abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2004 @ 15:22:10 #1
16082 Wytze
...Confidential
pi_18021595
Voor de zekerheid maar in General Chat...

Ik zag bij een vriend van me dattie en Airco apparaat op zijn kamer had. Dit kost ook al gauw rond de 400 Euro. Aangezien ik op een zolder-kamer zit en de zomers niet te harden zijn daar is zo'n apparaat echt en MUST.

Nu dacht ik, dan kan ik net zo goed een Rol-luik nemen. Je weet wel zo'n ding wat aan de buitenkant zit. Maar ik heb werkelijk geen idee wat zoiets kost. Ik denk ongeveer dezelfde prijs als een Airco. Voordeel van dat ding is dat je hem dicht kan doen en zo dus je kamer compleet kan verduisteren, wat ideaal is als je een kater hebt of gewoon lang door wilt slapen

Iemand enig idee? Me dakkappel is 2.50 ofzo breed
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  zondag 28 maart 2004 @ 15:24:30 #2
57050 Radiohost
Typische radionerd
pi_18021637
Een rolluik zal niet echt helpen tegen de warmte vrees ik hoor, kun je toch beter een airco nemen. Prijs zou ik niet weten...
"Meneer had mayonaise besteld?"
pi_18021660
is afhankelijk van de kleur, wit en bruin is meestal standaard, andere ral kleuren +40 %,

afhankelijk van de grote, en afhankelijk van de bediening, handmatig, motor,motor met afstandsbediening,
  zondag 28 maart 2004 @ 15:29:44 #4
16082 Wytze
...Confidential
pi_18021713
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:24 schreef Radiohost het volgende:
Een rolluik zal niet echt helpen tegen de warmte vrees ik hoor, kun je toch beter een airco nemen. Prijs zou ik niet weten...
Volgens mij helpt het wel, want het weert de zon, Wij hebben vroeger een keer in ons vorige huis zo'n ding bij het raam in de woonkamer gehad. Dat scheelde aanzienlijk. Nu hebben we gewone zonweringen, dat zijn van die schermen. Dat helpt ook al heel erg.
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:25 schreef _The_General_ het volgende:
is afhankelijk van de kleur, wit en bruin is meestal standaard, andere ral kleuren +40 %,

afhankelijk van de grote, en afhankelijk van de bediening, handmatig, motor,motor met afstandsbediening,
De kleur zal me echt jeuken. Die zie je toch niet...
Motortje zie ik niet echt het nut van, dat ding zal toch bijna alleen maar dicht zitten
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  zondag 28 maart 2004 @ 15:33:59 #5
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_18021792
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:29 schreef Wytze het volgende:

[..]

Volgens mij helpt het wel, want het weert de zon, Wij hebben vroeger een keer in ons vorige huis zo'n ding bij het raam in de woonkamer gehad. Dat scheelde aanzienlijk. Nu hebben we gewone zonweringen, dat zijn van die schermen. Dat helpt ook al heel erg.
[..]

De kleur zal me echt jeuken. Die zie je toch niet...
Motortje zie ik niet echt het nut van, dat ding zal toch bijna alleen maar dicht zitten
ik weet niet wat voor soort huis jullie hebben. Maar bij een maat van mij is het zomers aso heet op zolder. en in de winter hangen de ijspegels aan de muur (noujah... beetje overdrijven mag )

Maargoed. wij hebben dus gewoon een airco. en als je zolder kamer dus omringt is met dakpannen word het ontiechelijk heet. en dan helpt het rolluik niet veel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')