IDD Eric Power!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:21 schreef Christine het volgende:
Ik SMS zaterdag weerHij gaat er nog niet uit, want hij zat afgelopen zaterdag niet eens bij de laagste drie.
Hij is jaloersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
wat is er Tommie
Tommie is te jong en Eric isquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij is jaloers
Met zulke fans komtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Tommie is te jong en Eric is
mee eens, het is triest om te zien hoe mensen het echte idols verpesten door die achterlijke smsjes op mensen die echt helemaal niet kunnen zingen. jim is ook zon voorbeeld, maar leren ho maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Ej je moet stemmen op je Idol. Niet op de beste zanger of zangers, maar je IDOL!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens, het is triest om te zien hoe mensen het echte idols verpesten door die achterlijke smsjes op mensen die echt helemaal niet kunnen zingen. jim is ook zon voorbeeld, maar leren ho maar.
misschien moet je het woord idol niet zo letterlijk nemen en kijken naar de hoofdzaak: een zanger (es). dat hij of zij een lekker bekkie heeft is mooi meegenomen. je kan gewoon geen idool zijn van een zanger(es) die niet kan zingen. of veel mensen hebben een klote gehoor dat kan natuurlijk ook. anyways de grap is over zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ej je moet stemmen op je Idol. Niet op de beste zanger of zangers, maar je IDOL!
Nee hoor, het programma heet toch Idols? Anders zou het wel de soundmixshow geweest zijn of een talentenjacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je het woord idol niet zo letterlijk nemen en kijken naar de hoofdzaak: een zanger (es). dat hij of zij een lekker bekkie heeft is mooi meegenomen. je kan gewoon geen idool zijn van een zanger(es) die niet kan zingen. of veel mensen hebben een klote gehoor dat kan natuurlijk ook. anyways de grap is over zoals ik al eerder zei.
Dat onverwachte is juist het leuke aan idols. Als uiteindelijk de beste (Boris) maar wint.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens, het is triest om te zien hoe mensen het echte idols verpesten door die achterlijke smsjes op mensen die echt helemaal niet kunnen zingen. jim is ook zon voorbeeld, maar leren ho maar.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 04:09 schreef Day het volgende:
Ik vond Eric, al kan hij totaal niet zingen, best leuk, tot afgelopen zaterdag. Ik kon me dan ook helemaal vinden in HJ's commentaar. Dit was echt ZO slecht. Dat valse gekrijs (en dan zong hij nog niet eens mee met de titel van het nummer!), die vreselijk agneppische danspasjes, nee, ik kon niet meer om hem lachen. Wat mij betreft, mag hij er ook uit nu.
En dames, ZO knap is hij nou ook weer niet hoor!
Maar daar gaat t niet omquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
Als hij lacht is ie megalief
oh....quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:50 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Maar daar gaat t niet om![]()
weet ik hij kan niet zingenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:50 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Maar daar gaat t niet om![]()
Ach natuurlijk wel. Ik ben mijn hele jeugd fan (want dat bedoel je geloof ik - niet idol) geweest van Madonna....als er iemand niet kon zingen dan is zij het wel. Lekker belangrijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je het woord idol niet zo letterlijk nemen en kijken naar de hoofdzaak: een zanger (es). dat hij of zij een lekker bekkie heeft is mooi meegenomen.je kan gewoon geen idool zijn van een zanger(es) die niet kan zingen. of veel mensen hebben een klote gehoor dat kan natuurlijk ook. anyways de grap is over zoals ik al eerder zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |