abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1294414
quote:
Op zondag 29 juli 2001 22:36 schreef PingPong het volgende:

[..]

25 kilometer.

Eej, bedankt...misschien is het familie?...offe misschien is ie zelf de rijschoolhouder? Of misschien is het allemaal bullshit omdat de naam 'Hinneman' vaak voorkomt in Zeeland?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 29 juli 2001 @ 22:47:35 #52
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1294446
quote:
Op zondag 29 juli 2001 22:41 schreef Montagui het volgende:
Eej, bedankt...misschien is het familie?...offe misschien is ie zelf de rijschoolhouder? Of misschien is het allemaal bullshit omdat de naam 'Hinneman' vaak voorkomt in Zeeland?
Het is wel een bekende naam in Zeeland, ja. Maar Giovanni is 'medewerker van een benzinestation', geen rijschoolhouder. Dat staat in het artikel dat BN/De Stem over hetzelfde onderwerp publiceerde:

http://www.bndestem.nl/CDA/regioportal/1,2078,1318__691342_,00.html

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_1294516
Elke politie auto mag ook zonder licht/geluids signalen 20km harder dan de toegestane snelheid.
En dankzij een of andere minister, mogen "stille" politie auto's geen zwaailicht en sirene gebruiken als ze ergens snel heen moeten. Ze mogen dat alleen gebruiken bij directe achtervolgingen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1295710
quote:
Op zondag 29 juli 2001 21:49 schreef Lithion het volgende:
-Gelul-
Moderators, born to flame.
Soms lijken ze net mensen, maar het blijven toch echt vrouwen ..
  maandag 30 juli 2001 @ 11:20:12 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1295833
quote:
Op maandag 30 juli 2001 10:50 schreef Jazper het volgende:

Moderators, born to flame.

Omdat je er zo vriendelijk om een moderator vraagt, Jazper:

wil je ophouden met dit soort gedrag hier te vertonen?

Flamen is niet toegestaan!

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2001 @ 12:07:52 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1296101
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 17:47 schreef 100% Tukker het volgende:
En waarom? OM 140 FOCKIN' GULDENS... OF 65 KOLERE-EURO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm, voor dat bedragje had hij misschien beter met z'n handen van andermans spullen af kunnen blijven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 30 juli 2001 @ 13:27:11 #57
3542 Gia
User under construction
pi_1296445
quote:
Op zondag 29 juli 2001 22:33 schreef otaku-san het volgende:

Als deze man civiel rechterlijk aansprakelijk gesteld kan worden kan zijn leven net zo grondig ontwricht worden als met een strafrechterlijke uitspraak.

Als hij schade vergoedingen moet betalen, kan er loon beslag gelegd worden en zit hij op bijstand nivoo.

Dus echt niet.

In mijn geval stond de schuld van die gynaecoloog ook vast. Hij heeft echter zelf geen cent hoeven te dokken. Daar zijn verzekeringen voor.

Die agent zal ook wel verzekerd zijn. Die verzekering vergoedt het gemis van dat been en eventuele emotionele schade en daar houdt het mee op.

De rest mag deze Giovanni zelf oplossen.
En zoals ik al eerder aangaf, kun je met 1 been gemakkelijk werken, dus WAO kan hij ook wel onder zijn ene zool schrijven.

pi_1298710
quote:
Op maandag 30 juli 2001 12:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hmmm, voor dat bedragje had hij misschien beter met z'n handen van andermans spullen af kunnen blijven.

Laten we dan meteen hopen dat jij de volgende wordt die een been moet gaan missen door de kunsten van deze moordenaar.
pi_1298716
quote:
Op maandag 30 juli 2001 11:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat je er zo vriendelijk om een moderator vraagt, Jazper:

wil je ophouden met dit soort gedrag hier te vertonen?

Flamen is niet toegestaan!

Mooi, dan neem ik nu aan dat jullie je er ook niet meer aan schuldig maken ?
Weer een probleem opgelost.
  maandag 30 juli 2001 @ 20:32:38 #60
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1298851
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:03 schreef Jazper het volgende:
Laten we dan meteen hopen dat jij de volgende wordt die een been moet gaan missen door de kunsten van deze moordenaar.
D'r is niemand dood hoor
  maandag 30 juli 2001 @ 20:34:31 #61
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1298865
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:04 schreef Jazper het volgende:
Mooi, dan neem ik nu aan dat jullie je er ook niet meer aan schuldig maken ?
Waar in dit topic heeft een moderator zich er schuldig aan gemaakt?
quote:
Weer een probleem opgelost.
Mooi, reageer je dan nu eindelijk eens inhoudelijk op m'n post?
  maandag 30 juli 2001 @ 20:38:08 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1298888
quote:
Op maandag 30 juli 2001 20:03 schreef Jazper het volgende:

Iemand toewensen dat ie een been moet gaan missen, is misselijk en ongepast.
Je kunt binnenkort mail tegemoet zien, zeker nadat ik je verzocht had op te houden met flamen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1299076
Wat is nu je probleem dan ?
Er mogen hier allerlei gore reacties geplaatst worden zonder dat er verweer geaccepteerd wordt door 'de fok-crew' ?

Ziek.

pi_1299106
quote:
Op zondag 29 juli 2001 21:31 schreef Gia het volgende:
Ik ben tengevolge van een medische fout van een Gynaecoloog in de WAO terecht gekomen. Uiteraard heb ik een aanklacht ingediend, met behulp van een advocaat, maar veel heeft dat niet opgeleverd.

De gynaecoloog in kwestie was verantwoordelijk voor meer missers. Destijds, 8 jaar geleden, is toen het hele maatschap ontslagen, met een gouden handdruk van zo'n 1,2 miljoen.

Maar mijn uitkering komt echt niet van de verzekering van de gynaecoloog, maar gewoon van het GAK.
Ook de 30% loonderving kon ik niet verhalen op die maatschappij uit Apeldoorn, die de arts in kwestie verzekerd had.

Mijn moeder is (inmiddels meerdere malen) geöpereerd aan haar benen. Daardoor is ze in een rolstoel gekomen. Door de arts is mijn moeder volledig arbeidsongeschikt verklaard, niet voor een gedeelte waardoor haar volledige inkomen vergoed werd (ik weet niet door welke instanties).
Nu gaat het weer wat beter met haar en zijn er tal van organisaties die haar weer, zowel letterlijk als figuurlijk, 'op de been' helpen. Zo krijgt ze allerlei taxi-ritjes vergoed, en krijgt het bedrijf (in dit geval een basisschool) waar ze nu werkzaam is een fikse vergoeding en zo nog een paar dingen.

Beetje persoonlijk verhaal geworden, maar de strekking is: als invalide persoon word je NIET zomaar aan je lot overgelaten!

maandag 30 juli 2001 @ 21:07:43 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1299132
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:01 schreef Jazper het volgende:
Er mogen hier allerlei gore reacties geplaatst worden zonder dat er verweer geaccepteerd wordt door 'de fok-crew' ?

Ziek.

Laatste keer offtopic:

Ik heb niemand van de crew jou verwensingen, noch missen van benen zien toewensen.
Ik heb je vriendelijk verzocht op te houden met flamen, zowel richting posters als crewleden.
Je bent wel hardleers of hebt cursus begrijpend lezen nodig?

En kan je nu verder ontopic beginnen te reageren?

Poef.....gone! ©golfer
pi_1299178
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Laatste keer offtopic:

Ik heb niemand van de crew jou verwensingen, noch missen van benen zien toewensen.
Ik heb je vriendelijk verzocht op te houden met flamen, zowel richting posters als crewleden.
Je bent wel hardleers of hebt cursus begrijpend lezen nodig?

En kan je nu verder ontopic beginnen te reageren?

Laat maar, komen wij samen toch niet uit, samen hardleers dan maar.
Graag ontopic.
  maandag 30 juli 2001 @ 21:17:07 #67
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1299224
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:11 schreef Jazper het volgende:
Graag ontopic.
Inderdaad... een on-topic, inhoudelijke reactie op mijn post aub
  maandag 30 juli 2001 @ 21:54:29 #68
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_1299518
quote:
Op zondag 29 juli 2001 21:49 schreef Lithion het volgende:

Voor Marco Bakker werkte het anders vrij aardig.

Is dat dan gelijk een vrijwaring ???

Tufclub of wat dan ook, die jonge gast is invalide door een actie van een WETSdienaar, hij zal echt met een beter excuus als weigerende remmen moeten komen, the outome van heel dit drama is onacceptabel.
Als die diender bewezen schuld heeft in dit verhaal moet ie kunnen rekenen op een extreem hoge straf.

Nogmaals, voor de rest van zijn leven is die jongen invalide voor niks, een paar stuivers, kan en mag niet zo zijn ..................

Hevig kunne kwatsu is een gave
  dinsdag 31 juli 2001 @ 01:12:59 #69
3542 Gia
User under construction
pi_1300724
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:05 schreef Unexplained het volgende:

[..]

Mijn moeder is (inmiddels meerdere malen) geöpereerd aan haar benen. Daardoor is ze in een rolstoel gekomen. Door de arts is mijn moeder volledig arbeidsongeschikt verklaard, niet voor een gedeelte waardoor haar volledige inkomen vergoed werd (ik weet niet door welke instanties).
Nu gaat het weer wat beter met haar en zijn er tal van organisaties die haar weer, zowel letterlijk als figuurlijk, 'op de been' helpen. Zo krijgt ze allerlei taxi-ritjes vergoed, en krijgt het bedrijf (in dit geval een basisschool) waar ze nu werkzaam is een fikse vergoeding en zo nog een paar dingen.

Beetje persoonlijk verhaal geworden, maar de strekking is: als invalide persoon word je NIET zomaar aan je lot overgelaten!

Ik zeg ook niet dat je aan je lot wordt overgelaten.

Het ging mij erom dat iemand zei, dat die agent hiervoor zal moeten betalen, en dat is dus niet zo. Hiervoor zijn verzekeringen.

Ik heb na die medische fout ook van allerlei instanties hulp gekregen. Ik heb nu een WAO-uitkering, 70% van mijn laatst verdiende loon.
Maar degene die dit veroorzaakt heeft, heeft er persoonlijk niets voor hoeven te betalen.

Dat is wat ik bedoelde. Die agent zal hiervoor niets hoeven te betalen, daar zijn verzekeringen voor. En Giovanni zal echt wel van alle kanten hulp krijgen, maar de vergoeding zal niet meer bedragen dan wat er staat voor een been, plus de emotionele schade. En WAO zal er in zijn geval voor de lange termijn niet inzitten, denk ik.

dinsdag 31 juli 2001 @ 01:17:10 #70
12891 nomis
There can be only one
pi_1300738
Wat een idioot zeg! (die controlleur) maar dat die gozer het rolletje er uit wilde halen is ook niet echt goed. maar dat staan in geen contrast als wat de controlleur heeft gedaan natuurlijk
Welcome, to the desert, of the real
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 juli 2001 @ 09:06:18 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1301313
quote:
Op maandag 30 juli 2001 21:01 schreef Jazper het volgende:
Je hebt drie opties:

1) Je laat met behulp van een quote zien wat jij bedoeld met een "gore reactie".
(De door jou gequote reactie zal gegerandeerd minder goor zijn dan de eerste reactie zoals gemaakt door 100% tukker die ook nog steeds staat.)

2) Je gaat ontopic door over het onderwerp.

3) Je blijft doorjammeren en krijgt (nog) een officiele waarschuwing.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 31 juli 2001 @ 09:10:18 #72
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_1301326
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 17:50 schreef 100% Tukker het volgende:
En jij lelijke LUDO... ben je nou echt geestesziek of doe je net alsof? Kom maar op met die lelijke kut-VROS wagen van je... net of ik je niet opmerk... whahahahahaha...

Live life to tha max... 180 km/u rulezzz...

POLITIE... JULLIE ZIJN DE ZIELIGSTE KNEUZEN IN NEDERLAND. IN ANDERE LANDEN HEEFT MEN NOG *RESPECT* VOOR POLITIE... DAT IS HIER AL LANG ZOEK!!!

Agressieve Fokker slaat toe...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_1313168
HEY! NOEM MIJ NOOIT EEN FOKKER!!!

Ik scheld jou toch ook niet uit???

Dus... Fokkers plakken links met 100 km/u... ik knal er rechts langs met 150...

pi_1313176
En heel ff off-topic (mag dat): JEZUS, is Fok lid geworden van 3VO ofzo? Ik lees net al die reacties op "5000,- boete voor bezit radardetector" en ik heb nog nooit zoveel gefrustreerde moraalridders gezien, behalve op www.3vo.nl...
pi_1313205
quote:
Op zaterdag 28 juli 2001 16:56 schreef Lithion het volgende:
Typisch dat dat plaatje op de TufTufClub-site staat. Eigen doelen nastreven over de rug van anderen... sick gewoon. Erg hoog SBS 6-gehalte vind ik het maar. Die foto zelf overigens ook. Vriendin erbij, been naar voren (dat is indringender)...

Het is erg wat er gebeurd is dat sowieso... maar dit vind ik ook weer de verkeerde kant uit gaan. Tja, het schijnt erbij te horen tegenwoordig. Leed scoort.

Beste aap, STAAT ER OOK BIJ DAT TUF-TUF DIE FOTO HEEFT GEMAAKT??? NEE DUS!!! ACH GUT, GIOVANNI KIJKT EEN BEETJE SIPJES, WAT EEN SENSATIEZUCHT... NEE EIKEL... DIE JONGEN IS EEN BEEN KWIJT!!! DIE STAAT NIET MET EEN 'BUSH'-SMILE OP DE FOTO!!!

ENNE, LEUK DAT JE ONS OOK FF MEEDEELT DAT JE O-ZO VEEL VAN DE TUF-TUFCLUB AF WEET... NOT!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')