004 @ 20:35:32 #87
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18352927
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:00 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nog steeds numero uno?

Het gaat niet alleen om acties tegen je aartsrivaal, het gaat om acties gedurende het gehele seizoen...
Ik zou niks liever willen zien. .
The Most Incredible, Baby
  zondag 11 april 2004 @ 22:46:29 #88
90506 NordKaos
ULTRAS 410
pi_18356011
quote:
Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Mag hierbij ff heel hard lache?
Pppff... hou op man...
  zondag 11 april 2004 @ 23:27:12 #89
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18357081
Heeft iemand foto's van de klassieker?
Planning:
-
  zondag 11 april 2004 @ 23:30:01 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18357153

Planning:
-
  zondag 11 april 2004 @ 23:33:57 #91
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_18357266
Een rookbom die het uitvak werd ingegooid...

Planning:
-
  zondag 11 april 2004 @ 23:37:06 #92
90506 NordKaos
ULTRAS 410
pi_18357355

Wat is dit?
pi_18358529
quote:
Wat is dit?
De Euromast.

Fototje van Grunn dan nog maar:
pi_18358746

Is het eens niet betaald door de SupportersVereniging loop je nog te zeiken.

Stond er wel van te kijken dat o.a. die 4 doeken mochten blijven hangen. Zijn de laatste tijd wel spandoeken verwijderd voor minder. Idd jammer dat het volume ietsie te laag stond, maar toch meer medewerking vanuit de club dan ik had verwacht. jodenvak in totaal 2x gehoord met "ajakspubliek" en "Laat je club maar in de steek"

edit: Leuk ook dat een standaard piratenvlag van volendam die er elke week hangt meer zendtijd krijgt dan de actie in de Kuip...

[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmusch op 12-04-2004 00:34:14 ]
pi_18358931
quote:
Is het eens niet betaald door de SupportersVereniging loop je nog te zeiken.
Neem aan dat dit tegen mij is?

Ja ik loop graag altijd te zeiken
Ik mis bij feyenoord, zoals ik dat kan ervaren vanaf het net, de hele tifo beleving. Ik heb het idee dat er maar een klein groepje mensen dr voor gaat en de rest het alleen maar tegenwerkt.

Ook dat ik voor de aftrap al een gedeelte van de actie kon opnoemen, zat een klein beetje in de buurt, is ook not-done. Natuurlijk zal ik nu wel een reactie krijgen als "ach, lekker belangrijk" maar in het "wereldje" is dat zeker wel belangrijk.

Ook heel erg jammer dat 410 een doek en vlaggen niet mee naar binnen kreeg op last van de burgemeester(!!!!!!!!!). Die scheen enkele verzoekjes te hebben gekregen van feyenoord supporters...

De zang is al jaren drama... :'( :'(
Maar was best redelijk vandaag...

[ Bericht 6% gewijzigd door NordKaos op 12-04-2004 00:43:04 ]
pi_18359425
quote:
Op maandag 12 april 2004 00:32 schreef NordKaos het volgende:

[..]

Neem aan dat dit tegen mij is?
Ja. Tis dus idd het Euromast/Parkzicht poppetje, wist niet of je het serieus niet (her)kende.
quote:
Ja ik loop graag altijd te zeiken
Ik mis bij feyenoord, zoals ik dat kan ervaren vanaf het net, de hele tifo beleving. Ik heb het idee dat er maar een klein groepje mensen dr voor gaat en de rest het alleen maar tegenwerkt.
Zit zelf niet echt in die scene, dus ik zou niet weten hoeveel man er mee bezig zijn, maar ga dr maar vanuit dat zo'n bordjesactie (over de hele Noordzijde) aardig wat manuren kost. Het aantal tegenwerkers zal wel meevallen, zijn gewoon veel mensen te lui om actief bezig te zijn.
Ik ook. Moet je ergens in een fabriekshal op een industrieterrein gaan verven, tsja. Heb zelf wel een vlag in elkaar geknutseld, maar die gaat alleen mee Europa in.
quote:
Ook dat ik voor de aftrap al een gedeelte van de actie kon opnoemen, zat een klein beetje in de buurt, is ook not-done. Natuurlijk zal ik nu wel een reactie krijgen als "ach, lekker belangrijk" maar in het "wereldje" is dat zeker wel belangrijk.

Ook heel erg jammer dat 410 een doek en vlaggen niet mee naar binnen kreeg op last van de burgemeester(!!!!!!!!!). Die scheen enkele verzoekjes te hebben gekregen van feyenoord supporters...
Zo moeilijk is dat raden ook weer niet. Lekt altijd wel iets uit over internet oid. Jullie zullen volgend jaar wel met een reactie komen als 'joden lopen altijd weg met de titel'. Tis allemaal best voorspelbaar. Bovendien, het lijkt mij sterk dat die Feyenoord supporters lukraak gaan klagen bij de burgemeester just in case er iets opstaat wat minder goed zou vallen. Zal van jullie kant dus ook wel iets gelekt zijn?
pi_18359664
Tja... op een vroege zaterdag/zondagochtend je nest uit om te gaan verven, dat hoort er nou eenmaal bij. Het doek dat op 30-11 over ons vak heen ging is al sinds juli stil gehouden. Toen is min of mee besloten wat er werd gedaan en hoe. Zo'n 50 man wisten er vanaf en is tot aan 30 november 12.25 stil gehouden. Ajax vraagt zich nu nog af hoe dat ding binnen is gekomen:)

Van het doek zijn foto's gemaakt en opgestuurd naar de instantie's, doek is brandwerend gemaakt. En op het laatste moment mocht niets het stadion in. Het doek heeftopzich niets provocerends in zich, althans andere kunnen natuurlijk dat anders interpeteren ...

Heel raar allemaal....
pi_18359964
quote:
Op maandag 12 april 2004 01:06 schreef NordKaos het volgende:
Tja... op een vroege zaterdag/zondagochtend je nest uit om te gaan verven, dat hoort er nou eenmaal bij. Het doek dat op 30-11 over ons vak heen ging is al sinds juli stil gehouden. Toen is min of mee besloten wat er werd gedaan en hoe. Zo'n 50 man wisten er vanaf en is tot aan 30 november 12.25 stil gehouden. Ajax vraagt zich nu nog af hoe dat ding binnen is gekomen:)
Die herkende ik dus ook niet. Vond het knap gemaakt maar kwam er pas achter dat het anti-Feyenoord moest zijn toen ik savonds de fotos op internet zag. Ik had zo'n beetje de beste plek in het 'stadion' om dat doek te zien dus daar ken het niet aan liggen. Vraag is of er uberhaupt veel Feyenoorders zich gepovoceerd voelen door een vertrapte kakkerlak, maar het doek zelf zag dr professioneel uit.

Voor de rest kan het mij eigenlijk weinig boeien. Vind het er wel tof uitzien, maar ik zie liever vlaggen, spandoeken en fakkels. Als ik een keer wat tijd heb, zou ik ook best wel willen helpen, maar ja... Vind het bij ons wel jammer dat er zo weinig spandoeken op de 2e ring, Olympiatribune hangen. Plek zat en perfect leesbaar zou je zeggen. En ik heb een vlaggetje, maar kan m nergens ophangen
pi_18360344
Het moest ook 90% Ajax zijn, en toch 10& anti... Of dat er feyenoorders zich erg geprovoceerd voelen weet ik niet.. zal ook wel niet:). Mooie foto's + verslag is te lezen op tifosivak410.nl , ook van de voorbereiding.

Veel supporters vinden tifo ook wel leuk maar doen er zelf vrij weinig mee, daarom vind ik het ook nep/raar als een tifo actie ook word uitgevoerd op een vak waar het niet bij past. Daarom is het bij ons ook nog in 1 klein lullig hoekje.

Dat die hele 2e ring leeg is snap ik ook niet... gewoon zonde...

Ik heb meerdere spandoeken/bandieri's/eendagsdoeken gemaakt, soms is het wel kut maar dan heb je ook wat. Ieder beleeft het op z'n eigen manier..
  maandag 12 april 2004 @ 14:01:26 #100
90506 NordKaos
ULTRAS 410
pi_18367559
Op www.ofa.nl en www.dapprestrijders.nl enkele verslagen over wat er gister is gebeurd. Op de tifosi site komt binnenkort een verslag van de betrokkenen zelf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')