Mja Alice was niet best maar ik vond Eric nog veel slechter.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:20 schreef stame het volgende:
[..]
waar is je instelling gebleven![]()
jah ik weet het ik loop achter
de wangen in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:22 schreef SCH het volgende:
wat een Hind-kloon
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:22 schreef eldiablorojo het volgende:
Iedereen die gaat stemmen heeft ook een dikke plank voor zijn/haar kop. Lekkere media-manipulatie en alle puisterige puberjongens en -meisjes trappen erin. Als er nu nog kwaliteit tegenover stond, zou het misschien nog enigszins te rechtvaardigen zijn, maar je bent echt gestoord als je hier geld aan wilt uitgeven!!
Ik ga lekker stemmenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:22 schreef eldiablorojo het volgende:
Iedereen die gaat stemmen heeft ook een dikke plank voor zijn/haar kop. Lekkere media-manipulatie en alle puisterige puberjongens en -meisjes trappen erin. Als er nu nog kwaliteit tegenover stond, zou het misschien nog enigszins te rechtvaardigen zijn, maar je bent echt gestoord als je hier geld aan wilt uitgeven!!
Doe je dat toch lekker niet als je daar geen zin in hebt?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:22 schreef eldiablorojo het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef BlaBlub het volgende:
Had ik al gezegd dat Irma er echt niet uitziet vanavond..
Alleen 'I Feel Love' is een waanzinnig lekker nummer, a la Justify My Love van Madoonaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Doe dan i love to love you babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Noem je dit zingen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef -Hans- het volgende:
IRMA is goed aan het zingen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wow, dat haar. Ze lijkt op shmoopy's avatar..
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:23 schreef Scope het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind die Irma een geil wijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |