abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18002746
Konnichiwa,

jammiejammie: japanse winkeltjes, winkeltjes die gothische kleding verkopen en gothic lolita spullen in de verkoop hebben..

alleen, ze zijn zo moeilijk te vinden, vooral hier in Nederland
in dit topic kun je het allemaal kwijt, waar verkopen ze mooie spullen, welke winkeltjes verdienen wel wat meer aandacht en wat verkopen ze (handig als je het adres erbij zet)..

hier kan het allemaal in Het Grote Gothische/ Japanse/ Lolita-winkeltjes Topic

En dan vooral in Zuid Holland, Utrecht en Limburg

Sayõnara en arigatou gozaimasu
pi_18003269
UVT > LIF
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_18003301
In A'dam zit er Japans winkeltje op de Oudezijds Voorburgwal.

Dus als je een keer in de buurt bent .
pi_18003358
Try Black Window (Rotterdam)
If the facts dont fit the theory, change the facts ~ Albert Einstein.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:26:23 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18005673
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:10 schreef am.morgen.fruo het volgende:
Konnichiwa,

jammiejammie: japanse winkeltjes, winkeltjes die gothische kleding verkopen en gothic lolita spullen in de verkoop hebben..

alleen, ze zijn zo moeilijk te vinden, vooral hier in Nederland
in dit topic kun je het allemaal kwijt, waar verkopen ze mooie spullen, welke winkeltjes verdienen wel wat meer aandacht en wat verkopen ze (handig als je het adres erbij zet)..

hier kan het allemaal in Het Grote Gothische/ Japanse/ Lolita-winkeltjes Topic

En dan vooral in Zuid Holland, Utrecht en Limburg

Sayõnara en arigatou gozaimasu
je bedoelt van die leuke schooljurkjes en zo?? mijn vriendin wil ik daar ook wel in zien!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18009010
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

...mijn vriendin wil ik daar ook wel in zien!!!
vriendin? vertel!
Pffff... moeilijk man!
pi_18009562
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

je bedoelt van die leuke schooljurkjes en zo?? mijn vriendin wil ik daar ook wel in zien!!!
jep.. ik ook -- kijk in het gothic-lolita-mooie-meisjes-topic van mij
jammiejammie
staan ook heel mooie plaatjes in.. Let's start a revolution! Viva la schooluniformen!

maar zoon winkeltjes worden dus gezocht.. als je er nu ook nog een paar zou posten dan arigatou gozaimasu
pi_18014619
Pfoeh ik zou zo snel niets weten.

Bij Zipper in Amsterdam hebben ze wel veel petticoats enzo.. Vind ik wel bij de hele lolita stijl passen.
En kanten rokjes/jurkjes enzo.
Ik weet wel wat Japanse winkeltjes maar daar verkopen ze alleen kimono's enzo.
Sit back, relax.
pi_18086375
of Diabolo in amsterdam bij 1 van de 100den grachten
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_18107715
Ik ken niet echt winkeltjes die specifiek gothic lolita kleren verkopen, maar bij de volgende winkels is zeker het één en ander te vinden.

Bar-o-nes is voor de meeste mensen wel wat ver weg, maar ze hebben altijd een erg exclusieve collectie, ook veel lak, etc.
Bar-o-nes mysteryshop
Bellamypark 37 4381 CH Vlissingen
Telefoon: 0118 - 410114
Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag van:12.00 uur tot 18.00 uur.
Vrijdags tot 21.00 uur
Vanaf 1 mei soms ook op de zondagmiddag. Ik raad je aan eerst even te bellen voor de zekerheid
www.bar-o-nes.nl

Diabolo
OudeZijds Voorburgwal 242
1012 GK amsterdam
The Netherlands
Tel: 020 - 623 45 06
www.diabolo-shop.nl

Astrid is te vinden op het Waterlooplein, box 2, gelegen aan het water, de Zwanenburgwal, aan de achterzijde van de Stopera, in de uithoek van het Waterlooplein. Goed te bereiken met de Metro vanaf Centraal Station, uitstappen op halte Waterlooplein. Ook goed te bereiken per tram, lijn 9 of 14, wederom uitstappen op halte Waterlooplein. Het Waterlooplein ligt op loopaftand van het Rembrandtplein, de Munt, Nieuwmarkt en Centraal Station.
Let op: op maandag is Astrid gesloten
http://home.hccnet.nl/a.okhuizen/

Bij Black widow hebben ze in de vaste collectie niet veel wat bij mij in de smaak valt, maar je kunt er ook kleding laten maken, daar heb ik goede ervaringen mee.
Black widow
Nieuwe Binnenweg 13
Rotterdam, 3014 GA
Nederland
010-4363426
www.blackwidow.nl

pi_18107766
edit: per ongeluk dubbel gepost, volgebs mij is de crew 1 aprilgapjes aan het uithalen. Ik kreeg meldingen als: het forum is succesvol van de server verwijderd.

pi_18108862
quote:
Op donderdag 1 april 2004 14:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
edit: per ongeluk dubbel gepost, volgebs mij is de crew 1 aprilgapjes aan het uithalen. Ik kreeg meldingen als: het forum is succesvol van de server verwijderd.

haha.. ik ook, ik kreeg te staan, sorry.. maar je bent gebanned - neem contact op met forum@fok.nl als je wilt weten waarom.. niet gedaan maar nu doet hij het toch weer
pi_18109456
Die lolita's komen me nu wel de neus uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')