Vorige: [HOMO] 824 - Weg met JK en Alice!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:09 schreef Waxxer het volgende:
vervolg op: [HOMO] 824 - Weg met JK en Alice!
goed hoe krijg ik die H hier????
copy paste enzoquote:Op zondag 28 maart 2004 18:14 schreef Waxxer het volgende:
ooohh Vlarp hoe deed je dat?? Dankje
wel
!!
![]()
ja dat weet ikquote:Op zondag 28 maart 2004 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
copy paste enzo.
hey waxxer.
moe maar goedquote:Op zondag 28 maart 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja dat weet ikalleen kon ik niet op wijzigen klikken en niet op quoten.... Naja, het is gelukt
Hey Jerruh!Hoe issie??
Nou hetzelfde eigenlijk.... en ik heb tentamenweken nu en vlg week dus eigenlijk hoor ik te leren. Ik ga straks ook wel wat doen, maar ik was laat thuis en doe dus extreem weinig vandaag. Naja, verder goed hoor, zijn gangetjequote:Op zondag 28 maart 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moe maar goed. daaro?
Ik heb de H uit het vorige topic in een tekstbestandje gegooid...quote:Op zondag 28 maart 2004 18:14 schreef Waxxer het volgende:
ooohh Vlarp hoe deed je dat?? Dankje
wel
!!
![]()
Nee, je kon eerst nog wel editen in een gesloten topic, dat hebben ze nu ook onmogelijk gemaaktquote:Op zondag 28 maart 2004 18:24 schreef Jerruh het volgende:
mjwa, bug denk ik..
KIJK!!! Jij denkt daar tenminste bij na!!!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de H uit het vorige topic in een tekstbestandje gegooid...
Eej Bart!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:56 schreef Cybart het volgende:
relaxed in de zon gezeten vanmiddag met mijn ouwelui
pilsje erbij, wat te eten gemaakt
best top, en suoergezellig...
kan dat....ja!
wat dat betreft heb je het bij de post wel beter gehadquote:Op zondag 28 maart 2004 18:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Bart!
Was inderdaad erg lekker weer vanmiddag. En van de week wordt het nog beter, en dan moet ik weer werken. Hopen dat het komend weekend ook goed weer is, kan ik even de stad in.
elk voordeel heb ze nadeel...quote:Op zondag 28 maart 2004 19:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dat betreft heb je het bij de post wel beter gehad
maar goed als het tering weer was zat je daar ook niet echt fijn
of een alternate rommelmarkt voor buitenquote:Op zondag 28 maart 2004 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
elk voordeel heb ze nadeel...
In de zomer is de post inderdaad een stuk beter.
Misschien toch maar eens iets in de horeca zoeken en dan met een terras in de zomer...
LOLquote:Op zondag 28 maart 2004 19:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
of een alternate rommelmarkt voor buiten
*ben weer er vandoor ff*
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:13 schreef XMN8R het volgende:
één uur stilte... genieten jullie ook zo van de zomertijd
deel 1 of 2?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:16 schreef NathaN het volgende:
*Final Destination kijk*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |