ok je vraagt erom:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat je wat wel doet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ok je vraagt erom:
in lijken wroeten, in een hart knippen, nog meer?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb onwijs trek in pannenkoeken. Zal ik zo 2 pakken mix gaan halen en een berg pannenkoekeb gaan bakken?
Jaaa, ik heb daar ook trek in. Pass mij er dan ook ff eenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb onwijs trek in pannenkoeken. Zal ik zo 2 pakken mix gaan halen en een berg pannenkoekeb gaan bakken?
Ik vind naturel altijd het lekkerst eigenlijk.. maar ik kan er ook een paar met vulling doen natuurlijk. Hmm, en dan van de week koude pannenkoeken mee naar werk als lunchquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn![]()
Vooral met appel of banaan erin vind ik ze erg lekker.
En wat je over hebt kan je altijd nog later koud eten. Met stroop.Tenzij je daar niet van houdt natuurlijk...
Ja jemist wat.quote:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:51 schreef Semisane het volgende:
* semisane doet het tegenwoordig ook met mijn postbank.nl Girotel kan de deur uit *schop* en bedankt hè
Kom er ook achter dat ik deze maand toch wel lekker wat geld op mijn rekening heb staan en weinig rekeningen heb te betalen. Dat houd in: Final Fantasy XI aanschaffen, wat meteen het einde van mijn toch al bedroefende sociale leven in luid.
FF XI ? bodoel je niet X-2? of mis ik weer wat?
oh ja
Je kan er 1 komen halen als ik ze gebakken heb, anders niet..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaaa, ik heb daar ook trek in. Pass mij er dan ook ff een
Waar woon je ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kan er 1 komen halen als ik ze gebakken heb, anders niet..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind naturel altijd het lekkerst eigenlijk.. maar ik kan er ook een paar met vulling doen natuurlijk. Hmm, en dan van de week koude pannenkoeken mee naar werk als lunch
Numansdorp, onder Rotterdam..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waar woon je ?
Heb je er ook een met Fiero?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind naturel altijd het lekkerst eigenlijk.. maar ik kan er ook een paar met vulling doen natuurlijk. Hmm, en dan van de week koude pannenkoeken mee naar werk als lunch
Ook lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]Nou wil ik zelf ook pannenkoeken hebben, maar ik ga vanavond al macaroni klaarmaken...
Dat lijkt me dan weer gewoon echt niet lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je er ook een met Fiero?![]()
![]()
Ik denk toch dat het gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
In de stad liepen allemaal schattige jongens (stelletjes)..
Is er soms iets te doen in E. waar hippe & trendy jongens op af komen? Anders dan gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft.
Misschien zijn ze er achter gekomen dat er in E. een leuk schattig G_Etje woont en willen ze komen kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef Great_Expectations het volgende:
In de stad liepen allemaal schattige jongens (stelletjes)..
Is er soms iets te doen in E. waar hippe & trendy homo's op af komen? Anders dan gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het gewoon het mooie weer op een zaterdag aan het einde van de maand waarbij iedereen z'n loon weer binnen heeft is.
Of misschien zit er wel een mysterieus en onweerstaanbaar iets in E. waar de hippe & trendy jongens op af komen als Beavjes op glimmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |