Is ook een goede optiequote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeugdjournaal.
jaquote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeugdjournaal.
Wat dacht je van niets meer?quote:Op zondag 4 april 2004 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is ook een goede optieNog meer ideeen?
Inplaats van Rijnoud idd, dan zou het een heel wat leuke programma zijn...quote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef Borin het volgende:
En wat nou als we Eric nou eens tot een van de presentatoren van Idols 3 bombarderen?
Zou zeg, dat zou lachen zijnquote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef Borin het volgende:
En wat nou als we Eric nou eens tot een van de presentatoren van Idols 3 bombarderen?
JAAAAAAAAAAAH!!quote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef Borin het volgende:
Ik vond het niet terecht, in die zin dat Eric een van de weinige kandidaten is die elke week beter werd.quote:Op zondag 4 april 2004 11:38 schreef mia_wallace het volgende:
Wel terecht dat hij eruit is, maar wel erg jammer![]()
Ik had het toch erger gevonden als Irma eruit had gemoeten - in die zin 'terecht' dus.quote:Op zondag 4 april 2004 11:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond het niet terecht, in die zin dat Eric een van de weinige kandidaten is die elke week beter werd.
Nietusquote:Op zondag 4 april 2004 12:29 schreef Borin het volgende:
pssst, die laatste is jk.
quote:Op zondag 4 april 2004 11:56 schreef Christine het volgende:
Maar hij zong wel goed he?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |