abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37297982
Gewoon voor de poort gaan staan met gitaren, dan gooien ze jullie vanzelf wel een podium op

Ik ben benieuwd wat Olaf van GS vindt, maar dat hoor ik in juni wel. Over films gesproken: ik heb eindelijk Detour gevonden en gekeken, wat een gigantisch saaie film is dat zeg!
suburban gangster flow
pi_40388988
Tja, het gaat natuurlijk ook om de quote he, niet zozeer om de film

Iemand nog leuke Gasoline Brothers-nieuwtjes?
pi_40389959
Ze schijnen weer nieuwe merchandise te hebben. Oranje shirtjes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40781730
De clip bij Sleeping pills & asteroids is nu ook via Youtube.com te bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=r7rD5cUvaR0
pi_42430358
En 30 oktober komt hun nieuwe single Brian Wilco uit!!!

Ook weer gratis te downloaden op hun site dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_42433339
Ja? Ik dacht dat er deze keer een heus singletje uitgebracht zou worden, met een paar aardige extratjes.
suburban gangster flow
pi_42439817
Beide, heren, beide...Zowel een zilveren schijf als gratis downloads. Met covers van Brian Wilco van o.a. Moss, El Pino & the Volunteers, RA-X, The Swimmers en Geigercounting. Wordt heel tof!

Pssst, stiekem al een cover horen? http://www.gasolinebrothers.nl/brianwilco/brianwilco_moss.mp3

[ Bericht 21% gewijzigd door Drumslurf op 07-10-2006 00:13:39 ]
pi_42443524
Jullie zijn helden, maar dat wist je al

Geen Sergeant-cover trouwens?
suburban gangster flow
pi_42447769
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:24 schreef Summerteeth het volgende:
Jullie zijn helden, maar dat wist je al

Geen Sergeant-cover trouwens?
Vind je hem mooi? De Sergeant heeft wat moeite met de deadline, maar hij heeft nog een weekje, dus wie weet.
pi_43133382
Nieuwe single Gasoline Brothers: zeven versies gratis te downloaden
Moss, Geigercounting, Ra-X, El Pino, Sgt Petter en The Swimmers doen The Gas Bros

“Zeven versies van hetzelfde nummer op één cd? Zijn jullie gek geworden?” Wellicht wel, maar het leek The Gasoline Brothers een geweldig idee om zes bevriende bands te vragen hun nieuwe single Brian Wilco te coveren of te remixen. En godzijdank reageerden al die bands enthousiast, zodat er nu een single is met covers en remixen van Moss, El Pino & the Volunteers, Geigercounting, The Swimmers (USA, voorheen bekend als One Star Hotel) Sgt Petter (No.) en Ra-X.

De vier Utrechtse broertjes zijn bijzonder trots op hun nieuwe project. “We voelen ons vereerd dat al die bands voor nop mee wilden werken aan onze single,” zegt zanger/gitarist Roel Jorna. “Als je een band als The Swimmers of Moss polst, is het nog maar afwachten of ze er wel tijd en energie in willen steken. Maar eigenlijk vond iedereen het meteen een tof idee en dat kun je ook horen aan de versies waarmee ze uiteindelijk op de proppen kwamen.”

Waarom deden die bands eigenlijk mee?
Steve Yutzy-Burkey (The Swimmers): “I thought it was a really interesting idea to ask different bands to cover or remix a single, I wish I had thought of it. It is cool to hear the different takes on song, each with elements of the original. We actually ended up using some drum tracks from a song on our new album, they lined up almost perfectly. It was meant to be.” De vriendschapsband tussen The Swimmers en The Gas Bros ontstond toen de Utrechters vorig jaar als voorprogramma van de Amerikanen door Nederland tourden. The Swimmers opereerde destijds nog onder de naam One Star Hotel.

Presentatie
De single Brian Wilco wordt gepresenteerd op vrijdag 10 november, tijdens het Live In Your Living Room-optreden dat The Gasoline Brothers in Utrecht doen. Daar brengt de band een bijzondere versie van Brian Wilco ten gehore en een aantal nog nooit eerder gespeelde covers. Er zijn nog plaatsen voor deze Live In Your Living Room. Reserveren kan via www.liveinyourlivingroom.nl.

Gratis te downloaden
The Gasoline Brothers zouden The Gasoline Brothers niet zijn als alle zeven versies van Brian Wilco niet gratis te downloaden waren. En inderdaad: op www.gasolinebrothers.nl/brianwilco.php kun je zeven mp3’s downloaden. Met daarbij natuurlijk ook een gratis hoesje en een cd-label. Als extraatje kun je daar ook de gloednieuwe videoclip bij Brian Wilco bekijken, gemaakt door Gerben en Tessel Schmidt.

Have fun and spread the word!
  woensdag 1 november 2006 @ 12:50:33 #136
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_43133568
Heel vet, doet me een beetje denken aan wat The Congo's deden haha.
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  woensdag 1 november 2006 @ 15:02:37 #137
161038 Timmeeehh
Voorheen Prep2Fight
pi_43137758
tvp onder mijn nieuwe username
Vroeger Prep2Fight nu Timmeeehh
pi_43146236
Waarom een nieuwe username??? Die vorige was juist zo herkenbaar!

En Drumslurf, wat doen die broertjes toch coole dingen. Die topicstarter had dat toch maar mooi door.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 november 2006 @ 18:57:42 #139
161038 Timmeeehh
Voorheen Prep2Fight
pi_43146346
Hmm, het betekent Prepared2Fight, ik vind het zo vervelend dat ik daar constant naar moest kijken

Maar idd, het 'Prep' gaat er nu wel vanaf

Misschien dat ik weer een nieuwe maak, alleen dan met 'Prep' haha.
pi_43146467
Sergeant Prepper dan?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 november 2006 @ 19:02:02 #141
161038 Timmeeehh
Voorheen Prep2Fight
pi_43146498
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Sergeant Prepper dan?
Haha, die is wel goed ja hahaha. Moet ik alleen weer een nieuw emailadres aanvragen
pi_43162113
Hee Methodmich,

toch maar opnieuw aangemeld, je zit voor je leven vast aan dit forum dus moet je wel een beetje goed voor de dag komen
Voorheen Prep2Fight
pi_43180029
Ziet er goed uit Prepper!
www.thuisuiteten.nl
pi_43317593
Zo, die nummers worden lekker vaak gedownload. Leuk!
pi_43741436
Gisteravond was meneer Jack Gasoline op 3FM te horen. Ging over de nieuwe single. Hier kun je de uitzending beluisteren: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/31370682 (2e uur, na ongeveer 40 minuten). Have fun!
  dinsdag 21 november 2006 @ 11:17:25 #146
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_43742053
He de regisseuse van de clip was mijn mentor tijdens de introductieweek van men studie, wat een toeval.
pi_43745421
Wie, Tessel? Komisch!
O ja, als je de clip niet kunt vinden, hiero: http://www.youtube.com/watch?v=VjOnZlbPUdI

[ Bericht 80% gewijzigd door Drumslurf op 21-11-2006 13:47:54 ]
pi_43756698
Leuke naam, Tessel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 november 2006 @ 14:07:48 #149
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_43819350
Heeee, waar waren de Gasoline Brothers gisteren ?!?
Speciaal op tijd naar Vera gekomen voor het voorprogramma, is het gecancelled

Gelukkig waren de Long Winters (hoofdprogramma) super!
pi_43823342
Unfortunately we had to cancel two shows, opening for Cracker @ W2 and for The Long Winters @ Vera, due to the fact that our bass player Joe is running a very high fever and his doctor will not allow him to play. We sincerely regret not being able to perform. Get well soon, Joe!
Voorheen Prep2Fight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')