hoi!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:14 schreef Stali het volgende:
Hoi Iemoe,
Heb jij ook Netscape?
Opera is een beetje een cadillac.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:16 schreef Stali het volgende:
Begrijp niet waarom jullie Opera als browser nemen eigenlijk.
Wat zijn de voordelen? Ik ken het ook verder niet hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:16 schreef iemoe het volgende:
[..]
hoi!
nee, ik surf ook met Opera en heel af en toe start ik IE nog even op als een website het niet doet met Opera.
Netscape en Opera hebben veel meer preferences en een leuk archiveringssysteem voor bookmarks en roeleert gewoon lekkerder.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen? Ik ken het ook verder niet hoor.
het voelt gewoon lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen? Ik ken het ook verder niet hoor.
Okay duidelijk dan wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Netscape en Opera hebben veel meer preferences en een leuk archiveringssysteem voor bookmarks en roeleert gewoon lekkerder.
Ja? Zeg Iemoe, zit er een trilfunctie op dan?quote:
ach ja, als dat het enige nadeel is...i can live with itquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed je moet op Fok dus wel de hele tijd refreshen, dat hoeft bij IE en netscape dus niet.
Is een bug denk ik, halen ze er wel uit. Zal kijken of er melding van wordt gemaakt. Overigens in de sig is de boel ook niet goed uitgelijnd met Opera.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:18 schreef Stali het volgende:
Ryan, ken het niet, maar om te Fokken is het dus niet erg handig?
Dan blijf je altijd nearly freshquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed je moet op Fok dus wel de hele tijd refreshen, dat hoeft bij IE en netscape dus niet.
Ik zie die 1, 2, 3, 4 in mijn sig ook maar gedeeltelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:20 schreef iemoe het volgende:
[..]
ach ja, als dat het enige nadeel is...i can live with it
Ja, geen sodemieter idd. Toch vind ik IE dus een lousy browser hoor. Heb jij nooit met een andere browser gewerkt?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan blijf je altijd nearly fresh![]()
Ja, seconde voorbij...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef Stali het volgende:
seconde hoor...
check, ik ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie die 1, 2, 3, 4 in mijn sig ook maar gedeeltelijk.
Zal ik ze af en toe opnoemen dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie die 1, 2, 3, 4 in mijn sig ook maar gedeeltelijk.
Maar je bent er nog nooit uitgeflikkerd?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:22 schreef iemoe het volgende:
[..]
check, ik ook.
i blame breuls
Nee, ja behalve met Linux.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, geen sodemieter idd. Toch vind ik IE dus een lousy browser hoor. Heb jij nooit met een andere browser gewerkt?
Nee, de text zie ik wel. Alleen de cijfers gedeeltelijk en de 1 helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal ik ze af en toe opnoemen dan?![]()
slijmbalquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal ik ze af en toe opnoemen dan?![]()
Met linux heb je een andere browser? Of heeft-ie een eigen browser?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ja behalve met Linux.
1 keertje geloof ik, mhad volgens mij wat te maken met de nieuwe forumsoftware. verder nooit problemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je bent er nog nooit uitgeflikkerd?
Met Netscape op gegeven moment enorme problemen gekregen. Werd er om de 5 minuten uitgeflikkerd. En dan helemaal vaak. Ook browser dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |