Ik ken niet echt winkeltjes die specifiek gothic lolita kleren verkopen, maar bij de volgende winkels is zeker het één en ander te vinden.
Bar-o-nes is voor de meeste mensen wel wat ver weg, maar ze hebben altijd een erg exclusieve collectie, ook veel lak, etc.
Bar-o-nes mysteryshop
Bellamypark 37 4381 CH Vlissingen
Telefoon: 0118 - 410114
Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag van:12.00 uur tot 18.00 uur.
Vrijdags tot 21.00 uur
Vanaf 1 mei soms ook op de zondagmiddag. Ik raad je aan eerst even te bellen voor de zekerheid
www.bar-o-nes.nl Diabolo
OudeZijds Voorburgwal 242
1012 GK amsterdam
The Netherlands
Tel: 020 - 623 45 06
www.diabolo-shop.nlAstrid is te vinden op het Waterlooplein, box 2, gelegen aan het water, de Zwanenburgwal, aan de achterzijde van de Stopera, in de uithoek van het Waterlooplein. Goed te bereiken met de Metro vanaf Centraal Station, uitstappen op halte Waterlooplein. Ook goed te bereiken per tram, lijn 9 of 14, wederom uitstappen op halte Waterlooplein. Het Waterlooplein ligt op loopaftand van het Rembrandtplein, de Munt, Nieuwmarkt en Centraal Station.
Let op: op maandag is Astrid gesloten
http://home.hccnet.nl/a.okhuizen/Bij Black widow hebben ze in de vaste collectie niet veel wat bij mij in de smaak valt, maar je kunt er ook kleding laten maken, daar heb ik goede ervaringen mee.
Black widow
Nieuwe Binnenweg 13
Rotterdam, 3014 GA
Nederland
010-4363426
www.blackwidow.nl