quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neuken?
Er is niks funky aan Play That Funky Music.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Liedje is gewoon saai, en dat is wel jammer.
Het liefst wel ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Ymke het volgende:
Af door de zijdeur aub
Iemand die "ALICE ROCKS!" onder d'r naam heeft staan nemen we niet serieus hoor, stop tryingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok je heb niet niet overtuigd.....![]()
prima hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]even stoppen als Erick
komt okay?
Mja ik heb ze wel eens leuker gehoord, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er is niks funky aan Play That Funky Music..
Ik haat gillende bakvissen..
Ik niet alleen op het zingen! Alles er omheen telt ook wel wat mee. En als mensen even goed of even slecht zingen wordt dat helemaal belangrijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar ik baseer mijn mening of iemand een goed artiest is tijdens het zingen en niet erna.
ieder zijn favoriet he! Alice is tenminste niet saai.......boris welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iemand die "ALICE ROCKS!" onder d'r naam heeft staan nemen we niet serieus hoor, stop trying
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iemand die "ALICE ROCKS!" onder d'r naam heeft staan nemen we niet serieus hoor, stop trying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |