Zo niet, SCHREEUW dan even wat minder.
quote:Hallo primaat,
Op woensdag 01 augustus 2001 22:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Beste aap, STAAT ER OOK BIJ DAT TUF-TUF DIE FOTO HEEFT GEMAAKT??? NEE DUS!!!
Nee dat staat er inderdaad niet bij, maar dat neemt nog niet weg dat het gewoon misselijk is om misbruik te maken van het leed van anderen voor eigen doelen. Die man is z'n been niet kwijt doordat er een snelheidscontrole was, die man is z'n been kwijt omdat een agent flipte. Om dan dat voorval als boegbeeld voor een kruistocht tegen flitsapparaten te gebruiken is simpelweg misbruik maken van andermans leed.
quote:Hij hoeft ook niet lachend op de foto, maar er is duidelijk te zien (als je een beetje oog voor die dingen hebt) dat de foto zo gemaakt is dat het leed zo goed mogelijk overkomt.
ACH GUT, GIOVANNI KIJKT EEN BEETJE SIPJES, WAT EEN SENSATIEZUCHT... NEE EIKEL... DIE JONGEN IS EEN BEEN KWIJT!!! DIE STAAT NIET MET EEN 'BUSH'-SMILE OP DE FOTO!!!
quote:Ik meen helemaal niet veel van de TufTufClub af te weten, waar heb ik dat gezegd dan?
ENNE, LEUK DAT JE ONS OOK FF MEEDEELT DAT JE O-ZO VEEL VAN DE TUF-TUFCLUB AF WEET... NOT!
quote:Dan knal je rechts met 150 tegen een vrachtwagen
Op woensdag 01 augustus 2001 22:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus... Fokkers plakken links met 100 km/u... ik knal er rechts langs met 150...
quote:En als je dat 'goed' doet doe je het maar een keer.
Op woensdag 01 augustus 2001 23:38 schreef Lithion het volgende:[..]
Dan knal je rechts met 150 tegen een vrachtwagen
quote:De rest van het artikel kun je hier op www.nu.nl lezen.
Justitie vervolgt agent wegens aanrijdingMIDDELBURG - Justitie gaat een 31-jarige radarwaarnemer van de Zeeuwse politie strafrechtelijk vervolgen wegens een aanrijding op 5 juli in Hulst. Een 25-jarige inwoner van Axel moet als gevolg van dat ongeluk een been missen.
quote:.... ja hoor, sterker nog, je leven wordt er simpel gezelgd een stuk aangenamer op, he LINKS123, stomme domme klootzak !!
Op vrijdag 27 juli 2001 17:51 schreef links234 het volgende:[..]
Nou, een vriend van me heeft ook maar een been en die kan nog genoeg. Vorig jaar meegedaan aan de olympische spelen, hij is barman in een cafe, tuft vroljjk rond op z'n brommertje of in z'n auto.
Dus dat je bijna niets meer kan is bullshit.
quote:*zucht*
Op zondag 30 september 2001 01:04 schreef Jackpot22 het volgende:
.... ja hoor, sterker nog, je leven wordt er simpel gezelgd een stuk aangenamer op, he LINKS123, stomme domme klootzak !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |