Jij bent een nicht manquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook..
Zeker, en gezien de reacties hier denken meer mensen daar net zo over.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef funmaster het volgende:
[..]
Noem je dit zingen?
Ik zie nix?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:24 schreef Lolalala het volgende:
Wat heeft ze kleine tietjes.
ow ja i feel lovequote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen 'I Feel Love' is een waanzinnig lekker nummer, a la Justify My Love van Madoona
Je hebt me gisteravond niet vergeven?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:24 schreef SCH het volgende:
Jij bent een nicht man
god non de ju.. jij bent echt ziek in je kop.... Alice blijven supporten terwijl ze geen noot raakt is tot daar aan toe, maar dan ook niet eens toe geven dat Irma goed staat te zingen nu...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef funmaster het volgende:
[..]
Noem je dit zingen?
Dat mag jij voor jezelf beslissen, maar ik vind het echt belachelijk. Door die 0,00001 kans die jij maakt op die scooter, kan de executive director van de HMG volgende week een nog duurdere wagen aanschaffen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Doe je dat toch lekker niet als je daar geen zin in hebt?Wat is je punt. Ik wil gewoon die vette skoetah winnen
Ja maar toen ben ik wel research gaan doen - je moet je vijanden kennen he.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt me gisteravond niet vergeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |