ja denk t wel.. verder was er nog een lange staafquote:Op zondag 28 maart 2004 00:12 schreef Glamazon het volgende:
optreden?
Want tijdens Idols backstage blikten ze nog even terug naar vorige week en toen zag je op een gegeven moment een computerscherm met daarop staafdiagrammen van de uitgebrachte stemmen en de eennalaatste kandidaat stak echt met kop en schouders boven de rest uit. Was dat Boris?
ik heb chello.....maar wat kan ik dan checken???quote:Op zondag 28 maart 2004 15:17 schreef LeBeau het volgende:
Vanaf dinsdag kunnen de statistieken gechecked worden door mensen met Chello, dan weten we zeker hoe de stemming verliep.
Mooi!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Irma.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:00 schreef BVO het volgende:
Na een beetje puzzelen denk ik dat dit de top 5 van vorige week was met %, Eri, Alice en Ron zijn niet meegerekend omdat die erg moeilijk te zien waren.
Een ruime schatting:
1. Boris 33%
2. Marlies 22%
3. Irma 18%
4. JK 15%
5. Maud 12%
Zo die Boris heeft wel enorm veel stemmen zegquote:Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Het ene beeldscherm is voor de sms-jes en de andere voor de telefoonstemmen.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Die met de telefoonstemmen vind ik niet zo duidelijk. Of iig, daar zie ik geen staafjes in (als dat de rechtse is).quote:Op maandag 29 maart 2004 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Het ene beeldscherm is voor de sms-jes en de andere voor de telefoonstemmen.
Misschien verticaal?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die met de telefoonstemmen vind ik niet zo duidelijk. Of iig, daar zie ik geen staafjes in (als dat de rechtse is).
Naam Songtitelquote:Op maandag 29 maart 2004 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
wie was er als eerst ook alweer???
Wat was de volgorde????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |