komt allemaal op m'n nog werkende Chello account binnen, dat adres gebruik ik als ik ergens m'n adres in moet vullen om iets te kunnen downloaden ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die leuke spam dan? Ik krijg alleen iedere dag tien meldingen hoe ik mijn zaakje omhoog moet krijgen, hoe ik mijn zaakje moet vergroten, verdikken, verlengen, alles is mogelijk alleen heb ik geen zaakje.![]()
Die heeft hij al genoeg!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef iemoe het volgende:
[..]
of retegeile vrouwen die jou (jawel, jóúw!) willen ontmoeten?
Ja, maar dan moet je hem iig niet oprekken volgens mij...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat verdikking dan?![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Die heeft hij al genoeg!![]()
En daar heb je dan dus ook maar geen filter op gezet natuurlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef iemoe het volgende:
[..]
komt allemaal op m'n nog werkende Chello account binnen, dat adres gebruik ik als ik ergens m'n adres in moet vullen om iets te kunnen downloaden ofzo
Nou ik stuur je mijn spam dan wel doorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je hem iig niet oprekken volgens mij...
die haal ik al niet meer binnen, maar als je interesse hebt.....?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef Stali het volgende:
[..]
En daar heb je dan dus ook maar geen filter op gezet natuurlijk![]()
Zit daar nou echt niets bij wat jou van hulp kan zijn dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou ik stuur je mijn spam dan wel door![]()
Nee ik heb inmiddels al besloten maar een zaakje aan te schaffen om mijn eigen ontvangen spam zinvol te maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef iemoe het volgende:
[..]
die haal ik al niet meer binnen, maar als je interesse hebt.....?
Doe ik toch...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet je mij niet zoenen!![]()
Tarzan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee ik heb inmiddels al besloten maar een zaakje aan te schaffen om mijn eigen ontvangen spam zinvol te maken.
Moest jij niet werken vandaag???quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef Lula het volgende:
Hoi gezellig hier? Zit Idols te kijken dus zit meer in de idolstopics
Nee tis een mannenwereld.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit daar nou echt niets bij wat jou van hulp kan zijn dan?
jaloers krengquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Moet je mij niet zoenen!![]()
volgens de fotoos is het juist een vrouwenwereldquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee tis een mannenwereld.![]()
Er is ook een vacuümpomp voor de clitoris hoor... En uiteindelijk is het toch een vrouwenwereld, wie een klein pikkie heeft, laat die alleen maar oprekken om zijn vrouw er een plezier mee te doen...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee tis een mannenwereld.![]()
Zou je je anders geen Oom meer voelen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tarzan?.
O, ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:58 schreef Lula het volgende:
Ik begin pas om elf uur he
Vannacht een uurtje korter
Tja, jij hebt sowieso ome Tarzan in je nachtkastje liggen, dus hoe zou ik me voelen...?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou je je anders geen Oom meer voelen?![]()
Groeten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:59 schreef Stali het volgende:
Ben even beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |