Benzine. En hij, nou ja, eigenlijk vind ik het een zijquote:Op zondag 28 maart 2004 00:38 schreef D3nn15 het volgende:
Nouja ervanuitgaande dat hij goed is moet je met benzine wel 125-150 duizend halen...
Dat komt wel goed lijkt mequote:Op zondag 28 maart 2004 00:43 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Benzine. En hij, nou ja, eigenlijk vind ik het een zij, moet gedurende een jaartje of drie 40 km per werkdag afleggen. Moet kunnen dacht ik zo.
De aanschafprijs was EUR 2.800,- De moeite waard dacht ik. Herstel, hoop ik. Proefritje gemaakt en alles deed wat moest doen, geen roest, schade oid.
Tsja, hebt mensen die houden van actief (ook wel verward met sportief) willen rijden, en je hebt mensen die dagelijks in de file staan.quote:Op zondag 28 maart 2004 00:46 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed lijkt meIk heb geen ervaringen met renault persoonlijk maar de clio heeft dacht ik geen reputatie als rammelbak
Je had (of misschien heb je dat wel gedaan) voor 50 euro ofzo die auto kunnen laten keuren ergens bij een officiele garage voor wat meer zekerheid... Magoe veel rijplezier iig zover dat lukt met een automaat
Met wat hulp van mijn pa heb ik de kofferbak geopend, het handtasje past zuigend!quote:Op zondag 28 maart 2004 01:02 schreef ook_gek het volgende:
past je handtasje er in
Zo ja dan is het een goeie auto voor je
File rijden en automaat is top.
quote:Op zondag 28 maart 2004 01:05 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Met wat hulp van mijn pa heb ik de kofferbak geopend, het handtasje past zuigend!
Filerijden in een diesel ookquote:Op zondag 28 maart 2004 01:02 schreef ook_gek het volgende:
past je handtasje er in
Zo ja dan is het een goeie auto voor je
File rijden en automaat is top.
JEPquote:Op zondag 28 maart 2004 01:08 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Filerijden in een diesel ook
Oke ik zal eerlijk zijn.quote:Op zondag 28 maart 2004 01:15 schreef Grobbenkuiken het volgende:
maar liever zoals het is.
En kijk, dat wilde ik even horen.quote:Op zondag 28 maart 2004 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke ik zal eerlijk zijn.
waarom moeten vrouwen altijd bevestiging hebben om iets
Dat en alleen dat al maakt een vrouw vervelend.
Al zou ik niet zonder kunnen
En ja het is een leuke auto voor dat geld
Ja en dan nu de rekening.quote:Op zondag 28 maart 2004 01:22 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
En kijk, dat wilde ik even horen.
Just checking.
lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 28 maart 2004 01:28 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Oh, ik ben geschokt. Jij, loverboy!
Volgend weekend?
quote:Op zondag 28 maart 2004 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan.
Als je auto dan teminste nog rijd
Ik bedoe. We hebben het wel over een clio
ik kom je door smerenquote:Op zondag 28 maart 2004 01:38 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Jij kwam toch deze kant op?
Om een test-rit te maken toch?
Trusten dear.
euh...take a pill and don't over react? Just a hint.quote:Op zondag 28 maart 2004 01:45 schreef twiFight het volgende:
euh.. get a room?
dat hangt dan weer af van de pil die ik neem..quote:Op zondag 28 maart 2004 01:48 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
euh...take a pill and don't over react? Just a hint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |