Ja idd, plastic/kunststof kan erg goed werken (en wel zo goedkoop he)quote:Op zondag 28 maart 2004 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet dat vervangende ding zo nodig van glas zijn?
Ik denk vanwege het schoonmaak gemak. (Glas maakt altijd nog veel beter schoon dan hout of plastic)quote:Op zondag 28 maart 2004 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies....dik doorzichtig plastic plankje moet ook kunnen volgens mij.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat deze koelkast ook al een tijdje uit het assortiment isquote:Op zondag 28 maart 2004 13:45 schreef ozzietukker het volgende:
Het ligt eraan hoe nieuw je koelkast is wil je die glazen plaat na kunnen bestellen, is deze niet meer dan 2 jaar oud moet dit geen probleem zijn(gaat wel geld kosten dat wel).
Wat lijkt je de beste manier om dat uit te proberen?quote:Op zondag 28 maart 2004 13:52 schreef Keroppi het volgende:
Maar de lokale glaszetten/snijder, doet die ook van die kleine stukjes (50x30) en heeft de plaatselijke dhz-zaak ook glas?
Ga ergens anders je sarcasme-quota halen.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat lijkt je de beste manier om dat uit te proberen?
Precies, gewoon bij de schilder/glaszetter. toen hier drie jaar terug een 5 liter fust hertogh jan door de galsplaat zakte had ik daar ook voor 10 piek een nieuwe, netjes op maat en afgewerkt. Voorste kunststofstrip heb ik gewoon over kunnen zetten.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:03 schreef Lucille het volgende:
Gewoon naar een willekeurige verfwinkel gaan, die hebben meestal ook een glasafdeling. Heb ik een jaar geleden ook gedaan toen een glasplaat van de koelkast van mijn moeder kapot was gegaan. Ze hadden precies het soort glas wat ik nodig had en ze maakte het glas precies op maat, maakte zelfs de rondingen en dat voor ik meen 6 euro in totaal.
quote:Op zondag 28 maart 2004 14:42 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ga ergens anders je sarcasme-quota halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |