Alice begon er zelf toch niet over......dat was tooske.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wat voegt ;t in godsnaam toe om alle kwaaltjes van de kandidaten te vermelden?
Helaas JK, Eric, Marlies en Maud ook niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och het is bij iedereen zo! niet alleen alice. alleen alice kan zelf gewoon nie zo zingen.
Marlies heeft vanavond goed gezongen. Klaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas JK, Eric, Marlies en Maud ook niet.
Idd, Tooske is zelf ziekquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alice begon er zelf toch niet over......dat was tooske.....
marlies en maud kunnen gerust goed zingen. ze hebben tenminste nie die irritante trillingen a la clarkson. en ze hebben damn god sex appeal (ja lach me maar uitquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas JK, Eric, Marlies en Maud ook niet.
Ik vond z'n sokken geweldig...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
scandy!.
arnie sucks!!
en ja tom hij had roze sokken aan!!!!!! ik zag het!!! met mijn eigen ogen!!! :err.
Ik kom nu je telefoon afpakken en verbranden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:42 schreef Ludacriss het volgende:
Net gestemt op JK![]()
Na al die gezeik van jullie over Jk heb ik voor het eerst gestemt
Irma was leuk hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:44 schreef Dizer het volgende:
* BVO heeft gestemt op Irma
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb op Alice gestemd.....
Ik heb haar wel eens beter gehoord.. klaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Marlies heeft vanavond goed gezongen. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |