Niemand.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:34 schreef GewoonPim het volgende:
Kotserdekots...
Ik ben ziek, buikgriepje
Buikpijn, misselijk etc. etc.
Wie gaat me troosten?
Same here... verkouden zijn sucktquote:Op zondag 28 maart 2004 16:23 schreef nozem het volgende:
Ik ben alweer verkouden, vorige maand ook al, kankerzooi
Ik leef met je mee, maar ik ga zometeen wel de fiets op
Das tegen de schijterij!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:19 schreef GewoonPim het volgende:
Bedankt alle, en beterschap collega-zieken
Enne, wat is diacure
Pff, wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:50 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een stelletje huilies hier. zeker vroeger nooit vies mogen worden van mammie. allemaal van die nichten. alles maar steriel. dan heb je dus geen afweersusteem meer.
Frustratie is ook een ziekte ..... jij bent ook ziek ..... beterschap!quote:Op zondag 28 maart 2004 18:50 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een stelletje huilies hier. zeker vroeger nooit vies mogen worden van mammie. allemaal van die nichten. alles maar steriel. dan heb je dus geen afweersusteem meer.
jij bent dus wel vaak vies geworden van je mammie, kneusquote:Op zondag 28 maart 2004 18:50 schreef speedfreakssj het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |