Ik vergelijk alleen met zuivere klanken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alice gemist? vergeleken met dat is dit echt niet vals.
neehee! Doei Maud!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Doei Alice![]()
![]()
nouquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad. Marlies komt zo ontzettend natuurlijk over op het podium. Hoe ze zingt, hoe ze beweegt, hoe ze loopt. Alles klopt gewoon aan haar.
Ja, echt een podiumpersoonlijkheid. Ik vond de zang redelijk, bij de coupletten ging het heel okee, bij de refreinen ging het af en toe wat vals.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inderdaad. Marlies komt zo ontzettend natuurlijk over op het podium. Hoe ze zingt, hoe ze beweegt, hoe ze loopt. Alles klopt gewoon aan haar.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef funmaster het volgende:
Hiermee doe ik een open sollicitatie naar de functie van Idols-Jurylid!
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het geen leuk nummer. Verder weer petje af hoor Marlies.
Ben je ook voor allice.. ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Had je het geluid uit staan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef SCH het volgende:
Dit doet niemand meer beter vanavond
Hij heeft Disco Feverquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef -Hans- het volgende:
zo zo Henk Jan is positief.
Zingen en dansen is niet makkelijk roelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom zijn de kandidaten nu ineens buiten adem als ze wat bewogen hebben? de afgelopen weken stonden ze toch ook niet stil?
foei , nummer is wel leukquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
het publiek klapt en juicht om alles.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef Els_saai het volgende:
Het publiek vond het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |