Saai nee, nep.. ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ieder zijn favoriet he! Alice is tenminste niet saai.......boris wel![]()
Waarmee je hopelijk niet wilt zeggen dat Alice even goed zong als Maud en Boris?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet alleen op het zingen! Alles er omheen telt ook wel wat mee. En als mensen even goed of even slecht zingen wordt dat helemaal belangrijk
jij bent wel lekker positief vanavond hé?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef schatje het volgende:
Kut kinderen.
nee... Alice is een domme koe.... die net zo goed kan zingen als een koe ook....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ieder zijn favoriet he! Alice is tenminste niet saai.......boris wel![]()
Schijnbaar beter dan Maudquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Waarmee je hopelijk niet wilt zeggen dat Alice even goed zong als Maud en Boris?
Lijkt mij ook ja. Ik krijg er nu al hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:39 schreef Dizer het volgende:
Het lijkt me echt zwaar vet totally KUT om daar tussen het publiek te zitten
Al die gillende meiden...ik zou echt helemaal flippen...net de TMF awards
Nee hoor... was zeer terecht. Boris is al een ster.. de rest probeert het te wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef Bak_Beest het volgende:
hij wordt veel te veel in de hemel geprezen
Moet je nagaan, en wij zitten thuisquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Ik krijg er nu al hoofdpijn van..
Terecht, ze maakte ons ook aan het huilenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Alice aan het huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |