cool woord....wat betekent het?quote:Op woensdag 31 maart 2004 04:09 schreef Day het volgende:
agneppische danspasjes
Niksquote:Op donderdag 1 april 2004 09:32 schreef mia_wallace het volgende:
[..]
cool woord....wat betekent het?
Minstensquote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, Eric mag derde worden
Doe maar gewoon zesde, dan doet ie al gek genoegquote:Op donderdag 1 april 2004 22:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Minstens
Ah, daar komt de aap uit de mouw!quote:[b]
UPDATE: toch maar effe aan m'n pa gevraagd: het echte woord is 'achenebbisj' en betekent volgens van Dale 'sjofel, armoedig'. Aan de spelling te zien is het van Joodse oorsprong. Reactie van pa: ik zei vroeger al dat jullie het niet goed uitspraken!
Ach, ik vind agneppisch leuker!
mee eens!!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, Eric mag derde worden
Hij krijgt inhammenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:34 schreef Borin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH MY HOLY JESUS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Skwish het volgende:
Laat deze clown er maar uitgaan vanavond
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Skwish het volgende:
Laat deze clown er maar uitgaan vanavond
helaas vrees ik daar ook voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
ik denk het ook niet... helaas..quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij was weer erg leuk (en lief) vanavond, en het jury commentaar was aardig positief.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |