Nou..ik vind hem wel okeequote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef Jerruh het volgende:
scandy!.
arnie sucks!!
en ja tom hij had roze sokken aan!!!!!! ik zag het!!! met mijn eigen ogen!!! :err.
uhuh!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wauw, dat mag in de krant!
Vond je Irmie ook zo goed?.
Maud was idd goed!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud is wel de enige die tot nu toe nog iedere week echt goed zong.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:36 schreef funmaster het volgende:
Op de kruk vanavond: Marlies, Irma, en Maud. Met Irma die we vanavond niet meer zullen terugzien.
Inderdaad...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
houdt toch op met die kut-excuses voor Alice
Schatjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:31 schreef schatje het volgende:
1 - Irma
2 - Maud
3- Marlies
4- Boris
5- JK
6- Eric
7- Alice
ik hoop voor je dat je zelf een keer dat krijgt........1 ding het is niet prettig!! Ik lag op bed hij zij staat dar te zingen.....erg knap dus!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
houdt toch op met die kut-excuses voor Alice
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:37 schreef Jerruh het volgende:
tom: je hebt je sig gejat van mijn voormalige msn naam!
.
Ben ik het weer met je eensquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
JK, Eric en Alice op de kruk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:38 schreef bridget_j het volgende:
Alice d'r maagwand is ontstoken????![]()
Rotsmoes. Exit met dat mokkel.
ja dus?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je zelf een keer dat krijgt........1 ding het is niet prettig!! Ik lag op bed hij zij staat dar te zingen.....erg knap dus!
nou ik weet zeker dat het geen smoes is..........quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja dus?
het gaat om AL die excuses die keer op keer worden gezocht om dat zogenaamde gezang van haar te verbloemen..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:36 schreef funmaster het volgende:
Op de kruk vanavond: Marlies, Irma, en Maud. Met Irma die we vanavond niet meer zullen terugzien.
Rotsmoes van wie? Wie begon er over dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:38 schreef bridget_j het volgende:
Alice d'r maagwand is ontstoken????![]()
Rotsmoes. Exit met dat mokkel.
wat voegt ;t in godsnaam toe om alle kwaaltjes van de kandidaten te vermelden?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik weet zeker dat het geen smoes is..........![]()
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]Dat waren de 3 besten
.
och het is bij iedereen zo! niet alleen alice. alleen alice kan zelf gewoon nie zo zingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja dus?
het gaat om AL die excuses die keer op keer worden gezocht om dat zogenaamde gezang van haar te verbloemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |