Ik vergeef je deze opmerking omdat jij natuurlijk ook heel blij bent dat Hind komt en dat je daarom rare dingen uitkraamt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:45 schreef BVO het volgende:
JK was best aardig hoor.
Mijnes ook!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Irma was leuk he.
Maud en Marlies ook trouwens, mijn nieuwe top 3.
Venlo = Limburg.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
en boris is zooooo saai! sorry maar dr komt gewoon geen spatje leut van m af! is da nou een brabander???.
Mijne is nu:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijnes ook!!
1) Irma
2) Maud
3) Marlies
Vind ik juist wel leuk eigenlijk, dat heb ik liever dan zo'n theatrale sufkut als Eric.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
en boris is zooooo saai! sorry maar dr komt gewoon geen spatje leut van m af! is da nou een brabander???.
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kom nu je telefoon afpakken en verbranden.
dat is net zo erg.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alice begon er zelf toch niet over......dat was tooske.....
dan nog, goed excuse nu om als randstadter te zgegen da het een pot nat isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Venlo = Limburg..
R_ON!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:46 schreef R_ON het volgende:
jongens: gestemd met een d.![]()
Jij bent helemaal geen randstadter. Jij bent ook een Brabo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef Jerruh het volgende:
dan nog, goed excuse nu om als randstadter te zgegen da het een pot nat is.
jij ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
R_ON!!!!!
Goed dat je er weer bent.. Ennuh Sorry...over dat d/t gedoe![]()
Dat is wel duidelijk. Vanavond was hij weer verreweg de beste. Maar Irma deed het eindelijk ook bijzonder goed en is de enige concurrent van Boris.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef bridget_j het volgende:
Ik hoor niemand over Boris, de enige die echt kan zingen...
Tja, is al 1,5 jaar het geval...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef geckow het volgende:
Wat is er toch met Jerney?
Ze zit er bij als een soort buikspreekpop van HenkJan, en ze lijkt wel half stoned...
voor de anderen daaan, snap da danquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen randstadter. Jij bent ook een Brabo..
Volgens mij is ze ziekquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef geckow het volgende:
= BOTEXquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef geckow het volgende:
Ze zit er bij als een soort buikspreekpop van HenkJan, en ze lijkt wel half stoned...s
Ze gaat vast weer janken omdat ze niet tegen de waarheid kanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor de anderen daaan, snap da dan.
en ik ben benieuwd naar da alice gedoe in de backstage uitzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |