ok je vraagt erom:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat je wat wel doet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ok je vraagt erom:
in lijken wroeten, in een hart knippen, nog meer?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb onwijs trek in pannenkoeken. Zal ik zo 2 pakken mix gaan halen en een berg pannenkoekeb gaan bakken?
Jaaa, ik heb daar ook trek in. Pass mij er dan ook ff eenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb onwijs trek in pannenkoeken. Zal ik zo 2 pakken mix gaan halen en een berg pannenkoekeb gaan bakken?
Ik vind naturel altijd het lekkerst eigenlijk.. maar ik kan er ook een paar met vulling doen natuurlijk. Hmm, en dan van de week koude pannenkoeken mee naar werk als lunchquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn![]()
Vooral met appel of banaan erin vind ik ze erg lekker.
En wat je over hebt kan je altijd nog later koud eten. Met stroop.Tenzij je daar niet van houdt natuurlijk...
Ja jemist wat.quote:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:51 schreef Semisane het volgende:
* semisane doet het tegenwoordig ook met mijn postbank.nl Girotel kan de deur uit *schop* en bedankt hè
Kom er ook achter dat ik deze maand toch wel lekker wat geld op mijn rekening heb staan en weinig rekeningen heb te betalen. Dat houd in: Final Fantasy XI aanschaffen, wat meteen het einde van mijn toch al bedroefende sociale leven in luid.
FF XI ? bodoel je niet X-2? of mis ik weer wat?
oh ja
Je kan er 1 komen halen als ik ze gebakken heb, anders niet..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb daar ook trek in. Pass mij er dan ook ff een
Waar woon je ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kan er 1 komen halen als ik ze gebakken heb, anders niet..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind naturel altijd het lekkerst eigenlijk.. maar ik kan er ook een paar met vulling doen natuurlijk. Hmm, en dan van de week koude pannenkoeken mee naar werk als lunch
Numansdorp, onder Rotterdam..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waar woon je ?
Heb je er ook een met Fiero?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind naturel altijd het lekkerst eigenlijk.. maar ik kan er ook een paar met vulling doen natuurlijk. Hmm, en dan van de week koude pannenkoeken mee naar werk als lunch
Ook lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]Nou wil ik zelf ook pannenkoeken hebben, maar ik ga vanavond al macaroni klaarmaken...
Dat lijkt me dan weer gewoon echt niet lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je er ook een met Fiero?![]()
![]()
Ik denk toch dat het gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
In de stad liepen allemaal schattige jongens (stelletjes)..
Is er soms iets te doen in E. waar hippe & trendy jongens op af komen? Anders dan gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft.
Misschien zijn ze er achter gekomen dat er in E. een leuk schattig G_Etje woont en willen ze komen kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
In de stad liepen allemaal schattige jongens (stelletjes)..
Is er soms iets te doen in E. waar hippe & trendy homo's op af komen? Anders dan gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft is.
Of misschien zit er wel een mysterieus en onweerstaanbaar iets in E. waar de hippe & trendy jongens op af komen als Beavjes op glimmers.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er achter gekomen dat er in E. een leuk schattig G_Etje woont en willen ze komen kijken.![]()
Zeg, doe es niet zo apathisch op zo een mooie middag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ssst! Niet verder vertellen, maar volgens mij zag ik tech in cybart hand in hand door de stad lopen..
Oeh! Glimmers!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zeg, doe es niet zo apathisch op zo een mooie middag.
*aai doet*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Glimmers!
Oeh! das best wel dat je zegt een leuke meneerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*aai doet*
Das ook heel mannelijk ook nog. Mannen en glimmers gaan tegenwoordig hand in hand.
[afbeelding]
Of nou ja, hand in hand... samen in ieder geval. Ik hoop alleen dat ze mij niet hebben herkend.quote:
Samen is veel minder roddelwaardig dan hand-in-hand.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of nou ja, hand in hand... samen in ieder geval. Ik hoop alleen dat ze mij niet hebben herkend..
Cybart is wel maar een klein manneke.
Daarom. Bij deze is besloten dat ze hand in hand liepen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Samen is veel minder roddelwaardig dan hand-in-hand.
in Utrecht? ik ga nl zo de stad inquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ssst! Niet verder vertellen, maar volgens mij zag ik tech en cybart hand in hand door de stad lopen..
Ik ben net zo groot!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of nou ja, hand in hand... samen in ieder geval. Ik hoop alleen dat ze mij niet hebben herkend..
In Equote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:56 schreef blublub het volgende:
[..]
in Utrecht? ik ga nl zo de stad in![]()
oh okquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja jemist wat.FF XI is de online versie van FF.
wat is E?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In E
Serieus??quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart en Tech hebben verkering!?
*start roddelmachine op*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door wizarddragon op 27-03-2004 15:59:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
ik hoorde het nog van G_E...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:49 schreef wizarddragon het volgende:
Serieus??![]()
*doet een onheilspellend deuntje opzetten*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ssst! Niet verder vertellen, maar volgens mij zag ik tech in cybart hand in hand door de stad lopen. .
Ik ben kleiner...denk ik ..toch??quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben net zo groot!
WTF..hmmmquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik hoorde het nog van G_E...
[..]
*doet een onheilspellend deuntje opzetten*
Fok-homo-soap!
Na lang prutelen en ratelen heeft de Roddelmachine (tm) besloten dat Cybart en Tech nu allebei zwanger zijn van de baby van Elvis, en dat komt omdat de Roddelmachine (tm) een vriend heeft die een kennis heeft die een nicht heeft die weer een vage kennis heeft wiens stiefbroer aan boord van het ruimteschip was toen Cybart en Tech allebei bezwangerd werden door Elvis.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WTF..hmmm![]()
Mja, iets toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben kleiner...denk ik ..toch??
...uit de wattes ben je terug? En ben je gedesinfecteerd?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:53 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit heytse is*
middag mensen..
heythuysen, een dorpje tussen weert en roermondquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...uit de wattes ben je terug? En ben je gedesinfecteerd?
![]()
Zeker door Tim?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heythuysen, een dorpje tussen weert en roermond.
en ja, ik ben gedesinfecteerd.
uhuh!!!!!! t ging vanacht suepr!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zeker door Tim?![]()
Ze zijn er stil van...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!!!! t ging vanacht suepr!.
T ging zo super dat je er nog steeds niet door kan typen, huh?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!!!!!! t ging vanacht suepr!.
maar ja, alles goed met jou?
Heeeejquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Hello
*knuffel*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Heeeej![]()
![]()
![]()
Hallo speelgoed meneer!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Heeeej![]()
![]()
![]()
He mooie meneerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo speelgoed meneer!
Veel televisie kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
He mooie meneer
Wat zal ik es gaan doen vanavond![]()
Beaubabe!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:49 schreef LeBeau het volgende:
Hallo speelgoed meneer!
dinges!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:50 schreef Markie-Mark het volgende:
He mooie meneer
Wat zal ik es gaan doen vanavond![]()
Hallo meneer Nathan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Beaubabe!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
je hoeft niet te zwaaien hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een gezwaai, krijg er moeie armen van.
Hij zei meneer tegen mequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:53 schreef LeBeau het volgende:
Hallo meneer Nathan.
Daarom zoenen homo's bij het begroetenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:55 schreef beaverhausen het volgende:
je hoeft niet te zwaaien hoor
ow... okeejquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom zoenen homo's bij het begroeten
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
ow... okeejdan maar
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je hoeft niet te zwaaien hoor
Haast onherkenbaar...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jerruh met nieuw kapsel.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jerruh met nieuw kapsel.
Heel anders maar staat inderdaad leukquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jerruh met nieuw kapsel.
ze zijn bruinquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Staat erg goed hoor, het nieuwe Jerruh kapsel.
Op die tweede foto lijken je ogen een beetje blauw (zal wel door de slechte kwaliteit komen), dus dan ben ik natuurlijk helemaal om.
![]()
Ja dat weet ik ook wel, maar laat mij even lekker in de illusie, wil je?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze zijn bruin.
he hallo, wat kijk je lievquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jerruh met nieuw kapsel.
Blubjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:12 schreef blublub het volgende:
[..]
he hallo, wat kijk je liev![]()
Beavjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:18 schreef Markie-Mark het volgende:Blubje
Ik zou zwaaien, maar volgens mij is dat sinds de vorige pagina echt helemaal 2003. Dusquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:12 schreef blublub het volgende:
[..]
he hallo, wat kijk je liev![]()
stiekem eventjes naar Beautje zwaaiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou zwaaien, maar volgens mij is dat sinds de vorige pagina echt helemaal 2003. Dusdan maar.
je doetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou zwaaien, maar volgens mij is dat sinds de vorige pagina echt helemaal 2003. Dusdan maar.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
stiekem eventjes naar Beautje zwaai![]()
Jaja, ik ben wild deze Zaterdag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:21 schreef blublub het volgende:
[..]
je doet!
ga je dan ook nog wild doen in een kroeg/discotheek?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jaja, ik ben wild deze Zaterdag.![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zouden tech en cybart nu aan het doen zijn?.
Hand in hand door E. lopen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat ligt natuurlijk aan hoe wild ik nog ben na een lange televisie avond.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ga je dan ook nog wild doen in een kroeg/discotheek?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan hoe wild ik nog ben na een lange televisie avond.![]()
Ik zie kaarslicht en lekker eten, en hoor op de achtergrond een viool.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:24 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:25 schreef blublub het volgende:
liepen ze nou echt hand in hand of is dat een verzonnen feit?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:40 schreef beaverhausen het volgende:
Samen is veel minder roddelwaardig dan hand-in-hand.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Daarom. Bij deze is besloten dat ze hand in hand liepen..
Dank u.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Meow.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]beest
wat afgezaagdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie kaarslicht en lekker eten, en hoor op de achtergrond een viool.
Komt er nu ook een extra nieuwsuitzending van G_E TV?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dank u..
Ik breng het nieuws zoals u dat wilt horen..
Ja, ik zei er ook niet bij dat ik dacht dat ze nu wat origineels aan het doen waren.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wat afgezaagd![]()
toch niet een van die kloothommels die altijd met dat klote orkestje langskomen als je rustig zit te eten aan de gracht en die dan met zn allen met hun klarinet, accordion, viool en traingel zowat op je schoot komen zitten en dan hun geldbakje onder je neus duwen, en als je dan niet gelijk je portemonee trekt kijken ze je zo vuil aan, alsof je werkelijk waar 6 mensen op gruwelijke wijze hebt afgeslacht. stelletje klootzakkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie kaarslicht en lekker eten, en hoor op de achtergrond een viool.
jammerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Neej.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komt er nu ook een extra nieuwsuitzending van G_E TV?
das een poezebeestquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Meow.![]()
Je hebt z'n viool afgezaagd?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:29 schreef Markie-Mark het volgende:
wat afgezaagd![]()
Die lopen 'in de zomer zo vaak bij mij door de straat en gaan dan lekker schuin tegenover m'n raam op n terras staan spelen. En het is zomer dus ramen dicht doen is ook geen optie (niet dat dat veel zou helpen)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:32 schreef blublub het volgende:
[..]
toch niet een van die kloothommels die altijd met dat klote orkestje langskomen als je rustig zit te eten aan de gracht en die dan met zn allen hun klarinet, acordion, viool en traingel zowat op je schoot komen zitten en dan hun geldbakje onder je neus duwen, en als je dan niet gelijk je portemonee trekt kijken ze je zo vuil aan, alsof je werkelijk waar 6 mensen op gruwelijke wijze hebt afgestacht. stelletje klootzakken
en ze krijgen dan ook standaard niets meer dan een vuile blik terug![]()
verder ben ik altijd heel lief en niet-haatdragende enzo![]()
![]()
Zijn dat dan eigenlijk Eindhomo's?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Eindhoven-homo's
woei, heb jij een terras aan de overkant van de straat?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die lopen 'in de zomer zo vaak bij mij door de straat en gaan dan lekker schuin tegenover m'n raam op n terras staan spelen. En het is zomer dus ramen dicht doen is ook geen optie (niet dat dat veel zou helpen)
Nathan.....probeer je vandaag het record flauwe grappen te verbreken op 1 pagina ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zijn dat dan eigenlijk Eindhomo's?
coole mama heb jijquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:35 schreef Waxxer het volgende:
*Gorki luister*
Anekdote van thuis:
Mijn homo-buurjongen staat zijn auto te wassen en ik was dat net van plan dat te doen met die van mammie (maar dan van de binnenkant). Dus ik zeg dat zo, zegt mijn moeder: ,,Oh vraag hem anders maar of hij je wil helpen met zuigen hihihi" en toen realiseerde ze zich pas wat ze zei hahaha heeelemaal dubbelgelegen![]()
Ik ben al vaak genoeg in E. geweest.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej.
Waarom kom jij eigenlijk niet gewoon eens een keer naar E. toe?. Dan kun je al die Eindhoven-homo's eens met eigen ogen aanschouwen, in hun natuurlijke leefomgeving.
.
Een beest is een beest, Miss Detail.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:33 schreef blublub het volgende:
[..]
das een poezebeest
Hangt ervanaf hoe je je pagina hebt ingesteld, Markiebabequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan.....probeer je vandaag het record flauwe grappen te verbreken op 1 pagina ofzo![]()
![]()
euhm jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:36 schreef blublub het volgende:
[..]
woei, heb jij een terras aan de overkant van de straat?
jah, stelletje irritantos. ik heb dan echt de neiging zon figuur incl accordion de gracht in te donderen. want tis ook nog eens van dat klotegejengel wat ze spelen. maar ik hou me altijd netjes in
En dan ken je het spinazie-verhaal van Waxxamamma nog niet eensquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:37 schreef blublub het volgende:
[..]
coole mama heb jij
Haai Waxjuh Haai!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:39 schreef Waxxer het volgende:
maargoed hai, ik kijk met een half ook naar Ned 3![]()
*ook kijkt*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:39 schreef Waxxer het volgende:
maargoed hai, ik kijk met een half ook naar Ned 3![]()
Je doet iig een aardige pogingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe je je pagina hebt ingesteld, Markiebabe
Als jij de auto regelt.....kom ik wel een keer wassenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*ook kijkt*Das het begin van de lange tv-avond.
En ik wil ook een leuke homo-overbuurjongen die de auto staat te wassen.![]()
Haaaai lieffie, hoe ga je?!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*ook kijkt*Das het begin van de lange tv-avond.
En ik wil ook een leuke homo-overbuurjongen die de auto staat te wassen.![]()
wat mis ik als ik vragen magquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haaaai lieffie, hoe ga je?!
Ik ga je killen, dikke doeiiiiii!![]()
De auto van mijn zus kan wel weer een keer een beurt gebruiken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Als jij de auto regelt.....kom ik wel een keer wassen![]()
SMSmee's Poessiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wat mis ik als ik vragen mag
Oh godquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
SMSmee's Poessie
en dat volledig op de automaatquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Je doet iig een aardige poging![]()
automatisch flauw?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
en dat volledig op de automaat
überhaupt automatischquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
automatisch flauw?.
grof?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh het is toch wel erg grof voor dit tijdstip hoor, zouden ze daar brieven over krijgen??
Nou ja, het is behoorlijk niet-ncrvquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
grof?
Zou kunnen, maar verwacht iemand die kijkt eigenlijk iets anders dan? Ik vond het zelf vooral erg hysterisch.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
Oohhh het is toch wel erg grof voor dit tijdstip hoor, zouden ze daar brieven over krijgen??
ik hoef het voor de rest niet te weten hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
überhaupt automatisch
SMSmee's Poessie is vrij ruk, trouwens....
je zei Miss Detailquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een beest is een beest, Miss Detail.
That's a good thingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, het is behoorlijk niet-ncrv
Wat is Gorki? Klinkt als een leuke naam voor een vriendje van Kiki.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, het is behoorlijk niet-ncrv
*Gorki verder luister*
Is dat positief of negatief bedoeld?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:05 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond het zelf vooral erg hysterisch.
Vooral voor de Varaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
That's a good thing
Maar goed dat ik er geenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:06 schreef blublub het volgende:
[..]
je zei Miss Detail
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er geenbij deed deze keer, huh?
Kikiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is Gorki? Klinkt als een leuke naam voor een vriendje van Kiki.
eetze!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:09 schreef blublub het volgende:
[..]
*eten is
Ha Bourgondierquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
Sushi Sushi Sushi...Biefstuk Biefstuk Biefstuk......damn wat ben ik vol.
Mijn Argentijnse Ribeye was anders ook overheerlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
Sushi Sushi Sushi...Biefstuk Biefstuk Biefstuk......damn wat ben ik vol.
Ja erg gezellig..alleen het was wel duur (hmm volgens mij waren m'n broer en ik samen ongeveer 350 euroquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:14 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ha Bourgondier![]()
Was t leuk??
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja erg gezellig..alleen het was wel duur (hmm volgens mij waren m'n broer en ik samen ongeveer 350 euro![]()
kwijt, en merendeel is volgens mij aan drank
opgegaan). Enfin het was wel lekker.
Wat doe je dan allemaal in die macaroni?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:19 schreef LeBeau het volgende:
Ik begin me hier een beetje ondervoed en simpel te vinden met de zelfgemaakte macaroni.![]()
Gedronken...nou veel mixdrankjes en van die creatieve ijsgerechten met likeur.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
350 euro? Jezus, wat hebben jullie allemaal gedronken? En was het servies van goud, misschien?
Nathan...schat...gisteren nog gescoord??quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in die macaroni?
*drumsticks met sla eet*
Ja ik heb het ook maar moeten doen met garnalen, paddestoelen melange en wat rijst! En Ben & Jerrys Karamel Sutraquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
hey xman!
kom ik daaraan met me visspies van donderdag en de ossenhaas van vandaag.
Ja..volgens mij waren ze vandaag in de aanbieding...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:29 schreef xman het volgende:
[..]
En Ben & Jerrys Karamel Sutra
Yep bij de AH!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..volgens mij waren ze vandaag in de aanbieding...
OW...whaha Jerruh!!!! hoe is het allemaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
wiz!!! je grap!!!!!!!!!
engoeiendag
.
idd!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OW...whaha Jerruh!!!! hoe is het allemaal.
Bij deze groet ik iedereen ook maar, want straks gaat iedereen zo![]()
kijken.
Ik mis duidelijk iets...maar weet niet watquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
wiz!!! je grap!!!!!!!!!
engoeiendag
.
mag ik je even bedanken voor het sluiten van mijn topic.......dit was al het nieuws wat ik had.....wil weil feiten verzinnen,maar het zelfs op het nieuws geweest....je kan het ook anders brengen......echt niet tof(en het gaat over die topic can hiv virus...)...lekker bijdehand....sluiten maar...ja joh....kan jou het rotten...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
wiz!!! je grap!!!!!!!!!
engoeiendag
.
Eh...zoietsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OW...whaha Jerruh!!!! hoe is het allemaal.
Bij deze groet ik iedereen ook maar, want straks gaat iedereen zo![]()
kijken.
Gehakt, knoflook, prei, rode ui, paprika en een pot kant-en-klare pikante saus omdat het anders teveel werk is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in die macaroni?
*drumsticks met sla eet*
En nog klagen ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
hey xman!
kom ik daaraan met me visspies van donderdag
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gedronken...nou veel mixdrankjes en van die creatieve ijsgerechten met likeur.
dat kan ook in het feedbacktopic op SEXquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:34 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
mag ik je even bedanken voor het sluiten van mijn topic.......dit was al het nieuws wat ik had.....wil weil feiten verzinnen,maar het zelfs op het nieuws geweest....je kan het ook anders brengen......echt niet tof(en het gaat over die topic can hiv virus...)...lekker bijdehand....sluiten maar...ja joh....kan jou het rotten...
ja maar het was super, alleen ik krijg al een natte bek als ik al die alcohol van wiz ziequote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
En nog klagen ook![]()
Kies volgende keer zelf wat uit besluiteloze
*vol verwachting wacht op het antwoordquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nathan...schat...gisteren nog gescoord??
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
*vol verwachting wacht op het antwoord*
Zijn antwoord? Ik zit nog steeds te wachten of je nou wel of niet de auto van m'n zus komt wassen op een zonnige zaterdag middag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er tegenover staatquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zijn antwoord? Ik zit nog steeds te wachten of je nou wel of niet de auto van m'n zus komt wassen op een zonnige zaterdag middag.![]()
een schrikmoment in de bios!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er tegenover staat
...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
Gorki is de Vlaamse Spinvis zeg maarerg goed, maar idd ietsje alternatief
als je met de trein gaat, lees dan de rails van NU!!! daarin staat een compleet inetrview met spinvisquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Ik neem aan dat ik erg dom bezig ben als ik vraag of een Vlaamse Spinvis een echte vissensoort is?![]()
Ik weet niet wat het kost in de wasserette, dus ik kan niet echt schatten wat het schoonmaken van de auto waard is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
lieve lieve Jerre................ je weet dat ik een uitermate zwak persoon ben......ik zou thuis blijven want morgen fit voor tentamens leren....maar ik heb me zojuist over laten halen om toch de stad in de te gaanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een schrikmoment in de bios!.
zeg mark, blijf jij vanmavond thuis??.
Dus het is toch een band? Want da was mijn tweede gok.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je met de trein gaat, lees dan de rails van NU!!! daarin staat een compleet inetrview met spinvis.
i know! ik wilde het...ff checken, kijken of je vanavond weer paraat wasquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
lieve lieve Jerre................ je weet dat ik een uitermate zwak persoon ben......ik zou thuis blijven want morgen fit voor tentamens leren....maar ik heb me zojuist over laten halen om toch de stad in de te gaan![]()
![]()
Nou, niet op de lijn Hoek van Holland-Rotterdam. Stelletje hooligans zijn het, stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
i know! ik wilde het...ff checken, kijken of je vanavond weer paraat was!
@beau: ze liggen constant al door de trein.
hmmm brabant roeleert toch betsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, niet op de lijn Hoek van Holland-Rotterdam. Stelletje hooligans zijn het, stuk voor stuk.
pff altijd maar in geld denken sommige mensenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het kost in de wasserette, dus ik kan niet echt schatten wat het schoonmaken van de auto waard is.
*in spanning laat*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Als je toch bezig bent, zet ik mijn auto er wel tegenoverquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Naja, laat ik dan maar zeggen dat ik niet weet wat jij wil.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
pff altijd maar in geld denken sommige mensen![]()
![]()
Schat...zeg het nou??quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
*in spanning laat*
Jaaah Nathanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Schat...zegt het nou??![]()
Ja ik smeek het je....please please pleasequote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaaah Nathan
please please please![]()
![]()
* niet anders verwacht hadquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, zet ik mijn auto er wel tegenover
ow ja....ik ga voor trashy ho Alicequote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef Jerruh het volgende:
dat antwoord was echt een enorme deceptie!
idols kijken is
.
Over deceptie gesprokenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef Jerruh het volgende:idols kijken is
.
Stokbrood klaar, dus nu ff tonijn salade maken en dan ben ik er ook klaar voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef Jerruh het volgende:
dat antwoord was echt een enorme deceptie!
idols kijken is
.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Jaaah Nathan
please please please![]()
![]()
Hmz, werd er maar vaker zo gesmeekt...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:57 schreef wizarddragon het volgende:
Ja ik smeek het je....please please please![]()
Ik had uit automatisme het geluid al uitgezetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik vond Kopsijkers erg wennen
Marco en Trijntje waren wel erg goed
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:55 schreef Jerruh het volgende:! deceptie!
Serieus?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik had uit automatisme het geluid al uitgezet
Mja, ik had het halverwege door...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:04 schreef Vlarp het volgende:
Serieus?
Ze waren echt heel cool!
Bad mental imagequote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:06 schreef Vlarp het volgende:
*Alice d'r stembandjes verneuk*
*meeswing*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:04 schreef Vlarp het volgende:
Boogie Nights! *swing*
Mja, inderdaad. Ik ben er ook wel aardig verslaafd aan, en ga het nog steeds leuker vindenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:13 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind disco zo leuk. Kan wel uren swingen op discomuziek
Jerruh!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:18 schreef Jerruh het volgende:
disco is cool!! en maud was goooooed!!!!!!
Jerney=jaren 70quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Thema is inderdaad super!![]()
Had ze geen zin of is ze gewoon al die tijd in de discotijd blijven hangen?
Door de Botox is er echt niks aan haar te veranderenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Viel me wel op dat iedereen dus in disco-stijl was maar Jerney zag er hetzelfde uit asl anders. Had ze geen zin of is ze gewoon al die tijd in de discotijd blijven hangen?
"Ik wou dat ik nog in dat strakke pak paste"; ze kon er ook niet echt bij lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Viel me wel op dat iedereen dus in disco-stijl was maar Jerney zag er hetzelfde uit asl anders. Had ze geen zin of is ze gewoon al die tijd in de discotijd blijven hangen?
Ze kan niet lachen, dan barsten haar wangen open en trekt ze haar ogen scheefquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:24 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
"Ik wou dat ik nog in dat strakke pak paste"; ze kon er ook niet echt bij lachen![]()
Is Onetouch niet ergens ver weg? Weet het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:25 schreef Waxxer het volgende:
Boogie?
Bij de weg, waar is Ajuu de laatste tijd???
En Onetouch???
Vind je het gek dat ie sjaggo kijkt? Door die muts is ie eruit geknikkerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:30 schreef Vlarp het volgende:
RON!
Schuin achter Jerney
Met die mega afropruik op. Hij kijkt sjaggo
uhuh...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ie sjaggo kijkt? Door die muts is ie eruit geknikkerd.
Ik vond hem weer niet super. Vond Maud toch het beste... tot nuquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
"come on yeah uhuh"
Boris word elke week minder. En dan die arrogante kop van hem.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond hem weer niet super. Vond Maud toch het beste... tot nu
Ze ziet er voor het eerst leuk uit (beter dan Maud en Alice) alleen ze moet niet steeds zo moeilijk kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:43 schreef Vlarp het volgende:
oke, Dag Marlies!
Je mist niet zoveel...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef NathaN het volgende:
*Comics uitzoek*
minder interessant dan Idols, denk ik, maar wel nodig...
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef vim-fuego het volgende:
Marlies...de cliniclown en het patientje in een persoon
Ik vond 'r niet geweldig... maar ja..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Jerruh het volgende:
ik vind brosi nie zo leuk
en ik begon epileptieaanvallen te krijgen van marlies dr make up.
ze was en is wel goed.
Doe eens niet zo mauwenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef Twoflower het volgende:
Zeg, voor Idols is toch een apart forum? Of vergis ik me?
Ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef Jerruh het volgende:
ik vond boris matig
hij is zooo saai.
Alleen dat haar is wel kewl. Dat afrohaar is opgeföhnd ofzo..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
En JK ook.
Ze moeten er allebei uit...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
Te-ring wat slecht! Je zou bijna op Alice gaan stemmen zodat JK eruit word gedonderd
Het is inderdaad moeilijk kiezen wie ik er liever uit zie gaan vanavond. JK of Alice.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze moeten er allebei uit...
Yup...z'n zang is niet zo geweldig, maar ik vind zwart hem wel goed staan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind hem ook niet zo goed..
*gekeken heeft*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
schijt idols!
look at the frelling bunnies!
http://www.angryalien.com(...)l
Same thingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:17 schreef Jerruh het volgende:
ok, was dat It op het podium of was da JK?
Ja vanavond vond ik hem eigenlijk ook wel cute.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:18 schreef Markie-Mark het volgende:
Eric is wel erg cute ja met znbakkebaarden
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn top 7
1. Marlies
2. Maud
3. Irma
4. Boris
5.Alice
6.Eric
7.JK
Alleen de eerste 3 vond ik echt goed en leuk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |