ROTTERDAM - In Rotterdam zijn bij schietpartijen een dode en een zwaargewonde gevallen. De dode viel in de nacht van woensdag op donderdag bij een schietpartij op de Schiekade. Kort daarvoor op de late woensdagavond was het raak op de 1e Middellandstraat. De politie heeft vier verdachten aangehouden.
Das nou creatief taalgebruik.
Adjuu
Die gast hebben ze kapot geschoten en dat had ik neit hoeven zien ....
quote:Dat er een dode viel is eigenlijk ook onnodig te vermelden, doden die blijven staan kom je zelden tegen.
Op donderdag 26 juli 2001 10:58 schreef Squartaq het volgende:
Viel me op omdat het bij ons om de hoek is.ROTTERDAM - In Rotterdam zijn bij schietpartijen een dode en een zwaargewonde gevallen. De dode viel in de nacht van woensdag op donderdag bij een schietpartij op de Schiekade. Kort daarvoor op de late woensdagavond was het raak op de 1e Middellandstraat. De politie heeft vier verdachten aangehouden.
Das nou creatief taalgebruik.
quote:En als ie nu liggend is doodgeschoten, hoe wil je het dan laten vermelden ?
Op donderdag 26 juli 2001 16:43 schreef Cosma-Shiva het volgende:Dat er een dode viel is eigenlijk ook onnodig te vermelden, doden die blijven staan kom je zelden tegen.
quote:Indien iemand liggend is doodgeschoten is het al helemaal fout om te zeggen dat er een dode is gevallen.
Op donderdag 26 juli 2001 19:00 schreef Midioot het volgende:[..]
En als ie nu liggend is doodgeschoten, hoe wil je het dan laten vermelden ?
Maar nu antwoord op je vraag, in beide gevallen is het imo beter om te zeggen 1 persoon overleefde de schietpartij niet.
quote:Okeeee, enne, als iemand nu gevallen is en daarna wordt doodgeschoten, zonder dat ie nog op is gestaan, hoe heet het dan ?
Op donderdag 26 juli 2001 19:11 schreef Cosma-Shiva het volgende:Indien iemand liggend is doodgeschoten is het al helemaal fout om te zeggen dat er een dode is gevallen.
Maakt het nog verschil van welke hoogte iemand valt ?
Gaarne duidelijk vermelden
Zonnesteek
quote:Gevallen persoon overleefd schietpartij niet.
Op donderdag 26 juli 2001 19:38 schreef Midioot het volgende:[..]
Okeeee, enne, als iemand nu gevallen is en daarna wordt doodgeschoten, zonder dat ie nog op is gestaan, hoe heet het dan ?
quote:Ehm, moet ik wel weten of de dood intrad tijdens het opstaan of het vallen, en of de doodsoorzaak de val danwel het schot is.
Of als iemand al liggend wordt geraakt, opstaat en dan neerstort ?
quote:Voor of na de schietpartij?
Maakt het nog verschil van welke hoogte iemand valt ?
quote:Jouw vragen zijn niet volledig genoeg om duidelijke antwoorden te geven.
Gaarne duidelijk vermelden
quote:Je hebt het meegemaakt maar je was pleitte ? Is dat niet een tegenstelling ?
Op donderdag 26 juli 2001 11:55 schreef Reanimatie.com het volgende:
hmmm, om de hoek ?? Ik heb het meegemaakt recht voor de deur aan de overkant van de straat. Gelukkig was ik een avondje pleitte ......Die gast hebben ze kapot geschoten en dat had ik neit hoeven zien ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |