abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18003039
Game on!

Ben koelkast poetsen...
I´m back.
pi_18003049
okay ik ook weg, tot later
pi_18003054
Ps. Clinton en Kok op de Titanic is niet onverklaarbaar trouwens.
pi_18003066
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:35 schreef Stali het volgende:
Ps. Clinton en Kok op de Titanic is niet onverklaarbaar idd.
Nee, heeft wel een zekere noodlottige geladenheid.

Toedels.
I´m back.
pi_18003075
hee doet jouw mail het eigenlijk nog wel?
pi_18004166
Zit echt vreselijk te lummelen zo. Maar wel stof gezogen en Cam doet het zelfs. Waarom ik dat weer installeer snap ik zelf niet. Kan allicht een gekke bek trekken naar Sandertje of proefkonijnen met jou.

Ben jij al klaar met alles trouwens?
pi_18004210
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:53 schreef Stali het volgende:
Zit echt vreselijk te lummelen zo. Maar wel stof gezogen en Cam doet het zelfs. Waarom ik dat weer installeer snap ik zelf niet. Kan allicht een gekke bek trekken naar Sandertje of proefkonijnen met jou.

Ben jij al klaar met alles trouwens?
Ja, ben klaar. Trek je babydoll dan maar weer aan... .
I´m back.
pi_18004243
Voor Sandertje zeker he?
pi_18004261
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:59 schreef Stali het volgende:
Voor Sandertje zeker he?
Ja, dan trekt hij zijn panter tanga aan...
I´m back.
pi_18004317
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dan trekt hij zijn panter tanga aan...
Ach vertel eens verder? wat gaat hij allemaal doen dan?
pi_18004386
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Ach vertel eens verder? wat gaat hij allemaal doen dan?
Nou, daar hebben jullie het gisteren uitgebreid over gehad, geloof ik. Ik las zoiets.

Zonder zottigheid zou ik echter best weleens willen weten of jij een relatie met zo'n jonge knaap aan zou kunnen. Wat denk jij? Ligt eraan wie de knaap is, maar zou je je oud voelen, moederlijk?
I´m back.
pi_18004627
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, daar hebben jullie het gisteren uitgebreid over gehad, geloof ik. Ik las zoiets.

Zonder zottigheid zou ik echter best weleens willen weten of jij een relatie met zo'n jonge knaap aan zou kunnen. Wat denk jij? Ligt eraan wie de knaap is, maar zou je je oud voelen, moederlijk?
Nou maar dat kwam weer net niet ter sprake he?

Je kent een beetje mijn levensloop, en daarbij ben ik niet alleen tien jaar ouder maar ook een levensfase verder. Seks kun je theoretisch met jong en oud maar jij spreekt hier over een relatie.
Het zou misschien ook best kunnen met iemand tien jaar jonger maar dan zal het niet het type man als Sandertje zijn. (al vind ik het een schatje overigens) dan zou ik me inderdaad op teveel punten te oud voelen en ook moederlijk inderdaad. Het zou geen gezonde relatie zijn iig.

Maar Ryan, je vraagt dit niet voor niets natuurlijk.
pi_18004728
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:25 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou maar dat kwam weer net niet ter sprake he?

Je kent een beetje mijn levensloop, en daarbij ben ik niet alleen tien jaar ouder maar ook een levensfase verder. Seks kun je theoretisch met jong en oud maar jij spreekt hier over een relatie.
Het zou misschien ook best kunnen met iemand tien jaar jonger maar dan zal het niet het type man als Sandertje zijn. (al vind ik het een schatje overigens) dan zou ik me inderdaad op teveel punten te oud voelen en ook moederlijk inderdaad. Het zou geen gezonde relatie zijn iig.

Maar Ryan, je vraagt dit niet voor niets natuurlijk.
Ik las iets over dingen die in je oog zouden vliegen en dan zouden branden en waar je dingen laat omdat je hem toch in je handen hebt enz.

Nee, ik vraag het alleen als gedachtenexperiment. Op zich is een knaap van 21 al volwassen hè en heeft de baard in de keel e.d.
I´m back.
pi_18004780
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik las iets over dingen die in je oog zouden vliegen en dan zouden branden en waar je dingen laat omdat je hem toch in je handen hebt enz.

Nee, ik vraag het alleen als gedachtenexperiment. Op zich is een knaap van 21 al volwassen hè en heeft de baard in de keel e.d.
Dat brandt inderdaad, moest er toen uit geloof ik. Dus het gesprek heeft zich niet voortgezet.

Ja duh, fysiek volwassen is wel zo grappig voor de seks ja.
Maar vertel eens? Voel jij je oud en vaderlijk naar mij toe eigenlijk?
pi_18004902
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat brandt inderdaad, moest er toen uit geloof ik. Dus het gesprek heeft zich niet voortgezet.

Ja duh, fysiek volwassen is wel zo grappig voor de seks ja.
Maar vertel eens? Voel jij je oud en vaderlijk naar mij toe eigenlijk?
Nee, was wel benieuwd naar hoe dat gesprek zich had voortgezet.

Tja, fysiek is een knaap op zijn 15de/16de al volwassen hè. Het fysieke en het psychologische kan men echter nimmer scheiden, naar mijn idee.

Ik voel me een beetje als een Ome... .
I´m back.
pi_18005102
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, was wel benieuwd naar hoe dat gesprek zich had voortgezet.

Tja, fysiek is een knaap op zijn 15de/16de al volwassen hè. Het fysieke en het psychologische kan men echter nimmer scheiden, naar mijn idee.

Ik voel me een beetje als een Ome... .
Ja had al een idee dat jij dat wel zou volgen idd. Maar ik ga ook altijd boodschappies doen als het leuk wordt.

Oh daar ben ik het toch niet helemaal mee eens geloof ik. Zestien vind ik veel te jong maar om nu te zeggen dat ik er geen seks mee zou kunnen hebben dat weet ik nog zo net niet. Hoewel ik ken geen 16 jarige jongens, dus kan het me niet echt voorstellen dat ik er op zou vallen.

Jij hebt ook brutale nichtjes natuurlijk he? Daar zal het wel door komen dan.
pi_18005186
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja had al een idee dat jij dat wel zou volgen idd. Maar ik ga ook altijd boodschappies doen als het leuk wordt.

Oh daar ben ik het toch niet helemaal mee eens geloof ik. Zestien vind ik veel te jong maar om nu te zeggen dat ik er geen seks mee zou kunnen hebben dat weet ik nog zo net niet. Hoewel ik ken geen 16 jarige jongens, dus kan het me niet echt voorstellen dat ik er op zou vallen.

Jij hebt ook brutale nichtjes natuurlijk he? Daar zal het wel door komen dan.
Ja, terloops volgde ik het hoor...

Mm, nee, ik zou het niet met 16-jarige meisjes kunnen hoor. Teveel kinderen nog.

Ja, nogal ja...
I´m back.
pi_18005224
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, terloops volgde ik het hoor...

Mm, nee, ik zou het niet met 16-jarige meisjes kunnen hoor. Teveel kinderen nog.

Ja, nogal ja...
Tuurlijk schat

Ja maar jij bent dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder dan ik he?
Op jouw leeftijd kan dat echt niet meer hoor.

hihi
pi_18005329
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Tuurlijk schat

Ja maar jij bent dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouder dan ik he?
Op jouw leeftijd kan dat echt niet meer hoor.

hihi
Ja, geloof je het niet?

31 en 16 is ook een groot verschil hoor. Anyway in Irvings A widow of one year staat dus over een zomerliefde tussen een knaap van 15 en een ietwat labiele vrouw, op dat moment, van 39. Dus ja. Maar goed, ik bedoel je moet zo'n jong dan dus gaan inwijden hè. Hoe ga je dat dan doen...?
I´m back.
pi_18005445
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, geloof je het niet?

31 en 16 is ook een groot verschil hoor. Anyway in Irvings A widow of one year staat dus over een zomerliefde tussen een knaap van 15 en een ietwat labiele vrouw, op dat moment, van 39. Dus ja. Maar goed, ik bedoel je moet zo'n jong dan dus gaan inwijden hè. Hoe ga je dat dan doen...?
Natuurlijk geloof ik je, het zijn waarschijnlijk ook een toevalstreffers dat wij elkaar zoveel tegenkomen.

Dat inwijden? Stuur ze maar door.
Nee grapje hoor, ik vind 31 en 16 ook te erg klinken. 42 en 16 vind ik schunnig klinken zelfs.
Maar je innerlijke mens wordt niet ouder dan 25, ik moet nog wennen aan die 31.

Lieve Jamie, ik ga de deur uit.
pi_18005507
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:11 schreef Stali het volgende:

[..]

Natuurlijk geloof ik je, het zijn waarschijnlijk ook een toevalstreffers dat wij elkaar zoveel tegenkomen.

Dat inwijden? Stuur ze maar door.
Nee grapje hoor, ik vind 31 en 16 ook te erg klinken. 42 en 16 vind ik schunnig klinken zelfs.
Maar je innerlijke mens wordt niet ouder dan 25, ik moet nog wennen aan die 31.

Lieve Jamie, ik ga de deur uit.
Puur toeval idd.

Mm, weet niet of dat zo is hoor.

Ga je weg??? Stappen met la duderina???
I´m back.
pi_18005617
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Puur toeval idd.

Mm, weet niet of dat zo is hoor.

Ga je weg??? Stappen met la duderina???
Natuurlijk

Volgens mij hebben we al eens een avond deze discussie gevoerd en was je het uiteindelijk met me eens ook

Nee Duderinnetje is stappen met vriendinnen en slaapt bij het vriendje.

Tot later. Ben je er vanavond eigenlijk?
pi_18005644
Ps. je boft met Pietverdriet die het ontopic brengt. Had best wraak willen nemen en smileys willen gaan posten.
pi_18005744
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Natuurlijk

Volgens mij hebben we al eens een avond deze discussie gevoerd en was je het uiteindelijk met me eens ook

Nee Duderinnetje is stappen met vriendinnen en slaapt bij het vriendje.

Tot later. Ben je er vanavond eigenlijk?
Ja idd.

Ja?

O, ja?

Ja...
I´m back.
pi_18005761
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:24 schreef Stali het volgende:
Ps. je boft met Pietverdriet die het ontopic brengt. Had best wraak willen nemen en smileys willen gaan posten.
Dat mag niet hè. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')