Nog een paar graden erbij voor mijquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is lente, dus die halve sokken kunnen best
Jep alleen op de fiets en met zitten zie je het duidelijk, als je loopt alleen als je er op let.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:43 schreef miki het volgende:
Hmmm....witte sokken is niet echt je-van-het denk ik...beetje té Amerikaans misschien..iets anders dan sneakersokjes kan ik eigelijk ook niet verzinnen...misschien zwarte sokken (van die dunnere, niet sportsokken) Je ziet ze alleen als je fietst of zit ofzo hè, toch?
Sportsokken zijn gewoon not done buiten de sportschoolquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:45 schreef UberPhreak het volgende:
ach loop niet zo te miepen op witte sportsokken man.
boeie gewoon dragen
why not, omdat dat ineens de hype is ofzo?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Sportsokken zijn gewoon not done buiten de sportschool![]()
Ach, onder een zwarte broek met donkere schoenen draag ik toch echt geen witte sportsokkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:53 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
why not, omdat dat ineens de hype is ofzo?
Wat is er zo verschrikkelijk aan dan? Ik bedoel, ze springen er niet uit imho door lelijkheid :S
zjjoooow jij hebt serieeus een dwangneurose.. van wie mag dat dan niet.. van de kakballen politie ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:40 schreef Black-Hole het volgende:IMO mogen witte (sport)sokken gewoon niet casual gedragen worden
IK vind dat sprtsokken gewoon niet kunnen als je casual gekleed gaat. Dat is dus MIJN mening en niet die van anderen of BrEeZaHs of zo. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:00 schreef mazaru het volgende:
Waar maak je je nou druk om?
Als jij witte sokken aan wil trekken, dan trek je gewoon witte sokken aan.
Je hebt toch wel een eigen mening?
Ben ik met je eens, denk eens aan witte sokken, geen sportsokken, zijn moeilijk te krijgen in herenmaten, maar als je er een middagje in de grote stad voor uit trekt, dan moet het wel lukkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
IK vind dat sprtsokken gewoon niet kunnen als je casual gekleed gaat. Dat is dus MIJN mening en niet die van anderen of BrEeZaHs of zo. Vandaar mijn vraag.
Maar als dat jou mening is, dan hoef je toch geen bevestiging van volslagen onbekende mensen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
IK vind dat sprtsokken gewoon niet kunnen als je casual gekleed gaat. Dat is dus MIJN mening en niet die van anderen of BrEeZaHs of zo. Vandaar mijn vraag.
Dat vroeg ik ook niet die bevestiging, ik vroeg alleen of anderen een oplossing of tips haddenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als dat jou mening is, dan hoef je toch geen bevestiging van volslagen onbekende mensen?
Als jij vind dat sportsokken niet kunnen, dan doe je ze niet aan.
Gaat wel over als je ouder wordtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook niet die bevestiging, ik vroeg alleen of anderen een oplossing of tips hadden![]()
Ik ben oud genoeg hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat wel over als je ouder wordt![]()
Ja, ik ga even een middag naar Amsterdam, want ik heb sokken nodig.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:08 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, denk eens aan witte sokken, geen sportsokken, zijn moeilijk te krijgen in herenmaten, maar als je er een middagje in de grote stad voor uit trekt, dan moet het wel lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |